Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Tenker og at han kanskje ligger inn mot ryggen og at jeg ikke klarer å kjenne han eller noe. :)

Men jeg kjenner at jeg går å kjenner ekstra nøye etter nå :fnise:

hønemor ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

misunnelig på deg jeg... å ha en liten inni der og kjenne livet... ahhh... det høres fantstisk ut...

men min tur kommer... men det er enda ei stund til det...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld da jeg skulle legge meg våkna det til liv igjen ja :fnise:

Så nå er all bekymring borte :) Det var deilig altså :)

Var så deilig å våkne i dag og, våkna litt før vekkeklokka kl 9, og jeg hørte fuglekvittring. Ser at det er lyst ute. Det er snart VÅR VÅR VÅR og varmen er på vei :) Gleder meg til litt varmere vær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får sutre litt på morran vel. Skulle lage noe klart til i dag, men det ene med det andre gikk jo galt så jeg ble ferdig kl halv 2 i natt. Og i natt begynte jeg å grine fordi jeg måtte snu på meg og det gjorde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

vondt i hoftene. Kjære trøsta meg da, og i morrest måtte han ta på meg sokkene :tristbla: er så vondt. Så nå gruer jeg meg skikkelig til å kjøre bil, og ikke minst være i skogen en hel dag.

Men vi overlever vel

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIIIIII :hakeslepp: Du var tidlig oppe i dag du!! Hjelpes!!

Hortes ikke godt ut a vakne opp med sann smerter, kjip med dette bekkenet altsa!! (om det var det det var da...)

Synes du er litt heldig som skal vare i skogen i hele dag.. Lei av a sitte a ratne inne pa et kontor jeg assa :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt litt vondt i hoftene etter å ha sovet noen ganger. Er fordi man sover på siden, men hva annet skal man gjøre når det ikke er mulig å sove på magen og man blir svimmel av å ligge på ryggen? Det skal ikke være lett! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt litt vondt i hoftene etter å ha sovet noen ganger. Er fordi man sover på siden, men hva annet skal man gjøre når det ikke er mulig å sove på magen og man blir svimmel av å ligge på ryggen? Det skal ikke være lett! God bedring!

Har egentlig ikke vondt fordi jeg har sovet, har vondt før jeg legger meg, men blir ikke noe bedre i løpet av natta, og på natta vrir jeg ofte på meg, og det er suuuuper vondt. :(

Vurderer jo å fri....og lurte på om jeg kanskje kunne gjort det i resturangen på båten når vi skal i april. Tenker på sånn man får regningene i, de er jo ofte sånn man må åpne, og kunne ha en lapp der. Hvis de kunne hjelpe meg da. For vi skal jo egentlig ikke betale regning på maten siden det er med i premien. Og regner med han begynner å lure hvis den plutselig blir levert på bordet, selvfølgelig til han da. Hmmm....men det er bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....her inne på tickeren min har jeg 118 dager igjen, men når jeg er på barnimagen står det at jeg har 120 dager igjen. Hvem skal jeg følge tro? høres bedre ut med 118 dager igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desverre er det BIM som har rett... De utenlandske tickerne teller to dager mindre fordi de regner sv.skap som to dager lenge i Norge :)

men de kommer når de kommer :babysmokk:

Hvordan går det ellers? Frierplanene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern :gjeiper: Da er det jo 119 dager igjen nå da :gjeiper:

Frierplanene ja, tanken blir mer og mer seriøs. Er helt sikker på at folkene i resturangen på båten kan hjelpe meg :) og alt jeg trenger å fikse da er en fin fin fin lapp som kan legges i denne regningstingen :hoppe:

Men jeg er skikkelig dårlig på sånt. Kanskje jeg kan lage ett dikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du tenker å fri?

Modig gjort.

Kommer du til å ha ringene klare? Når er det dere skal på den båtturen? Og hvor lang på vei er du da?

Jeg ser på tickeren din at du er 23 uker på vei. Det er jo over halvveis. Jeg tror din graviditet går fortere enn min gjorde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger det seriøst ja :fnise:

Men kommer nok ikke til å ha ringene klare nei, det vil jeg at vi skal velge ut sammen. Vi reiser den 15. april. så jeg vil jo da være *tenke* 30 uker på vei ;)

Håper denne graviditeten går litt fort, er så lei av å ha vondt i bena og sånt :fnise:

Er jo ikke så lenge til vi skal på tur og da er det jo bare noen "få" uker igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så spennende med frieri i tankene da :) Synes også det er modig gjort. Det hadde ikke jeg turt iallefall :sjenert:

ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg livredd med tanken på å fri egentlig :fnise:

Jeg får ikke til å skrive noe dikt :tristbla:

Har snakka med søstra mi som skal hjelpe meg å lage ett fiiiint kort :) ho er kjempe flink med sånt. Men jeg vil ha ett dikt. Grrrr.....eller en fin tekst.

Kom til å tenke på at det kanskje var dumt å fri nå og siden vi ikke har råd til ringer akkurat da. Men jeg tror nok ikke han tenker så veldig mye på det, så kan vi heller kjøpe til sommeren når vi har penger. Vaaaanskelig ............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...