Gjest ~Aravis~ Skrevet 15. januar 2008 #381 Del Skrevet 15. januar 2008 hei! Når skal du egentlig på UL? nyskjerrig? Neeeei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #382 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal på ul den 28, så det er bare 12 dager igjen Har nedtelling på msn min Gleder meg såååå mye. Er så spent at jeg får vondt i magen av å tenke på det. I dag forsov jeg meg, klokka ringte og jeg tenkte jeg bare skulle sove 10 min til, men jeg slo den vist av. Så ingen skole i dag. Så jeg våkna halv 1, så da sto jeg opp og satte på en maskin med klær, dusja. Vaska flere klær. Rydda litt her og der. Så satt jeg meg litt ned her og msn, så hører jeg noe vann renner og jeg trodde nå hadde vasken virkelig blitt ødelagt. Men der var det ingen ting, og jeg hører vann som renner, så jeg går ned på badet og der har da slangen til vaskemaskina falt ut av avløpet så det var vann på heeeelge gulvet nesten så alle klærne som jeg har lagt i hauger for å vaske er jo nå våte. Hihi...... Prøver å finne noe tape så jeg kan klistre den fast, redd for at alt skal bli bløtt dobbelt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 16. januar 2008 #383 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg opplevde noe lignende her om dagen, bare at det var min egen feil Jeg skulle reparere vaskemaskina, for den ville ikke pumpe ut vann. (fikk gode instruksjoner fra pappa.. ) Så da måtte jeg tømme maskinen opptill flere ganger utover badegulvet, siden den ikke ville tømme selv. Også måtte jeg prøve mange forskjellige muligheter, og for å sjekke om den tømte seg, så måtte jeg jo selvsagt fylle den først. Så badegulvet mitt er ihvertfall rent! om ikke noe annet. :smile: Oi, når du sier klesvask, husker jeg plutselig på den "må gjøres i dag" lista mi i dagboka.. *tusle ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 17. januar 2008 #384 Del Skrevet 17. januar 2008 Oversvømt bad. Høres ikke særlig moro. Men så bra at det løste seg. Og de klærne som ble våte skulle vel vaskes uansett. Du får tenke positivt. Du får jo en dag hjemme og du har fått masse søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #385 Del Skrevet 17. januar 2008 Fikk gjort en masse i går så litt positivt var det jo Var nesten godt at kvelden kom fordi jeg hadde ikke plass til å tørke flere klær! Hihi. Lå litt etter ja Så nå skal jeg få tatt resten så er det INGEN klær til vask, men det er vel bare å vente til kvelden så er det noe å vaske igjen! Kan ikke skjønne hvordan vi klarer å rote sånn jeg tenkte og jeg skal finne frem de to nattbordene som står i boden, jeg ville egentlig ikke ha dem, men nå fikk jeg en kjempe ide så jeg skal ut å kjøpe en liten boks med rødmaling etterpå og male en blomst på dem, håper bare jeg rekker alt før min kjære kommer hjem, rekker soverommet altså! Så det er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 17. januar 2008 #386 Del Skrevet 17. januar 2008 det med nattbordene høres kjempe stili ut... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 17. januar 2008 #387 Del Skrevet 17. januar 2008 det høres fint ut Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. januar 2008 #388 Del Skrevet 17. januar 2008 Spennendes med UL snart Det er så gøy. Og 17 uker, grattis. Hvordan står det ellers til med formen for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. januar 2008 #389 Del Skrevet 17. januar 2008 hvordan gikk det med nattbordene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2008 #390 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke lenge igjen til UL nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #391 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) det høres fint ut Ha en flott dag! Det ble fint og Spennendes med UL snart Det er så gøy. Og 17 uker, grattis. Hvordan står det ellers til med formen for tida? Takker takker gleder meg masse til ul. Bare 11 dager igjen Ellers er ikke formen så værst. Men jeg har vondt i bekkenet i dag. Men men, alle dager er ikke like ille så da går det bra Sikkert fordi jeg har gjort en masse i dag!!! hvordan gikk det med nattbordene? Nattbordene ble kjempe fine. Kan kanskje ta bilder!!! Hmmmmm...... Ikke lenge igjen til UL nå Woho Endret 17. januar 2008 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. januar 2008 #392 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei igjen, har ikke vært så flink å følge med her i det siste, men spennende at dere skal på UL snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #393 Del Skrevet 18. januar 2008 Her er nattbordene Ble ikke sånn superfint, men fint nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 18. januar 2008 #394 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes det ble kjempe søtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 18. januar 2008 #395 Del Skrevet 18. januar 2008 de ble kjempe fine da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #396 Del Skrevet 18. januar 2008 Synes de ble ganske fine jeg også Det er ofte ikke mye som skal til før et kjedelig møbel blir litt piffa opp Ha en fin fredag, og en fin helg etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #397 Del Skrevet 18. januar 2008 Takk takk skal på bekkentrening om noen timer. Men først er det skole og jeg holder på å kjede vette av meg, er sååå trøtt og har forelesning med noen som ikke er vant til å forelese og rommet er mørkt. Snakk om søvndyssende ZZZZzzzzzzzZZZZZZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. januar 2008 #398 Del Skrevet 18. januar 2008 Nattbordene ble kjempefine! Så flink du er Sitter og glipper med øynene her, jeg også ... hjelper ikke akkurat at det er mørke januar utenfor vinduet. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #399 Del Skrevet 18. januar 2008 Nattbordene ble kjempefine! Så flink du er Sitter og glipper med øynene her, jeg også ... hjelper ikke akkurat at det er mørke januar utenfor vinduet. Ha en fin helg! Å være gravid gjør vel sin del med kroppen og så man blir trøtt Nå føler jeg meg skikkelig gravid ble sulten og jeg ville ikke bare spise brødskive, neida jeg ville ha pasta, laks og pastasaus. Så hva gjør jeg da?? joooo det lager jeg, så nå sitter jeg her å spiser en skikkelig middag nesten. men jeg spiser lite til hvert måltid, så jeg unnskylder meg med det. Godt var det hvertfall. Sambo ser litt rart på meg og tar på magen og sier jaja! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. januar 2008 #400 Del Skrevet 18. januar 2008 Haha, nattmat! Enig med deg jeg, skikkelig mat er bedre enn brød... Vi hadde middag klokka ti i kveld vi da... sånn blir det når jeg har tusla hjemme i hele dag, får litt rar spiserytme av det. Tenker på deg, kooooose deg som gravid! Og takk for sist, var kjempehyggelig og må absolutt gjentas om ikke så lenge. Selv om jeg ikke kan på dagtid mere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå