linky Skrevet 19. januar 2008 #401 Del Skrevet 19. januar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 20. januar 2008 Aaaaa for en søndag! Stesønn våkna halv 5. HALV 5!!!!! Umenneskelig tid å være våken på. Han er aldri våken så tidlig. Så var han inne hos oss sikkert 10 000 ganger å masa om ditt og datt. Ting som han fint kunne fikse selv, tror bare han var selvskaps syk! Men når man er trøtt som en strømpe klarer man ikke helt å være så superhyggelig og blid. Så jeg grynta vel mest til sambo at han måtte ta seg av det. Men så dro de to ut kl halv 12 så da sto jeg opp, var kjempe sulten, kommer til kjøleskapet så er det ingen ting jeg har lyst på så jeg har enda ikke spist! Har virkelig ikke lyst på noe som helst!!!! Irriterende altså! Så kommer nå de to andre etterhvert, og herregud jeg må ha lavt blodsukker, så irriterende tror jeg aldri stesønn har vært noen gang. Men jeg har ikke sagt ett pip! Men tror han har en ekstra masete dag. Så nå sitter jeg her og orker ingen ting, og vil ingen ting Hva gjør man med sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #403 Del Skrevet 21. januar 2008 ååååå dumme lærere. Vi begynner med prosjekt i dag! Så jeg har tittet på nett når vi begynner og når vi slutter i dag. Så jeg har fått time til jordmor slik at dette ikke skulle kræsje med hverandre! Men når vi kommer hit nå i dag får jeg vite at vi skal jobbe på egenhånd frem til kvart over 12, så skal vi møtes igjen, men da må jo jeg dra! Står på nett at vi egentlig er ferdig kl 12. Blææææææææææææ Kjenner jeg blir litt lett irritert ja!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 #404 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikke meningen å le, egentlig - så utrolig kjipt at planen ikke stemte! Men jeg kjenner igjen det med å ha litt kort lunte for tida - du kan nok skylde litt på hormoner der, tror jeg Lykke til hos jordmor i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. januar 2008 #405 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjedelig at de endrer sånn når du prøver å tilpasse deg... Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 21. januar 2008 #406 Del Skrevet 21. januar 2008 Ma bare snikke meg inn og signere pa kort lunte ........................ Ikke kom i min vei sier jeg bare! Og min kjare har bare med a plukke opp de forbaska sokkene sine!! Og min pc har fatt seg ett par harde slag da nettet ikke har gatt fort nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2008 #407 Del Skrevet 21. januar 2008 Gikk det bra hos jordmor i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #408 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #409 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, man får skylde på hormonene ja! Godt jeg ikke er alene Men jeg snakka med læreren, og det gikk greit at jeg ikke var der hele tiden, resten av min gruppe var der hvertfall Men ble veldig oppgitt over at det ikke står noe på nett om dette her!! Men men, nå er det jo i orden og nå er det bare gruppa som skal sammarbeide Var helt greit hos jordmor i dag gjorde ikke noe spess, fikk nåler, å det var vondt å få i hofta, var deilig etterpå da Hørte hjertelyd igjen, og det sparker godt inni der, selv om jeg ikke kjenner noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 22. januar 2008 #410 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe, man får skylde på hormonene ja! Godt jeg ikke er alene Men jeg snakka med læreren, og det gikk greit at jeg ikke var der hele tiden, resten av min gruppe var der hvertfall Men ble veldig oppgitt over at det ikke står noe på nett om dette her!! Men men, nå er det jo i orden og nå er det bare gruppa som skal sammarbeide Var helt greit hos jordmor i dag gjorde ikke noe spess, fikk nåler, å det var vondt å få i hofta, var deilig etterpå da Hørte hjertelyd igjen, og det sparker godt inni der, selv om jeg ikke kjenner noe Sa du har vart hos jordmor og hort hjertelyd? Da jeg er pa jobb, for jeg ikke opp tickeren din sa ma sporre, Hvor langt er du pa vei? Jeg skal til jordmor na i uke 10, og haper sa inderlig jeg kan hore noe!! Selv om jeg vet det er tidlig..:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #411 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Sa du har vart hos jordmor og hort hjertelyd? Da jeg er pa jobb, for jeg ikke opp tickeren din sa ma sporre, Hvor langt er du pa vei? Jeg skal til jordmor na i uke 10, og haper sa inderlig jeg kan hore noe!! Selv om jeg vet det er tidlig..:rødme: Hører hjertelyd nesten hver gang jeg er der (er der ofte p.g.a at jeg får akupunktur) Jeg er i dag 17+6 og nå er det bare 6 dager til jeg skal på ul jeg er sååååååå spent. Så kjenner at jeg nesten stresser meg selv fordi jeg gleder meg sånn. Haha! Var hos legen i dag og for å forlenge sykemeldingen, og magen har vokst, målte den og satte kryss på helsekorte Hørte hjertelyd i dag og og den ligger på 152, den har vært rundt der nesten hver gang, noen ganger den har vært litt lavere, så jeg klarer ikke å forstå om det skal være en gutt eller jente ut fra det Skulle egentlig gjort noe i huset nå, men jeg er trøtt så jeg tror det blir litt tv titting i stede og kanskje jeg til og med blunder litt. Så får jeg se hva jeg gjør senere! Endret 22. januar 2008 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #412 Del Skrevet 22. januar 2008 By the way Kathmor, skal ikke lage deg dagbok så jeg kan snike litt på deg og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 22. januar 2008 #413 Del Skrevet 22. januar 2008 By the way Kathmor, skal ikke lage deg dagbok så jeg kan snike litt på deg og eller? Har dagbok jeg Kathrines Gravid-Dagbok heter den, tidenes mest oppfinnsome linje eller hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. januar 2008 #414 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmm...Synes egentlig du er litt sånn "guttemamma" jeg da, så det var det jeg så for meg.Men, nå er jeg usikker, for babyen din har jo tydeligvis jente lyd. Meeeeen, nå er jeg usikker på min egen babys lyd også da, for målingen i natt så var den alt fra hundreog noen å tredve til hundreog noen å sytti! Lillemin VIL ikke bli avslørt med andre ord..Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #415 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe, jeg fant dagboken din kathmor haha guttemamma, hørtes bra ut! hihi. Jeg er klar for både å være guttemamma eller jentemamma. Sulten jeg. Spise noe kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. januar 2008 #416 Del Skrevet 22. januar 2008 Alltid herlig å få høre hjertelyden Begynner av og til å le jeg der jeg ligger når jeg får høre den, er så sprøtt at det bor et menneske inne i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. januar 2008 #417 Del Skrevet 22. januar 2008 bare innom og oppdaterte meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. januar 2008 #418 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg vet ikke hvor mye man skal stole på guttehjertelyd og jentehjertelyd. Hos meg er det også sånt at hjertelyden til babyen ligger mellom 145 og 150, som de sier at typisk for jenter. Men vi tror vi får en gutt. Så vi får se hvor mye det stemmer. Nå kan det ikke være lenge til du skal på UL. Når er det du har UL og hvor langt på vei er du da? Ønsker dere å vite kjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #419 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg vet ikke hvor mye man skal stole på guttehjertelyd og jentehjertelyd. Hos meg er det også sånt at hjertelyden til babyen ligger mellom 145 og 150, som de sier at typisk for jenter. Men vi tror vi får en gutt. Så vi får se hvor mye det stemmer. Nå kan det ikke være lenge til du skal på UL. Når er det du har UL og hvor langt på vei er du da? Ønsker dere å vite kjønnet? Hei May Helen Tror ikke noe på det med hjertelyd jeg heller Vi skal til ul på mandag så da får vi se Det er bare 5 dager til og da vil jeg være 18+5, i dag er jeg akkurat 18 for det og Vi klarer ikke å vente helt til sommeren med å vite. Vil vite nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. januar 2008 #420 Del Skrevet 23. januar 2008 for 18 uker Får håpe dere får se kjønn på ul. Hos oss hadde de i allefall ingen problem med og se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå