Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Hva med å få den sydd hos JKdress da? Da blir den så billig at du kan se om den passer :lur: Og 2010 er ikke lenge til det ;)

JKdress? hvor er det?

Nei...2010 er virkelig ikke lenge til *skummelt* men vi har jo ikke bestemt oss, dessuten kjenner jeg 2 andre som kanskje skal gifte seg da, så lurer jo litt på om det hadde vært lurt å vente til 2011??!!

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe fornuftig. Bortsett fra å betale regninger. Og det er så deilig å se nå i permen der det er plass til ubetalte regninger at det ikke er noen der :hoppe: føles nesten lenge siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Så bra du fant fram :fnise: Mamma fikk kjolen hun hadde på seg i bryllupet vårt sydd der, venninna mi som nettopp gifta seg fikk brudekjolen sydd der - veldig billig og man ser ikke forskjell fra den originale og den sydde :)

Jeg hadde nok gifta meg selv om to andre gifter seg da ;) Sommeren hvor et vennepar av oss gifta seg var de selv i fire andre fra juni til august, tror ikke noen brydde seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dere å gifte dere på sommeren?

Hvis dere ikke vil kresje med de andre par så kan dere velge å ha bryllup på høst eller vinter. Jeg tror vinterbrylluper kan være veldig vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dere å gifte dere på sommeren?

Hvis dere ikke vil kresje med de andre par så kan dere velge å ha bryllup på høst eller vinter. Jeg tror vinterbrylluper kan være veldig vakre.

Tenkte vel på sommeren egentlig. Men så har jeg og litt lyst å gjøre det på vinteren. Men her er det fare for at det ikke er så mye snø, og da er det ikke så fint. Men mai er jo en fin mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Tenkte vel på sommeren egentlig. Men så har jeg og litt lyst å gjøre det på vinteren. Men her er det fare for at det ikke er så mye snø, og da er det ikke så fint. Men mai er jo en fin mnd.

Venninna mi gifta seg nå 31. januar og det var ingen snø, men det var fin sol da og det var kjempefint! Men mai er også en fin måned :) Og det kan april være også :) Og september ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi gifta seg nå 31. januar og det var ingen snø, men det var fin sol da og det var kjempefint! Men mai er også en fin måned :) Og det kan april være også :) Og september ;)

Da har vi egentlig bestemt oss for at det faktisk blir leeenge til. Juli 2011! Så det er jo en stund til. Men deilig å ha god til planlegging da i det minste. Vi velger å vente så lenge for at vi faktisk skal ha råd til det. Jeg orker ikke gifte meg og må gå å tenke på hvor utrolig mye penger jeg har kastet bort :fnise: og det gjør jeg når jeg har dårlig råd og har brukt penger på noe som kanskje ikke helt var nødvendig men har lyst på :gjeiper:

Kjole 7

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi egentlig bestemt oss for at det faktisk blir leeenge til. Juli 2011! Så det er jo en stund til. Men deilig å ha god til planlegging da i det minste. Vi velger å vente så lenge for at vi faktisk skal ha råd til det. Jeg orker ikke gifte meg og må gå å tenke på hvor utrolig mye penger jeg har kastet bort :fnise: og det gjør jeg når jeg har dårlig råd og har brukt penger på noe som kanskje ikke helt var nødvendig men har lyst på :gjeiper:

Kjole 7

Det er helt sant at det er greit med goood tid!!!

Me litt ekstra sparing kan du vertfall få det akkurat som du vil og ingenting er jo bedre enn det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant at det er greit med goood tid!!!

Me litt ekstra sparing kan du vertfall få det akkurat som du vil og ingenting er jo bedre enn det =)

Så sant så snat. Vi kommer nok til å prøve å begrense oss så mye som mulig like vel. Men det er jo greit å ikke snu helt på krona.

greit å ha god tid å spare til bryllupet.

Nydelig kjole forresten.

Mange nydelige kjoler der ute. Men det er jo så vanskelig. Jeg og Kvist skal kanskje se på kjoler på fredag om jeg er ferdig med eksamensoppgaven :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så snat. Vi kommer nok til å prøve å begrense oss så mye som mulig like vel. Men det er jo greit å ikke snu helt på krona.

Mange nydelige kjoler der ute. Men det er jo så vanskelig. Jeg og Kvist skal kanskje se på kjoler på fredag om jeg er ferdig med eksamensoppgaven :hoppe:

:hoppe: Kjoletitting gleder jeg meg veldig til! Du kommer til å bli en veldig vakker brud, det er jeg helt sikker på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg vite at min onkel er dø! Han døde i morrest. Hadde ikke noe kontakt med han egentlig. Var vel noen mnd siden jeg snakka med han sist. Men jeg føler det er så trist....jeg husker han som den snille onkelen som leka med meg når jeg var liten. Og jeg har ikke råd til å reise i begravelsen heller...og det er enda tristere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist med onkelen din :troest:

Spennende med bryllup! Siden dere venter så kan dere jo også ha lillegutt som brudesvenn om dere ønsker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er VAKKER! Tenk å glemme å ta bilder da... håpløs jeg ;)

Gleeeeeeeder meg vennen, dette blir moro :hoppe:

Glad i deg!

Takk snups :klem:

I dag har jeg og Kvist vært å sett på kjole. Og jeg kjøpte og :hakeslepp:

6000kr. Blir vel 7000kr sikkert når jeg har fått sydd den opp. Så må jeg ha underskjørt og sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...