Kvist Skrevet 3. mars 2008 #601 Del Skrevet 3. mars 2008 Åhh, skummeltspennende med frieri da Tenker på deg og ønsker deg lykket il hvis du bestemmer deg for å gjøre det. For opptatt til en kaffekopp denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #602 Del Skrevet 3. mars 2008 Åhh, skummeltspennende med frieri da Tenker på deg og ønsker deg lykket il hvis du bestemmer deg for å gjøre det. For opptatt til en kaffekopp denne uka? Nåååå får helt dårlig samvittighet jeg. Er jo så mye opptatt :gråte: har så mange skoleoppgaver Hmmm...skal vi se, både i morgen, onsdag og torsdag er det bursdag, fredag kommer minsten. Hmmm......mandag som kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 4. mars 2008 #603 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! Har ikke skrevet her på lenge, selv om jeg er innom og sniker av og til. Er nok ikke sikkert du husker at jeg har vært innom engang.. skal prøve å bli flinkere! Spennende med frieri! Skulle ønske jeg hadde slik mot selv. Eller; jeg sa til sambo på skuddårsdagen at det var sikkert meningen at jeg skulle fri, men jeg orka ikke. Så da lo han bare, og sa at jeg fikk ta det neste skuddår. Så da får jeg heller gjøre det da. Håper at alt er bra med deg ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #604 Del Skrevet 4. mars 2008 ADVARSEL sutreinnlegg: Jeg er helt forvirra, kjempeforvirra faktisk. Vært innom Nav for å høre hva jeg kunne forvente i permisjonspenger hvis vi prøver å ha sambo hjemme 2 dager i uka, og det kan jeg vist miste mye på, men de var ikke sikker siden jeg skal gå på skole. Så det skulle undersøkes. Og så ringte jeg lånekassen for å bare undersøke noen få ting, men da viser det seg jo for hver 1000lapp sambo tjener over enn hvis sum så mister jeg penger, så da sitter jeg igjen med kanskje 1000kr. Så vil det her si at jeg da bare vil få utbetalt tja....hvem vet.....2000kr i mnd? Det kommer aldri i verden til å gå, skjønner ikke hvorfor det ikke sto noe om det på lånekassen sine sider. Jeg er kjempefortvila og skjønner ikke hvordan vi skal få hjulene til å gå rundt lengre, vi sliter jo bare nå når jeg er på sykemelding, og vil nok få enda mindre da faktisk når jeg er i permisjon. Så nå sitter jeg her og vil helst bare gråte, og ønsker meg tilbake før det her skjedde. Akkurat nå kan jeg ikke forstå hvordan det her skal gå, jeg vil ikke få noen penger da i juni/juli fordi jeg kan ikke søke om fødsel/forsørgerstipend før ungen er ute og det kan være lang behandlingstid fordi det er sommer. Hva i all verden er det jeg har begitt meg inn på?? :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #605 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! Har ikke skrevet her på lenge, selv om jeg er innom og sniker av og til. Er nok ikke sikkert du husker at jeg har vært innom engang.. skal prøve å bli flinkere! Spennende med frieri! Skulle ønske jeg hadde slik mot selv. Eller; jeg sa til sambo på skuddårsdagen at det var sikkert meningen at jeg skulle fri, men jeg orka ikke. Så da lo han bare, og sa at jeg fikk ta det neste skuddår. Så da får jeg heller gjøre det da. Håper at alt er bra med deg ellers! Husker deg jeg vel Er ikke så flink til å skrive i andre sine dagbøker jeg heller Vet ikke om jeg vil fri jeg lengre jeg vil ha råd til ringer, jeg vil være forlova med RINGER, og dumme nav og dumme lånekassen gjør så jeg får ikke-lyst. :gråte: ååå jeg føler meg sutrete nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #606 Del Skrevet 4. mars 2008 Uff, hørtes ikke noe særlig ut... Rart om dere skal sitte igjen med så lite... :klø: Men må innrømme at dette vet jeg veldig lite om... Håper det blir mer positivt når du skal gå på skole. Trodde mannen kunne ta store deler av permisjonen når kona var i jobb eller under utdanning jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 4. mars 2008 #607 Del Skrevet 4. mars 2008 Men du? Hva med sølvringer? sånn intill videre? Se her Koselig at du huska meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #608 Del Skrevet 4. mars 2008 Oi, det var ikke så dyrt Joda, går fint ant med noe sånt. Og heller kjøpe noe annet senere når man faktisk faktisk gjør det store Fine var dem jo og, vi får ta en titt kanskje når vi er der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 4. mars 2008 #609 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg har tenkt på noe sånt hvis vi i det hele tatt forlover oss noengang.. De er jo billige og bra! Virker det som, ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. mars 2008 #610 Del Skrevet 5. mars 2008 Vil bare gi en jeg, håper dere finner en løsning. For som jente79 sier, høres jo rart ut at dere skal sitte igjen med så lite? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #611 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan jo hende det ordner seg litt, men i så fall bare litt virker det som. For KathMor ble litt nervøs ho og, så ho ringte lånekassen og fikk en annen beskjed. Så skal ringe igjen å høre om det blir riktig det jeg fikk vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 5. mars 2008 #612 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan jo hende det ordner seg litt, men i så fall bare litt virker det som. For KathMor ble litt nervøs ho og, så ho ringte lånekassen og fikk en annen beskjed. Så skal ringe igjen å høre om det blir riktig det jeg fikk vite! Ordner seg for snille jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #613 Del Skrevet 5. mars 2008 Ordner seg for snille jenter!!! JAAAAAAAAAAAAAA det gjør det Fikk snakka med lånekassa igjen, og mannen jeg snakka med sa at det jeg fikk vite i går bare var vås!!!!!! Jeg har rett til FØDSELSSTIPEND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 5. mars 2008 #614 Del Skrevet 5. mars 2008 Så bra! Det skulle jo egentlig bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. mars 2008 #615 Del Skrevet 5. mars 2008 Så bra. Det der de hadde fortalt deg i går hørtes helt tullete ut. Godt det ordnet seg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #616 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, dumme damen på lånekassen Er noen av dere poetiske? Jeg prøver lissom å lage ett dikt som jeg kan fri med, men jeg er heeelt tom for ideer. *sukk* Kom, kom min poetiske muse!!! Eller poetiske kg-folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 5. mars 2008 #617 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg syntes at den første beskjeden du fikkk av lånekassen hørtes feil ut. Bra at du fant ut av det. Håper du finner en fin dikt du kan bruke. Men er det ikke en sånn Bok om kjærlighet, eller het det Bok om ekteskap som folk ofte siterer fra i brylluper, som du kan kanskje bruke? Hvis du leter litt i bryllupsforumet så finner du sikkert noen gode dikt eller utdrag som du kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #618 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg syntes at den første beskjeden du fikkk av lånekassen hørtes feil ut. Bra at du fant ut av det. Håper du finner en fin dikt du kan bruke. Men er det ikke en sånn Bok om kjærlighet, eller het det Bok om ekteskap som folk ofte siterer fra i brylluper, som du kan kanskje bruke? Hvis du leter litt i bryllupsforumet så finner du sikkert noen gode dikt eller utdrag som du kan bruke. Lurt lurt Det med bok vet jeg ikke, jeg har bare vært i ett bryllup og kan ikke huske noen leste noe dikt i det hele tatt Men får ta meg en tur innom bryllupsforumet å titte. Var jo ho ene som skrev dikt til kjæresten den 29 feb. var jo litt flink. Likte da: Resten av livet det skal vi dele, På godt og vondt, i sorg og glede. Men det fins hvertfall mange bøker om kjærlighet der det står kjærlighetsdikt hvertfall. Så jeg må bare eventuelt få inspirasjon nok, eller finne ett frierdikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #619 Del Skrevet 6. mars 2008 24 uker kan desverre ikke hjelpe deg med dikt... Synes det er vanskelig med sånne kjærlighetsdikt - skal så lite til før de blir veldig klissete og klisjee-aktige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 6. mars 2008 #620 Del Skrevet 6. mars 2008 hva med å gå inn på dikt.no å søke litt rundt, kanskje du får masse ideer... Grattis med 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå