Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, skjønner hvordan folk kan havne i pengetrøbbel. Jeg får ikke kabalen til å gå opp nå og jeg kjenner jeg blir deprimert av å sitte å prøve å løse der her så jeg har jo mest lyst til å la vær og håpe på det beste! Og det er vel da det også ender galt hvis man ikke følger med. Tenk å kunne fått 5000kr nå, da hadde vi kommet oss på rett kjør igjen! Det hadde vært noe det. Vinne i lotto man ikke tipper på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner hvordan folk kan havne i pengetrøbbel. Jeg får ikke kabalen til å gå opp nå og jeg kjenner jeg blir deprimert av å sitte å prøve å løse der her så jeg har jo mest lyst til å la vær og håpe på det beste! Og det er vel da det også ender galt hvis man ikke følger med. Tenk å kunne fått 5000kr nå, da hadde vi kommet oss på rett kjør igjen! Det hadde vært noe det. Vinne i lotto man ikke tipper på :fnise:

Huff.. kjenner meg igjen der :s Ikke noe morsomt når man ser at det faktisk ikke går rundt. Lett å få panikk da..

Trenger da ikke spille lotto for å vinne, ikke i følge en kamerat hvertfall! hehe.. han mente at han hadde like stor sjangse til å vinne uten å spille som jeg som faktisk spilte. For de har jo ringt feil en gang og så måtte de gi vedkommende penger også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med pengeproblemer. :( Får håpe det ordner seg! Men det gjør det sikkert. :) I alle fall så lenge du ikke gjør som de på luksusfellen og gjemmer regningene i skapet i alle fall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med pengeproblemer. :( Får håpe det ordner seg! Men det gjør det sikkert. :) I alle fall så lenge du ikke gjør som de på luksusfellen og gjemmer regningene i skapet i alle fall. :fnise:

Jeg gjør det ikke, men har veldig lyst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Tenk å være våken fra klokken 6 av :(

Det er aaaaaalt for tidlig. Men jeg har så vondt nederst i magen på venstre side så jeg fikk ikke sove mer. Måtte rett og slett bare stå opp. Men jeg kjenner at å sitte føltes faktisk bedre. Får bare håpe det går over snart. Jeg skal jo bake kake i dag, og lage lam. Får besøk. Så må bli bra.

Bli bra bli bra

NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Hvordan ble lammet? Og kaka? Og magen?

Mine middagsgjester dro hjem mette og fornøyde i dag de, hehe... Etter en av de dårligst planlagte søndagsmiddager jeg noen gang har laget, begynnte å lete i fryseren etter noe å lage når klokka var to i natt, hehe.

Hatt en bra påske da vennen?

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei amalie

Hvordan går det med deg? Hatt en fin påske?

Hvor langt på vei er du nå?

Kjipt med pengemangel. Dere kan kanskje låne litt av familien for å komme på rett kjør.

Eller bare prøve å kutte på kostnader så godt dere kan.

Det er ikke lett med lite penger. Spesielt når et barn er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan ble lammet? Og kaka? Og magen?

Mine middagsgjester dro hjem mette og fornøyde i dag de, hehe... Etter en av de dårligst planlagte søndagsmiddager jeg noen gang har laget, begynnte å lete i fryseren etter noe å lage når klokka var to i natt, hehe.

Hatt en bra påske da vennen?

Klem!

Treg med å svare jeg :fnise:

Lammet ble perfekt. Men vi måtte la det stå lengre inne i ovnen enn forventet da. Men det gjorde jo ikke noe :) Kake ble det ikke, eller det ble iskake :ler:

Magen har det fint ;)

Litt sent å begynne å planlegge middag midt på natten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har du hatt en fin påske?

Er egentlig bare innom for å si at vi fikk rekkehusleiligheten! :hoppe:

Åååååå GRATTIS :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei amalie

Hvordan går det med deg? Hatt en fin påske?

Hvor langt på vei er du nå?

Kjipt med pengemangel. Dere kan kanskje låne litt av familien for å komme på rett kjør.

Eller bare prøve å kutte på kostnader så godt dere kan.

Det er ikke lett med lite penger. Spesielt når et barn er på vei.

Hei hei! Her er alt bra :)

Nå er det 27+0 så tia går fremover gitt. Om 11 uker så kan jeg føde "når som helst" selv om det meste tilsier at jeg nok vil være nært terminen vil jeg tro. Førstegangs og alt ;)

Kjempe kjedelig med pengemangel, vi har vel kutta ut det vi kan kutte ut. Tørr ikke spørre mamma etter penger for vi skal jo egentlig betale ho 1000kr i mnd for bilen men det har vi ikke råd til nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::danse: grattis med 27 uker :danse::hoppe:

Takk takk :hoppe:

Om en uke er jeg i siste trimester. Tenk det :danse:

Og forresten har jeg hatt en fin påske ja! kjempe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en idiot nabo :kjefte:

De har nettopp flyttet inn i endeleiligheta i bygningen som ligger vedsiden av huset vårt. Det er ett ungt par. Først tenkte jeg jo at det var jo kjempe hyggelig, for jeg tror de er på min alder. Men først nå har han klart å irritere meg med at han kjører fort, kommer noen av barna løpende fra siden av vårt hus vil han aldri i verden klare å stoppe i tide. 4 av 6 gang jeg har sett han kjøre hjem har han for stor fart. Tenkte jeg skulle følge litt med for det kan jo hende han ikke tenkte seg om, eller har nå sett at det er en del barn her.

Meeeen i morrest var det kaldt og kl 06:10 starter da den nye naboen bilen sin (en litt "tøff" ungdomsbil med bråkete eksospotte) jeg våkna jo men tenkte jo at han må jo få lovt å starte bilen sin. Hører han skraper is i 5 min. Så blir det "stille" altså bilen går, og det durer jo noe veldig i veggene her. Jeg sto opp å tissa og bilen er fremdeles i gang, så jeg går opp for å se hva naboen egentlig driver med. Og bilen bare står å går, og jeg blir jo så irritert :kjefte:

Hadde det vært bare en vanlig bil så hadde jeg jo ikke hørt den nesten, men den her bilen våkna jeg jo av og det durer skikkelig i hele huset. Så jeg får jo ikke sove igjen når den er der. Så bilen står i 25min å går før de tar å kjører avgårde. (hvorav 5 min av disse står han å skraper is, noe jeg føler er fult lovlig) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!

Sambo har og en bråkete bil, men han starter aldri bilen før han er klar for å kjøre, så naboer hører han toppen i 1 min når han drar avgårde.

Vurderer nesten å skirve en lapp å sette på døra hans om at han får kjøpe seg motorvarmer i stede for å la bilen stå å gå sånn!

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, så egoistisk da.. Han må jo garantert vite at bilen bråker som den gjør!

Min bil bråker nok litt den også (stor eksospotte), men jeg står ikke noe unødvendig ute i gården akkurat. Jeg starter den, skraper rutene og kjører. Burde kanskje startet den etter jeg hadde skrapet, men får håpe naboene ikke blir veldig plaget av det.

Men han trenger da absolutt ikke la bilen stå SÅ lenge for at den skal bli varm, om det er det han driver med.

Om man setter på full varme og full vifte så er bilen levende å kjøre i etter man har skrapet rutene.

Du får spørre han en dag om du får anledning. Om det virkelig er nødvendig å la bilen stå å gå så lenge på morgenen. At det bråker så veldig og holder deg (og sikkert flere naboer) våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Jeg er glad for at Vi bor helt alene i skogen jeg :ler: Ihvertfall med den motorparken vi har, gitt. Traktorer og biler og motorsager. :ler:

For jeg irriterer meg nemlig over sånn. Så jeg skjønner VELDIG godt din frustrasjon. Jeg hadde nok kommet til å si fra, en ting er det med at han "bråker med bilen", men det er værst det med at han kjører fort!! det kan jo gå virkelig galt.

Du får gjøre sånn som mamma gjorde da vi var små; Det var en fyr som kjørte veldig fort opp og ned (og MANGE GANGER om dagen) i "byggefeltet" vårt. (vi var de eneste ungene der..)

Mamma hørte han kom nedenfra veien, og gjemte seg bak en busk og hoppet frem da han nærmet seg. Hun slo i panseret og sa; "kjører du ihjel noen av ungene mine, så dreper jeg deg". :ler: Høres litt brutalt ut kanskje, men en mor gjør alt for ungene sine. Det skal sies at den fyren kjørte aldri nedover der igjen. :ler:

Endret av ~Aravis~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....satt å vurderte hva jeg kunne kaste ut i veien når han kommer. men jeg skal se i morra hvis det er like kaldt og han gjør det samme igjen så sier jeg ifra. For å ha bilen i gang mens han skraper vinduer skal han få lovt til, men å stå i nesten 20 min etterpå er virkelig unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...