Amalie_85 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #821 Del Skrevet 26. april 2008 Mangler nesten ingenting dere, før dere er 100% klar for at minstemann skal komme. Og det er jo heller ikke så altfor altfor lenge til dere er 4 i steden for 3 Gleder lillemann seg til å bli storebror nå da? Skal lissom ikke du være i Bergen sammen med familien? så sitter du her å smyger i dagboka mi? :gjeiper: Han gleder seg masse til å bli storebror, med en gang han ser noe babygreier så er det "å det kan vi kjøpe til babyen, å det kan vi kjøpe, å det kan vi kjøpe, å se det kan vi kjøpe" Jeg blir jo helt sprø av sånt Føler meg egentlig veldig klar og deilig følelse. Er som sagt sete til bil, men det stresser jeg ikke med. Tenkte jeg skulle spørre mamma :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2008 #822 Del Skrevet 26. april 2008 Jo men må bare snoke litt her også da Høres ut som en god plan å spørre mamman din om setet. For de rundt vil vel gjerne kjøpe noe, og hva passer ikke bedre enn bilsete slik at den lille sitter trygt og godt ute på veien? Han blir sikkert en superduper storebror Dere kommer til å bli en kjempe fin familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. april 2008 #823 Del Skrevet 26. april 2008 Amalie! Har du allerde barn fra før av? :hår: jeg føler jeg ikke har fulgt med her.. Håper du sover godt nå da, bare 60 dager igjen, så er prosjekt leif ute! :juhu: Natta - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #824 Del Skrevet 27. april 2008 Amalie! Har du allerde barn fra før av? :hår: jeg føler jeg ikke har fulgt med her.. Håper du sover godt nå da, bare 60 dager igjen, så er prosjekt leif ute! :juhu: Natta - Å neida, jeg har ikke noe barn fra før. Men min forlovede har en sønn på 6 år! Så han har ett barn fra før 59 dager etter de øh.... engelske nedtellerne:klø: 61 på den norske Det norske svangerskapet er 2 dager lengre Kjeksa....mamma er veldig opptatt av trygghet, så vi får heeeelt sikkert sete av ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #825 Del Skrevet 27. april 2008 Ååååå jeg er sånn rar trøtt i dag. Helt utmatta av ingenting Og egentlig skulle jeg ha lest til eksamen, men det går innmari dårlig akkurat nå! Og jeg har litt vondt i hode så er virkelig ikke min dag! Kan kanskje være det trykkende været ute som gjør at jeg er sliten i hode kanskje??!! Måtte bare sutre litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 27. april 2008 #826 Del Skrevet 27. april 2008 Hei Er bare innom og legger igjen spor. Jeg er her jevnlig og leser men jeg har merket at jeg legger ikke spor etter meg så ofte. I dag er det sødnag og da er det greit å være trøtt. Bare ligge på sofa og ikke gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2008 #827 Del Skrevet 28. april 2008 Kjeksa....mamma er veldig opptatt av trygghet, så vi får heeeelt sikkert sete av ho Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #828 Del Skrevet 2. mai 2008 Aha! Da skjønner jeg familieopplegget ditt, ble plutselig litt forvirret og lurte på om jeg hadde oversett noe i bøkene dine Håper du har en fin dag amalie!! Snart helg!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #829 Del Skrevet 2. mai 2008 AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa nå blir jeg sprø. Rett og slett. Fikk brev fra skolen på onsdag om ett fag jeg ikke får gå opp i p.g.a manglende arbeidskrav. Dette viste jeg jo, så det var ikke noe stress. Men i dag får jeg ett til, og vi har bare hatt ett arbeidkrav i dette faget og det var før jul! Og jeg leverte i hylla til læreren 2 dager etter fristen (etter å ha snakket med han at jeg ikke rakk til den tiden som var satt, og det var greit) og på mandag skal vi ha eksamen i dette faget, så jeg ringte skolen, men jeg måtte snakke med læreren om det og han var ikke til stede på fredager. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA er det mulig????? Gir opp jeg nå! Dumme dumme skole! Har han ikke mottatt oppgaven min har han jo hatt godt over 7-8 mnd å si det på! Men jeg får beskjed om det NÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #830 Del Skrevet 2. mai 2008 Meen nå er jeg 32+2 og magen blir ikke akkurat minde 56 dager igjen. Bare 2 uker til jeg er høygravid jo. Er virkelig ikke lenge igjen nå føler jeg. Og får nesten ett lite panikkanfall. Hva trenger jeg. :gjeiper: Mage bilde får jeg vel nesten legge ut og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #831 Del Skrevet 2. mai 2008 Først: :sint: Dumme, dumme skole.. Deretter: Åå så fin mage!! :juhu: Man ser at du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #832 Del Skrevet 2. mai 2008 Kan lissom ikke skule magen nå nei Men jeg syns ikke jeg er så alt for stor egentlig, har jo 2 mnd igjen Men mange rundt syns jeg er stor. Men etter skjemaet så ligger jeg heeeelt på linja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #833 Del Skrevet 2. mai 2008 Kan lissom ikke skule magen nå nei Men jeg syns ikke jeg er så alt for stor egentlig, har jo 2 mnd igjen Men mange rundt syns jeg er stor. Men etter skjemaet så ligger jeg heeeelt på linja Jeg synes magen din er sånn helt perfekt gravid mage jeg!! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 2. mai 2008 #834 Del Skrevet 2. mai 2008 For en flott gravid mage. Det er sånn en gravid mage skal se ut. For en frusterende skole situasjon. Men det må da gå ann å få tak i læreren i dag, så du vet om du kan ta eksamen på mandag. Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 2. mai 2008 #835 Del Skrevet 2. mai 2008 Ang lærer: Få tak i telefonnummeret hans og ring han hjemme. Ang bilde: Fiiin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #836 Del Skrevet 2. mai 2008 Fikk ikke tak i læreren! Sambo snakker om at jeg kanskje burde skrive en mail at det kan jo hende han leser mail selv om han ikke er på jobb! Men jeg kjenner jeg virkelig ikke har lyst eller makter å "krangle" å mase om det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #837 Del Skrevet 2. mai 2008 Håper du har en fin kveld Amalie, nå tar jeg natten, sov godt når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #838 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er så kjekt å ha en kjæreste som vet litt om slike lover og regler o.s.v. fordi jeg kan klage, men det må skje innen 3 uker etter mottatt brev "dersom en eventuell klage er under behangling når eksamen avholdes gjelder eksamensforskriftens utfyllende bestemmelser § 2: "[...] det legges til rette for at studenten kan gå opp til eksamen, men at oppgaven ikke sensureres før klagesensuren er klar". Så det såååå!!!!! Så jeg skal troppe opp på skolen mandags morgen og si! JEG SKAL TA EKSAMEN! Så får jeg heller ikke bli vurdert hvis dem finner ut at det de har gjort er feil. For de har vist ikke lov å gi sånne beskjeder en arbeidsdag før! Men med dette viten i mitt hode kom jo og eksamensangsten hoppende på meg! Så nå sitter jeg her med masse bøker, notatark og er heller lettere forvirra og nervøs! Men jeg SKAL ta eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mai 2008 #839 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er bra! Får du ikke tak i læreren så er det hans skyld, du får ihvertfall gjøre ditt beste for å ta eksamen!! Ha en strålende dag Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #840 Del Skrevet 3. mai 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Noen ganger har jeg bare lyst til å sette meg ned å grine. Vi var tom for blekk i skriveren og jeg tenkte jeg skulle skrive ut alle notater fra timen så jeg kan lese på det. Så vi tok ut både svart og fargepatronen og dro på butikken. Den med farge var så dyr så vi fant ut at vi kunne vente med den! Men nå når jeg prøver å printe ut vil den ikke fordi det mangler den mangler fargepatronen :gråte: Sånn var ikke den gamle skriveren, kunne skrive ut med bare en patron. Så nå kasta sambo seg i bilen og kjører for å kjøpe fargepatron, som vi egentlig ikke har råd til og jeg som var så sulten og ville grille mens det var sol på verandaen vår. Dumme dumme skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå