Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Da får jeg hvertfall gå opp til eksamen :juhu:

Den skriftlige delen var alt for tynn, men det var jo ikke hennes problem, nå hadde jeg den hvertfall! Men jeg var egentlig klar over det. Skal skrive mer senere tenkte jeg!

Og den store collagen min var en av de beste ho hadde sett. Den var kjeeeeeeempe fin sa ho :danse:

Så nå skal jeg sette inn alt i en mappe og skrive litt om alt så blir det så fint så :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når har du eksamen?

Bra at det ordnet seg i hvert fall.

Den eksamen skal vel settes til utstilling 2. juni mener jeg å huske! Så jeg har jo litt tid til å forbedre noen småting.

Er deilig å snart være ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! nå har jeg ingen ting å ha på meg lengre :gråte:

Mangler topper, såååå irriterende. Bruker jo en evighet på å få på meg klær på morran fordi jeg ikke vet hva jeg skal ha på, og jeg orker ikke gå å vise magen over skjørtekanten altså :fnise: Må vel kjøpe meg en topp til, men det blir ikke før i morra når jeg får penger.

I dag er det 34 fullgåtte uker :hoppe: 44 dager igjen!

Snart høygravid jeg :)

I går så jeg en gravid dame, og ho hadde så mye mage i forhold til meg så jeg begynte å lurte på om det var 5 inni der :fnise:

Geeeeedigen mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her med forsikringspapirer og skjønner ingen verdens ting, hvorfor i all verden kan de ikke komme hit å hjelpe meg med det her og, ikke bare velge ut forsikringene til meg

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, snart høygravide ja! :hoppe:

Når er det man er høygravid igjen? :klø:

Når det er 40 dager igjen til terminen. Så det vil si om 3 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er 40 dager igjen til terminen. Så det vil si om 3 dager!

:overrasket:

Så utrolig fort tiden går da mann! Synes ikke det er lenge siden du oppdaget at du var gravid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Så utrolig fort tiden går da mann! Synes ikke det er lenge siden du oppdaget at du var gravid... :sjenert:

Det syns ikke jeg er lenge siden heller :fnise:

Rart med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også problemer med klær når jeg var gravid. På slutten så hadde jeg vel noe som 5 plagg som jeg byttet mellom.

Jeg gadd heller ikke bruke mey penger på klær som jeg skal bruke i en kort periode. Og på slutten var jeg for det meste hjemme, så klær var heller ikke prioritet.

Det er noen uker til din eksamen. Håper du ikke føder før den tiden :fnise:

Helt utrolig at du er 34 uker :overrasket: Som tiden flyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klær er teite greier når man føler man ikke har noe :fnise:

Men jeg fikk kjøpt meg en topp i går som jeg og kan bruke etter fødselen så da føltes det litt bedre :)

Den eksamen jeg skal ha er bare en utstilling så det tar jeg ikke så tungt, må bare ikke føde akkurat da, kan føde før eller etter!

Lurer på om det hvertfall begynner å gjøre seg klart. Hode er ikke festa enda, men jeg har så menssmerter nå som kommer å går innimmelom. Og fyyyy det gjør vondt, så nå gruer jeg meg til alt er over og jeg skal ha mensen igjen! Slet ille med menssmerter og jeg vil ikke ha det :gråte:

Så når jeg får sånne smerter orker jeg jo ikke noe, har jo mest lyst til å sette meg ned og bare puste roooooolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært. Så spennende det blir framover nå. Snart er lille baby her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa :hoppe: lillebaby lillebaby

begynner å lure på åssen fødselen er siden jeg får sånn mensvondt, så tenker jeg nesten med gru på åssen det skal bli :fnise:

Er gla kroppen er laget sånn at man "glemmer" alt det vonde rett etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 dager igjen!

Da er jeg høygravid!

Merkelig det der, 40 dager.....det er ikke lenge :overrasket:

Skummelt, spennende.

Tror ikke hode er festa enda, ikke at jeg vet det med sikkerhet, men jeg bare tror. Hadde kanskje kjent det om det var festet??!!

Men nå begynner jeg å bli sliten, skulle gjerne hatt han ut nå snart jeg altså! Er lei av å vente. Ut ut ut. Min kropp!!!!!!

Så klør jeg oppå magen og det er ekkelt! Blir jo helt sår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: Du er høygravid!!

Tiden går jo innmari fort, synes du nettopp var blitt gravid egentlig jeg.. Ikke lenge igjen!! :juhu:

Skjønner godt du er lei, men det er ikke lenge igjen! Så sitter du der med en liten bebiss :hjerter:

Ha en fin dag Amalie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jo gravid i går, så skal jeg føde nå snart :fnise:

Det har gått kjempe fort. Samtidig veeeldig sakte.

Hode mitt henger ikke med i dag i det hele og det store. Tenker på en ting og to sec etterpå er det borte. Grrr....irriterende.

Jooo....det var det jeg skulle. Sutre litt. Har fått vite at lillemann har blir forskjøla og min forlovede har da blitt spurt om å ha han hvis han ikke blir bedre, for da får mora lest til eksamen. Som egentlig er heeelt greit, men jeg kjenner jeg blir litt nervøs for at jeg skal bli syk.....jeg vil ikke bli syk nå før eksamner, eller nå når jeg er gravid. Har snart gått 9 mnd uten å vært forskjøla, så kan godt holde det sånn syns jeg.

Men jeg skal ikke nekte lillemann å være her. Er viktig for hans mor å klare disse eksamnene og kan vi støtte så gjør vi det.

Foten min er helt rar i dag, er øm både her og der, er helt rart :fnise:

Kan ikke forklare det en gang hvordan det er. Og ikke aner jeg hvorfor det er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke vil bli syk, menmen, kan ikke gjøre noe med det, og det er vel koselig at han er hos dere ;)

Kanskje lille babyen presser på en nerve eller noe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...