Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kos med besøk i dagboka mi :klem:

Hvorfor er dere så flinke til å besøke min dagbok men jeg er ikke så flink til å besøke deres? *dårlig samvittighet* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være trøtt. I dag ble jeg hjemme fordi jeg har vært våken halve natta av smerter i magen, altså ikke der babyen ligger men over, forestiller meg at det var mage sekken. Så sto opp i 5 tia (da orka jeg ikke ligge å vri meg mer) og drakk litt vann, og til slutt måtte jeg bare ta en paracet. Etter det fikk jeg tatt meg en brødskive, og sakte men sikkert tror jeg det hjalp litt :)

Da fikk jeg sove igjen og, det var innmari deilig. Så sov til nå :)

Men noe annet som er veldig gøy er at jeg har jo kjent så smått liv i magen, men ikke noe sånn direkte tydelig. Men i går når vi la oss la jeg meg på rygg og jeg lå med den ene hånda over babyen på en måte, kjente det romstrerte litt nede der, men plutselig kjente jeg det strøk over håndflata og. Måtte få sambo til å kjenne og, han kjente det han og, så det var første gang vi klarte å kjenne babyen på utsiden. Helt imponert, trodde ikke vi skulle klare det på noen uker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å være trøtt. I dag ble jeg hjemme fordi jeg har vært våken halve natta av smerter i magen, altså ikke der babyen ligger men over, forestiller meg at det var mage sekken. Så sto opp i 5 tia (da orka jeg ikke ligge å vri meg mer) og drakk litt vann, og til slutt måtte jeg bare ta en paracet. Etter det fikk jeg tatt meg en brødskive, og sakte men sikkert tror jeg det hjalp litt :)

Da fikk jeg sove igjen og, det var innmari deilig. Så sov til nå :)

Men noe annet som er veldig gøy er at jeg har jo kjent så smått liv i magen, men ikke noe sånn direkte tydelig. Men i går når vi la oss la jeg meg på rygg og jeg lå med den ene hånda over babyen på en måte, kjente det romstrerte litt nede der, men plutselig kjente jeg det strøk over håndflata og. Måtte få sambo til å kjenne og, han kjente det han og, så det var første gang vi klarte å kjenne babyen på utsiden. Helt imponert, trodde ikke vi skulle klare det på noen uker jeg :)

ÅÅÅååå så koselig, å kjenne spark sammen for første gang! Noe av det jeg gleder meg enormt til! Du er heldig som er så langt på vei du! :jepp:

Kjedelig å ikke sove godt om natta.. Gjør ikke det selv for tiden heller, har ikke vondt, men ligger bare og vrir meg frem og tilbake.. Og jeg har egentlig et usedvanelig godt sovehjerte.. kjedelig.. Men deilig at man er hjemme i dag, kunne sove lenge da man endelig sovnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempe gla for at sambo var der og kjente han og :) Så vi sammen for første gang kjente. Selv om jeg tror jeg var litt mer ivrig enn han :ler:

Sitter å tenker på ul jeg nå. Er så spent. Lurer på om det virkelig er en gutt. Eller er det en jente. Titta på sånn kinesisk fødselskart, fant to stk og på begge står det jente. Men jeg tror jo ikke noe mer at det blir jente forde. *spent spent spent* Er så lenge til mandag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å kjenne bevegelser på utsida da :rødme: Det har enda ikke jeg klart, så mannen min er ganske utålmodig...

God helg, og gled deg til mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir masse dagbok på meg i dag. Hihi. Har ett bilde jeg tentke jeg skulle prøve å legge ut :) ble tatt på mandag 17+5 var jeg da :)

post-10525-1201263556_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så stilig! Jeg var virkelig ikke klar over at det syntes så godt etter 18 uker...

Er ikke alle som har det så tydelig i uke 18.....noen vises det jo ikke på før etter uke 20 :) så er veldig forskjellig :)

Oi, så stor og fin mage :-D Det vises jo kjempe godt allerede. Så koselig :klemmer:

jaaa det er kjempe kos. Er stolt av magen min jeg :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint magebilde!

Moro med sånt ja... du er så fin atte vennen. :klemmer:

Gleder meg til date i morra jeg, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magen var nok ikke sånn sist nei :)

Men er en liten stund siden. Var hos mamma på onsdag, "oi, du har blitt stor" sier ho da :ler: jeg er jo ikke stor, men stor til å være tidlig i svangerskapet! hehe. rare greiene :) Kanskje det er to. :hoho: det er det nok ikke. Nå er det bare å få lørdagen overstått så er det søndag, så er det UL.....kjenner det kribler i magen (bokstavlig talt og hahahahaha) nei det var dårlig humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempe gla for at sambo var der og kjente han og :) Så vi sammen for første gang kjente. Selv om jeg tror jeg var litt mer ivrig enn han :ler:

Sitter å tenker på ul jeg nå. Er så spent. Lurer på om det virkelig er en gutt. Eller er det en jente. Titta på sånn kinesisk fødselskart, fant to stk og på begge står det jente. Men jeg tror jo ikke noe mer at det blir jente forde. *spent spent spent* Er så lenge til mandag :fnise:

Så morro med liv som dere begge kan kjenne!! :hoppe:

Ang. det med hva kjønn det er.. Er det ikke noe med formen på magen også da, som kan fortelle litt om kjønnet? Har hørt at typiske guttemager der får man ofte bare mage fremover.. Mens med jentemagene så legger man seg litt ut i sidene.. om du skjønte forklaringen min :ler: Men er ikke sikker på om dette gjelder alltid da... :sjenert:

:hoppe: litt mer for UL på mandag! Ikke lenge igjen nå! ;)

Ha en fortsatt koselig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...