Cuba Skrevet 18. mai 2008 #881 Del Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer som høygravid, nå er det virkelig ikke lenge igjen :icon_razz: Har gått utrolig fort syns jeg også.. Tror jeg har vært innom her nesten hver dag, men det føles bare som ti ganger eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2008 #882 Del Skrevet 19. mai 2008 Høygravid :hoppe: Skjønner godt tankene om at du gleder deg til å få tilbake kroppen din - det gjør jeg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #883 Del Skrevet 19. mai 2008 Skjønner du ikke vil bli syk, menmen, kan ikke gjøre noe med det, og det er vel koselig at han er hos dere Kanskje lille babyen presser på en nerve eller noe? Mulig det der at han kanskje kan presse på noen nerver innimellom. Det er hvertfall over nå så da er det jo greit. Gratulerer som høygravid, nå er det virkelig ikke lenge igjen :icon_razz: Har gått utrolig fort syns jeg også.. Tror jeg har vært innom her nesten hver dag, men det føles bare som ti ganger eller noe Hehe, ikke sant! Nå går det fortere å fortere Høygravid :hoppe: Skjønner godt tankene om at du gleder deg til å få tilbake kroppen din - det gjør jeg allerede Gjorde jeg og tidlig, er ikke sikker på om jeg liker at noen er der å "tar" over kroppen min. Så kan ikke si at det her gjør at jeg har lyst å gjenta det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. mai 2008 #884 Del Skrevet 19. mai 2008 Høygravid du også jo! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #885 Del Skrevet 19. mai 2008 Høygravid du også jo! :juhu: Jaaaaaa Tenke seg til! Er gla for det, for nå er jeg sliten i magen. Øverst lissom, der magen møter puppene. Er helt øm oppå der jeg! Må spørre om det neste gang jeg er hos legen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. mai 2008 #886 Del Skrevet 19. mai 2008 Håper du har en fin og høygravid dag Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #887 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) har fått en eksamenskarakter Flinke flinke oss fikk en B! Endret 20. mai 2008 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #888 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) :juhu: :juhu: Flinke flinke Amalie!!! Endret 20. mai 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #889 Del Skrevet 20. mai 2008 Blir skummelt med den som gikk så dårlig da er enda en uke til jeg får vite karakteren! Men kan glede meg over en B B B B B Og nå er jo det faget avsluttet, så jeg står igjen med en B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 20. mai 2008 #890 Del Skrevet 20. mai 2008 Begynner å nærme seg for deg også nå, spennendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #891 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med god karakter og for at du er høygravid! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #892 Del Skrevet 21. mai 2008 Begynner å nærme seg for deg også nå, spennendes Jaaa....tenke seg til! Så i går kveld til sambo om at 3 uker kan jeg føde fordi da blir han ikke preamatur Men det fikk jeg ikke lov til fordi han hadde ett møte på jobben den 17. så jeg fikk lov til føde etter kvelden den 17 juni :gjeiper: Gratulerer med god karakter og for at du er høygravid! :juhu: Takk! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #893 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tipper babyen kommer på St. Hans jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #894 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tipper babyen kommer på St. Hans jeg :-D Er det den 20??? Kanskje jeg må sette opp en tippeliste :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 21. mai 2008 #895 Del Skrevet 21. mai 2008 Oi, som tiden går! Husker jeg var innom her og snoket da du var 10-12 uker på vei, og nå er du 35 uker på vei!! Gratulerer Så spennende, nå skjer det vel snart saker og ting. Gratulerer med karakteren, syns det er stort at du klarer å fullføre semesteret ditt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #896 Del Skrevet 21. mai 2008 Kanskje vi begynner å bli gamle :klø: Pappa bruker å si at jo eldre man blir jo fortere går tiden. Og nå går jo tiden veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #897 Del Skrevet 21. mai 2008 Er det den 20??? Kanskje jeg må sette opp en tippeliste :klø: Det er den 23. Hvis du lager tippeliste så er det datoen jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #898 Del Skrevet 21. mai 2008 Tippeliste Pysepus - 23. juni ------------- En på lista :gjeiper: Jeg tørr ikke tippe selv Har sagt at jeg har bestilt han til den 20 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 21. mai 2008 #899 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ooo, skjer masse her jo. Gratulerer med fin karakter! Tipper den 27 juni jeg (det er en fin dato, vi forlovet oss den dagen i 2001 ) Kom på en ting: Har du fått deg sladris? Endret 21. mai 2008 av Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #900 Del Skrevet 21. mai 2008 Ooo, skjer masse her jo. Gratulerer med fin karakter! Tipper den 27 juni jeg (det er en fin dato, vi forlovet oss den dagen i 2001 ) Kom på en ting: Har du fått deg sladris? 27 er jo termindatoen og Jeg og Felicety sladrer litt for hverandre. Men jeg hadde tenkt å spørre deg og jeg ---------- Tippeliste Pysepus - 23. juni Kvist - 27. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå