Eve Luna Skrevet 27. mars 2008 #701 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg vet ikke helt om jeg hadde hoppet foren bilen, men jeg hade i hvert fall snakket med ham og gitt klart beskjed at han kan ikke kjøre så fort når det er barn som leker i område. Høres ut som en tulling. Det kan hende han ikke er klar over at naboene blir så lett forstyrret av at bilen går på tomgang, så der hadde jeg vært litt mildere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. mars 2008 #702 Del Skrevet 27. mars 2008 Tenkte litt i stad.. det er vel egentlig ikke noe vits i å skrape vinduene om man skal la bilen stå å gå i 20 min etterpå? hehe.. Da er jo alt tint likevel Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #703 Del Skrevet 28. mars 2008 Æsj, så kjedelig med sånne bråke-naboer. Her har vi en med en ekstremt skanglete bil, som jeg våkner av hver morgen når han drar på jobb. Men kan jo ikke akkurat kreve at han skal kjøpe seg ny bil heller Tror jeg hadde prøvd å snakke med denn typen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #704 Del Skrevet 28. mars 2008 og tror du ikke det samme skjedde i dag igjen? så i dag skal jeg nok si ifra. jeg skal si det på en pen måte altså. var hvertfall ikke noe gøy å våkne til i dag når jeg har det migreneanfallet heller. så ble ikke noe skole på meg i dag. veldig veldig dumt, men jeg kjente jeg ikke hadde noe valg. tror ikke det hadde vært så lurt av meg å kjøre noen steder akkurat da! ikke så vondt nå som når jeg våkna. Men det trykker godt like vel..... lenge siden jeg har hatt migreneanfall, så var litt skuffende å få det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #705 Del Skrevet 28. mars 2008 Feiga ut jeg Jeg har kjørt sambo til byen for han og en kompis skal på kino og ta seg noen øl etterpå. Og når jeg kom hjem nå var naboene hjemme så tenkte jeg skulle gå over, så var jeg nesten på vei men jeg snudde så ut som de så på film. Så jeg tar det i morra på dagtid heller tror jeg Er litt feig av meg, men jeg kommer nok til å si ifra. Kanskje det heller ikke blir noe problem lengre for nå er det mildvær ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 1. april 2008 I dag har jeg vært legen. var til og med MIN lege som jeg aldri har møtt men har hatt i to år Ho virka ok ho kjente på magen min, og min lille prins har lagt seg med hode ned. Så her om dagen når det kjentes ut som magen skulle revne og så ut som jeg hadde spist en kjempepølse hel som lå på tvers var det nok han som bare snudde seg. Og jeg ligger akkurat på linja på symfysen, men midt i kunne det ikke bli sa ho. Så alt virka hvertfall greit. Men var morro å vite at han lå riktig vei. Så er det siste dag i 2. trimester. Weeeeee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. april 2008 #707 Del Skrevet 1. april 2008 Innom for å følge med deg Kos å treffe legen da, en skjelden opplevelse, haha... Men så bra at alt er midt i og at lillegutt ligger som han skal. Men hva er egentlig symfysen? Og hvordan måler de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #708 Del Skrevet 1. april 2008 Symfysen er størrelsen på livmora. Og den måles fra nederst ved skambenet og opp til der livmora er, midt opp, så da trykker de litt på magen for å kjenne hvor den er. Måles med målebånd tror det er bare for å sjekke at vekstkurven er som nogenlunde normal, og man kan følge med på om det blir stort barn, eller noe :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. april 2008 #709 Del Skrevet 1. april 2008 Hørtes ut som en trivelig legetur da Sikkert veldig deilig å høre at alt er som det skal og at han ikke minst har lagt seg riktig vei! Men du.. er ikke den båtturen deres snart?? Du har vel ikke glemt det? hehe.. Og hvordan går det med naboen & bilen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #710 Del Skrevet 1. april 2008 Båtturen er om 14 dager, så ikke glemt nei har jo hatt den nedtellingen. Men vet ikke helt enda hvordan jeg vil gjøre det. Skummelt jooooo. det har heldigvis ikke vært frost så naboen har bare startet bilen og kjørt, så får håpe det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 2. april 2008 #711 Del Skrevet 2. april 2008 Grattis med 28 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. april 2008 #712 Del Skrevet 2. april 2008 Da var jo to tredjedeler unnagjort. Merkelig så fort det har gått! Si i fra hvis det er mer jeg skal ordne før båtturen din da... ikke noe problem for meg i det hele tatt, hverken om du kommer opp eller om vi tar det på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 2. april 2008 #713 Del Skrevet 2. april 2008 *Putte inn på mine innlegg* Jeg er Veronica Mars i ny drakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. april 2008 #714 Del Skrevet 2. april 2008 28 uker og siste trisemester!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #715 Del Skrevet 2. april 2008 *Putte inn på mine innlegg* Jeg er Veronica Mars i ny drakt. Hva slags oprasjon er det du har tatt da? nytt utseende å greier men hyggelig at du gir beskjed så jeg kan smyge på deg hihi Tenk i dag er jeg i 3. trimester. :hoppe: 12 uker igjen. Det er så deilig å vite at det går den riktige veien, og jeg gleder meg voldtsomt til å få kroppen min tilbake. Selv om jeg syns det er litt merkelig at han skal ut og, det må jo bli innmari "tomt" inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. april 2008 #716 Del Skrevet 5. april 2008 Koooooselig!! Masse masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #717 Del Skrevet 5. april 2008 Koooooselig!! Masse masse Kjempe kooooooooos Og god mat og greier. Ble sent da så jeg har sovet litt for lenge i dag, men ikke for mange timer, så får håpe jeg kommer meg i seng til ok tid i dag da Nå har jeg gjemt konvolutten godt. så finner han den så er han innmari god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #718 Del Skrevet 7. april 2008 Hvorfor har jeg enda ikke fått noe selvangivelse ting :gråte: VIL OG HA!!!! Men det kommer vel snart! Er suuuper trøtt i dag, sto opp kl halv 6 for at jeg måtte på do, så fikk jeg så vidt sove etter det og måtte opp 6:50 for å kjøre sambo til toget, han har tatt ut motoren av bilen sin for å gjøre den bedre. Så må vel kjøre han de neste dagene og, men slipper jo tirsdag og torsdag når jeg har fri, så da tar han bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #719 Del Skrevet 7. april 2008 I dag har jeg brukt ALT for mye penger føles det ut som. Men jeg har jo forsåvidt brukt det fornuftig. Har kjøpt kaffetrakter til svigers i bursdags/innflyttningsgave, så kjøpte vi mat ute da, ingen som orka å dra hjem å lage Så har jeg fylt full tank på bilen. Og har kjøpt noe babytøy, men det brukte jeg en tilgodelapp på. Men fyyy så kjedelig å vanskelig det er når man ikke aner hvilken størrelse man skal velge, og ikke aner hva jeg skal putte på han siden det er sommer. Så vi kjøpte litt div. for det kommer jo kvelder og da er det jo ikke så alt for varmt for en liten en som bare ligger i ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #720 Del Skrevet 8. april 2008 Her er to ting som jeg kjøpte i går. Syns den til høyre er sååå kul Men jeg syns det ser så stort ut. Blir nesten litt skremt av å tenke på hva i all verden jeg skal presse ut. Klærne ser jo så store ut, den til høyre er størrelse 56 da, måtte være sikker på at den passer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå