Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enten er det innbilning eller så kan jeg kjenne han av og til. Altså når jeg trykker på magen så finner jeg noe hardt, og jeg kan følge det litt, men det flytter ikke på seg når jeg tar på det, og jeg finner dette harde på forskjellige steder til tider. Er ganske festlig :fnise:

Selv om jeg ikke vet med 100% så sier jeg til meg selv at det er lillemann jeg kjenner, gjør det mer kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Det blir lite oppdateringer på meg her inne for tiden, men er nå på en liten runde og deler ut litt for tidlig påske- :klemmer:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart påskeferie :hoppe:

Selv om jeg føler det ikke blir mye ferie. Har en MASSE skoleoppgaver å gjøre! Får helt vondt i magen av tanken. :( Tror jeg har blitt litt småsyk og, typisk når man skal ha fri :fnise: får hetetokter, blir svimmel og kvalm. Kan ikke si det er noe behagelig! Men er man hjemme kan man hvertfall legge seg ned å slappe av når dette skjer. Er ikke så lett når man er på skolen. I dag skal jeg og gruppa mi gjøre ferdig en oppgave, er spent på om alle har gjort det de skal. De er ikke alltid så flinke og kommer ofte med fiiine unnskyldninger på hvorfor det er blitt sånn.

Men men, det får nå gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har påska begynt!

Har kommet oss opp til svigers, etter en laaaaaang kjøretur. Altså det er lenge siden vi kom fram, men har ikke vært på nett før nå. Svigerfar har fått seg bærbar pc i bursdagsgave og trådløs-ting.

Den bilturen var forferdelig etter 3 timer, fikk så vondt i bena (altså hoftene) og ble kjempe sliten i magen. Så nå er jeg øm over alt, og til tider får jeg trykk nederst i magen, det er skikkelig vondt og ubehagelig. Vet ikke hva det kommer av, men bekymrer meg ikke så lenge det ikke føles som nedpress. Det er bare som om det trykker på ett eller annet vis, og er ømt, varer leeeeeeeeeeenge. Så lenge det ikke gjør alt for vondt og alt blir stille der inne, da skal jeg bli nervøs :fnise:

Gleder meg nå til å legge meg i senga fordi jeg er sliten over alt. Er så rart hvor sliten jeg blir øverst i magen, altså under puppene, tror det er fordi huden/fett/kjøtt blir dytta litt ut og opp nå når magen er der. Så jeg må si jeg gleder meg alt til jeg er ferdig :fnise: men jeg håper virker han blir der noen (mange) uker til.

God natt alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur :( vi skal ha noe egetvalgt pensum på en oppgave vi skal skrive. Det var jo forsåvidt greit, men nå viser det seg at det skal være det samme for alle på min gruppe, for når vi da kommer opp til eksamen skal vi jo har muntlig sammen. Jaha......så nå sitter jeg her i ødemarka og får ikke tak i de to bøkene jeg da trenger før eventult på tirsdag når alt er åpent igjen, og oppgaven skal leveres onsdag. Er bare heeeelt supert. Fikk vite det i går at vi skulle ha samme bøkene. Hadde jo tatt med meg bøker jeg som jeg tenkte jeg skulle bruke :(

Jeg får aldri i verden tid til å skrive den oppgaven, skulle egentlig tidlig inn til oslo på tirsdag sammen med søstra mi og være der hele dagen for vi skal på konsert! Grrrrr! No fun at all. Så nå sitter jeg for meg selv og sturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg virkelig lyst å dra hjem. Jeg er trøtt og sliten og har vondt i hode. Har hatt det nå de to siste dagene. Brystet piper og nesa er tett. Er noe jeg reagerer på, er vel "bare" støvet som vrimler rundt her etter at vi har holdt på å rydde så mye. Men det er så slitsomt. Og senga vi hadde her er ikke god, men den er kasta på søpla nå så vi sover bare på madrasser og kan jo ikke akkurat si det er noe bedre. Så nakken og ryggen verker. Vil ha min egen seng :gråte:

Kjenner det her tar på, skulle egentlig skrive ferdig en oppgave i går, men det fikk jeg ikke gjort. Jeg måtte bare gå å legge meg jeg var så sliten og dårlig.

Men vi drar da hjem fredags morgen, så jeg overlever jo. Er jo kjempe koselig å være her hos svigers. Men gud så godt det skal bli å komme hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes litt slitsomt ut ja.. Men du får prøve å holde ut og kose deg så lenge :)

Så håper jeg du får en super påske selv om senga ikke er den beste og du ikke er helt frisk.

Du får råspise C-vitaminer.. hehe! Litt sent nå kanskje :gjeiper:

:klemmer:

26 uker også ja!! Wee :hoppe:

Herregud som tiden går egentlig.. Syns ikke det var lenge siden du bare så vidt var blitt gravid jeg!

Går sikkert ikke noe sagtere for deg..? :)

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, hørtes litt slitsomt ut ja.. Men du får prøve å holde ut og kose deg så lenge :)

Så håper jeg du får en super påske selv om senga ikke er den beste og du ikke er helt frisk.

Du får råspise C-vitaminer.. hehe! Litt sent nå kanskje :gjeiper:

:klemmer:

26 uker også ja!! Wee :hoppe:

Herregud som tiden går egentlig.. Syns ikke det var lenge siden du bare så vidt var blitt gravid jeg!

Går sikkert ikke noe sagtere for deg..? :)

c-vitaminer hjelper nok ikke på allergien min dessverre ;)

var på butikken i dag og alt løsna opp, var så deilig. Men så kom vi hjem igjen og 5 min etterpå begynte det å tette seg :(

Ja tenkt det. 26 uker :overrasket: Det er bare 14 uker igjen.

Det går så fort at jeg ikke rekker å nyte det jo :fnise:

Syns og det ikke var så lenge siden jeg ble gravid. Hihi. Men deilig at det ikke virker som det tar så lang tid, for jeg gleder meg virkelig til å få bekkenet mitt tilbake. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker! :duskedame:

God bedring!

Weeeee :juhu:

God bedring og god påske!

Takk :klem:

God påske til alle dere andre og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
c-vitaminer hjelper nok ikke på allergien min dessverre ;)

var på butikken i dag og alt løsna opp, var så deilig. Men så kom vi hjem igjen og 5 min etterpå begynte det å tette seg :(

Ja tenkt det. 26 uker :overrasket: Det er bare 14 uker igjen.

Det går så fort at jeg ikke rekker å nyte det jo :fnise:

Syns og det ikke var så lenge siden jeg ble gravid. Hihi. Men deilig at det ikke virker som det tar så lang tid, for jeg gleder meg virkelig til å få bekkenet mitt tilbake. Hihi

Joda, c-vitaminer leger alt!!

Hehehe.. nei, da ble det verra ja :fnise:

Allergisk mot støv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, c-vitaminer leger alt!!

Hehehe.. nei, da ble det verra ja :fnise:

Allergisk mot støv?

Støv, dyr og pollen. Kjempe gøy. Neeei.

Så kan jeg ikke ta noe for det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner nok lillemann i magen å bli stor å sterk :fnise:

I går når jeg la meg lå jeg litt på siden for å lese, men når jeg snur meg har han lagt seg heeeeelt til høyre i magen med ryggen presset ut. Så magen min ble kjempe skjev, så jo helt misshandla ut :ler:

Og noen ganger sparker han så hardt at jeg skvetter. Er mye bevegelser, ikke bare spark, det er litt morsomt å se på. Men jeg tenker jo bare på sånne alien-filmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...