Amalie_85 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 28. januar 2008 det viktigste er jo at han er frisk og rask. Blir moro å være mamma til en liten gutt også. Kan tenke meg stesønnen din synes det var mest moro at det ble en gutt :-D Han vet det ikke enda, men får vel vite det til fredagen. Men tror ikke han hadde tenkt så mye over det. For han har blitt spurt om han ønsker seg en bror eller en søster. Og da sier han "en bror, eeeeeller en søster. øh.... eller en bror, nei kanskje en søster. Nei det er det samme" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. januar 2008 #482 Del Skrevet 28. januar 2008 er vel ikke så lett å skjønne sånn med en gang heller... Blir sikkert stas for han :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 28. januar 2008 #483 Del Skrevet 28. januar 2008 Har smuglest, jeg innrømmer det=) Men gratulerer med en liten tass da=) så utrolig gøy!! Nå gleeeder jeg meg ekstra masse til min egen UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 28. januar 2008 #484 Del Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer med en liten prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. januar 2008 #485 Del Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer så mye med en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. januar 2008 #486 Del Skrevet 29. januar 2008 Herlig at dere skal ha gutt. Må være litt kjekt å vite det. Men som du sa så er ikke kjønn så viktig så lenge det er en frisk baby. På UL bilder så så det ut som omhan var snudd med ryggen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. januar 2008 #487 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer med vellykket UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 29. januar 2008 #488 Del Skrevet 29. januar 2008 Sa stas med UL! Og enda bedre at alt var bra!! Gratulerer sa masse med en liten prins! weeeeee Na gleder jeg meg bare enda mere! Sa mye a se frem til! Sitter pa jobb og kjeder meg igjen.. Men en ting er bra, jeg tror jaggu at kvalmen og "uggenheten" har gitt seg litt! Forsatt trottere en trottest.. Men om kvalmen har gitt seg skal jeg vare tidenes gladeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 29. januar 2008 #489 Del Skrevet 29. januar 2008 Grattis med en liten prins Amalie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #490 Del Skrevet 31. januar 2008 Har ikke vært noe nytt å skrive. Var hos jordmor i dag og alt virka bra der inne. Men det var jeg vel egentlig klar over Har kjent liv så smått hele den siste uka, det er deilig syns jeg. Har hatt litt småvondt i hode de siste dagene, men jeg tror det har noe med søvn og stress å gjøre. Men vi har det nå fint alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 31. januar 2008 #491 Del Skrevet 31. januar 2008 Er du 19 uker allerede? Nesten gjenniom halve svangerskapet? Herlighet som tiden går. Føles som om det var i går du fant ut at du var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #492 Del Skrevet 1. februar 2008 Er du 19 uker allerede? Nesten gjenniom halve svangerskapet? Herlighet som tiden går. Føles som om det var i går du fant ut at du var gravid. Ja, tenk det. Snart halvveis Jeg syns og det var som i går at jeg fant det ut. Tia har gått kjempe fort. Er nesten så jeg er redd jeg ikke kommer til å rekke å nyte at jeg går gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 1. februar 2008 #493 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes nå det høres ut som om du har "nydt" alle de små gledene med svangerskapet hittil: oppkast, kvalme, osv.. Er det virkelig 19 allerede? klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. februar 2008 #494 Del Skrevet 1. februar 2008 Går unna nå ja Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2008 #495 Del Skrevet 1. februar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #496 Del Skrevet 1. februar 2008 Takk jenter god helg til dere og Nå skal jeg få ut litt frustrasjon igjen. Vi jobber ofte i grupper på skolen, og vi strøk i en oppgave på onsdag, vi er opptatt de neste to ukene da vi skal være ute i barnehagene. Så vi avtalte at vi skulle jobbe litt med denne oppgaven da etter skoletid. Altså etter kl 3 når timen var over. Men noen hadde jo avtalt andre ting plutselig. OG jeg som ikke kunne hente stesønn fordi vi skulle jobbe. Blææææ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. februar 2008 #497 Del Skrevet 1. februar 2008 Æsj da. Teite folk som ikke holder avtaler og ikke sier i fra på forhånd! Ønsker deg en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. februar 2008 #498 Del Skrevet 1. februar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #499 Del Skrevet 1. februar 2008 Uff, kjedelig når det skal være sånn. Men ikke alltid lett å jobbe i grupper. Men burde i hvert fall si fra på forhånd.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 #500 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå