Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattulerer så masse med kjolekjøp da =)

Gratulerer med kjole! :strix: Gleder meg til å se bilde :lur:

Takk takk begge to! Den er bare kjeeeempefin :love:

Har dessverre ikke funnet noe bra bilde på nett! Så bilde får vente litt!

Jeg skal ut å reise! Skal være borte fra torsdag til mandag, og jeg gru/gleder meg. Jeg gleder meg til reisen, men jeg gruer meg å være borte fra gutten min så lenge. Uff.....stakkars mammahjerte mitt :( Gutten klarer seg nok fint, det er værre med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

God tur da! :) Skjønner godt at det er vondt for mammahjertet, men tenk så fint det er å komme hjem til ham da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok godt å få litt alene tid. Selvsagt vil du savne ham. Men du vil få ladet opp batteriene og ha masse overskudd når du kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu! Vondt i magen! Venter på å komme inn for å ha eksamen nå :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk kjempebra :nigo:

Så bra som det kan gå :lykkelig:

Er bare sååååå deilig....en eksamen mindre å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsskravling er så koselig

:)

:danser::danse::bryllup::danse::danser:

Gleder meg veldig til å få være med på dette asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Noen ganger så vet jeg ikke hvordan jeg skal føle meg. Sambo tok opp temaet om flere barn, og han så bare problemer med å få en til :( Han sa ikke at han hadde bestemt seg helt. Men jeg vet ikke om jeg skal tørre å håpe at han vil ha en til etterhvert, eller om jeg skal gi opp å være lei meg allerede nå.

Han tenkte på slike ting som å ha 3 barn i bilen. At det blir trangt og vanskelig. Han tenkte på at hvert barn ikke vil ha eget soverom om vi skulle bodd her. Han tenker på om det går noen år før vi får en til vil han bli en "gammel" pappa og det ønsker han ikke. Jeg skjønner jo at han ikke ønsker å være en gammel pappa, men det andre ser jeg ikke noe problem i, man finner en løsning. Andre har klart det så hvorfor ikke vi?

Blææææ...for en gangs skyld er denne aldersforskjellen teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner deg godt jeg Amalie :klem:

Det med alderen kan jeg forsåvidt forstå, men er jo mange som har flere barn. Samboeren har jo to fra før og jeg regner med vi kommer til å få 2-3 sammen. Da har vi brått 5 barn på det meste. Men tror det skal gå bra også. Vi har bare 4 soverom, men man finner alltids en løsning :)

Om dere får et barn til om maks et par år mister han jo ikke SÅ mye tid da, og det må vel være verdt det? ;)

Håper han vil ha et til, eller hvertfall at dere blir enige og fornøyde begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååååååå dustedag!

Oppvaskmaskina vår funker ikke lengre

Vi ligger langt under med økonomien så kan ikke kjøpe ny

Det er en masse oppvask å ta

jeg har meldt meg opp til eksamen via studweb, og nå er det borte "man kan ikke melde seg opp via studweb" (dustedame, joooo det skal det tenk)

buhu! Dumme dumme dag! Har mest lyst å gå å legge meg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Kjedelig med slik dum dag :kjefte::frustrert:

Typisk at oppvaskmaskiner og nettstudier og alt annet skal bli kranglete på samme dag :kjefte:

Kjedelig når man er uenig om slike ting som antall barn, håper dere kommer til enighet. Det er jo som du sier mange andre som har klart det, og det greier dere også! Bare tenk på de som har 4 barn eller mer, de klarer seg de også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hurra for meg!

kjempetrøtt i dag, men det er godt vær. Så når min lille skal ut å sove tror jeg nok at jeg skal sette meg ute med en kopp kakao eller noe :)

Feire meg selv litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer så mye med dagen!! :smilyblomst:

Håper du får en strålende dag og at du blir skjemt bort litt ;)

:klem:

Takk takk! :klem: Kan ikke akkurat si det :fnise:

Jeg lagde middag til gubbe og storebror, så etter vi hadde spist dro dem for å bade (avtalt fra tidligere da) ;)

Så nå sitter jeg her og ser på opera (kjeeeedelig) Men lillemann ser ut til han liker å se på barna som synger. Ligger helt iro og ser på tv`n :P

Grattulerer så mye med dagen :bursdag::smilyblomst:

Takk takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...