Amalie_85 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1241 Del Skrevet 25. september 2008 I dag var vi på helsestasjonen. Fysioterapauten skulle se på vår lille bolle Han har blitt skjev i hode fordi han har en favorittstilling. Det viser seg at han har KISS 1. Så da skal vi til nakke-dame på onsdag Kiss er altså en låsning i nakken som gjør at han ikke klarer å vri seg så godt til den ene siden. Men det skal vi klare å rette opp Har jeg fortalt at han tar smokk? Prøvde bare tilfeldig her på søndag, og vips. *sugesugesuge* og han koser seg så veldig med den. Er deilig å se Så slipper han å henge i puppene mine så mye. Og han slapper mye mer av når han får den når han er trøtt. Er bare da vi gir han den foreløbig. Når han skal sove altså! (ting blir rart når jeg skriver på nett, skriver som jeg ville sagt det, men av og til henger skrivinga litt etter så da blir det litt rart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. september 2008 #1242 Del Skrevet 26. september 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2008 #1243 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Så koselig å lese at lillegutt har begynt å bruke smokk Så da får du litt mer frihet da han ikke trenger å henge på deg hele tiden Og så synes jeg at det er kjempe bra at lillegutt koser seg med pappan sin mens du er på skolen, for da blir det far og sønn bonding på høyt plan Hehe Hvordan har helgen deres vært? Endret 28. september 2008 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2008 #1244 Del Skrevet 28. september 2008 Så bra at han får behandling for nakken sin Hvordan merket dere at han hadde Kiss1? Bra at gutten tar smokk! Det er visst ikke alle som gjør det, og de som tar smokk sover visst bedre og er roligere sier de, men om det er sant vet jeg ikke S har iallfall stor glede av smokken sin Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. september 2008 #1245 Del Skrevet 29. september 2008 Så bra at det ble oppdaget raskt. Jeg lurer også på hvordan dere skjønte at noe var ikke helt riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #1246 Del Skrevet 29. september 2008 Hvordan har helgen deres vært? Helt supert egentlig Lørdag var nå som alle andre dager, men i går var jeg å gikk lang tur sammen med Kvist. Og det var så koselig Så bra at han får behandling for nakken sin Hvordan merket dere at han hadde Kiss1? Bra at gutten tar smokk! Det er visst ikke alle som gjør det, og de som tar smokk sover visst bedre og er roligere sier de, men om det er sant vet jeg ikke S har iallfall stor glede av smokken sin Ha en fin kveld! Det er ikke alltid han tar smokk da. Men innimellom, som på kveldene. Det er deilig Så bra at det ble oppdaget raskt. Jeg lurer også på hvordan dere skjønte at noe var ikke helt riktig? Vi så det vet at han fikk skjevt hode. Fordi han har en favoritt side. Dytter jeg hode hans mot høyre går det veldig fint. Dytter jeg det mot venstre kommer det til ett punkt det lissom ikke går lengre og kroppen begynner å følge etter så han blir liggende som en banan. Men jeg tenkte ikke over at det var kiss før jeg var på helsestasjonen (hos fysio). Det var ho som nevnte det, så leste jeg selv på nett og fant ut det er kiss 1 han har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. september 2008 #1247 Del Skrevet 29. september 2008 Uansett kjekt at han tar smokken Lurer på om S også har Kiss, men det er bare løse antagelser... Skal høre med helsestasjonen på 3mnd-kontrollen tenkte vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #1248 Del Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat nå er det litt kjedelig å være i permisjon. Fryseren vår bestemte seg for at den ikke orka mer. Så nå har jeg bare den bittelillemini-fryseren under kjøleskapet. Skikkelig irriterende. For jeg har ikke råd til noe ny fryser. Hadde jeg kunne jobba kunne jeg bare jobba noen ekstra kvelder så hadde det gått bra. Men går jeg i jobb så mister jeg jo permisjonspengene mine. Kan ikke skjønne at noen klarer seg på engangssummen som er på ca 33 000kr. Jeg får utbetalt ca 4500kr i mnd i permisjonspenger, og jeg syns det er alt for lite Mamma skulle egentlig betale for babysvømming, men ho sa at vi heller kunne legge de pengene i fryser i stede. Joda, det er jo kjempefint det. Men jeg ser hvor god min lille bolle liker å bade, så jeg tror han hadde kosa seg sååå mye med det (jeg og) akkurat nå liker jeg ikke penger (bare fordi jeg ikke har noen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #1249 Del Skrevet 6. oktober 2008 åååååååååååååå akkurat nå har jeg veldig liten lyst å dra på skolen. Har sovet veldig lite så kunne godt tenkt meg noen timer til på sofaen Meeeen, lille bolla våkna ganske så tidlig å skulle ha mat, fikk det men var fremdeles våken og lå å prata. Greit nok det, men han var enda våken da jeg fant ut at jeg skulle stå opp. Og han smila så fint til meg, men når jeg sto i døra titta han bare rart på meg som: "skal du ikke ta meg med? Hallo?" og det syns jeg var triiiiiist, vil plukke han opp å kose masse med han. får ta det når jeg kommer hjem fra skolen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. oktober 2008 #1250 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, de pengene de pengene... Jeg får ikke så mye utbetalt i måneden jeg heller, og nå har vi nettopp betalt reisen i jula og reisen vi skal til nå om tre uker, så har ikke så mye å rutte med vi heller ... Engangsstønaden er jo egentlig en vits, 33000,-?! Skjønner at det er fælt å gå fra babyen... Gruer meg til S skal i barnehagen jeg ... Håper du har en fin dag nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. oktober 2008 #1251 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Amalie! Det er så koselig å lese om din lille prins. kan du ikke legge ut et lite bilde av han da?? klem fra Lolita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2008 #1252 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner godt at du ikke hadde særlig lyst å gå fra lillemann når han så sånn opp på deg.. Men regner med det ble mye kos på han når du kom hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #1253 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Måtte bare kopiere denne fra Kvist sin dagbok 200 før jeg dør: 1. Spandert øl på alle i puben 2. Svømt med ville delfiner 3. Klatret i et fjell 4. Kjørt en test-tur med en Ferrari 5. Vært inne i en pyramide 6. Holdt en tarantella 7. Hatt et bad med levende lys og selskap av en spesiell 8. Sagt «Jeg elsker deg» - og ment det 9. Hugget ned et tre 10. Gjort en striptease for noen... 11. Hoppet i strikk (strikkhopping på barneskolen haha) 12. Besøkt Paris 13. Sett en seanse med lyn og torden på havet 14. Vært oppe hele natten og sett soloppgangen før man legger seg 15. Sett nordlyset (maaaange ganger, er det så spess?) 16. Gått på et stort sportsarrangement 17. Gått alle trinn opp i det skjeve tårnet i Pisa 18. Dyrket og spist egne grønnsaker og urter 19. Tatt på et isfjell 20. Sovet under stjernene med himmelen som tak 21. Skiftet bleier på en baby 22. Flydd en tur i luftballong 23. Sett meteor-regn 24. Blitt full på champagne 25. Gitt mer enn du egentlig har kunnet til veldedig forhold 26. Sett på himmelen gjennom et teleskop 27. Hatt en ustyrlig latterkrampe på et verst tenkelig tidspunkt 28. Hatt matkrig 29. Veddet på en vinnerhest 30. Tatt en sykedag selv om du har vært frisk 31. Invitert en vilt fremmed ut 32. Hatt en snøballkrig 33. Kopiert rumpen din på kontorets kopimaskin 34. Skreket så høyt som overhodet mulig 35. Holdt et lam 36. Iscenesatt en favorittfantasi 37. Badet naken natterstid 38. Tatt et iskaldt bad 39. Hatt en meningsfull samtale med en tigger 40. Sett en solformørkelse 41. Kjørt berg- og dalbane 42. Scoret mål 43. Løpt et maraton 44. Danset som en gal uten å bry deg om tilskuerne 45. Fjernadopert et barn 46. Besøkt forfedrenes fødested 47. Følt deg lykkelig over livet ditt, om enn bare for en stakket stund 48. Lastet ned musikk og film 49. Besøkt alle de store norske byene 50. Elsket jobben din 51. Tatt vare på en drita person 52. Hatt nok penger til å være oppriktig tilfreds 53. Hatt fantastiske venner 54. Danset med en fremmed i et fremmed land 55. Sett ville hvaler 56. Stjålet et gateskilt (innkjøring forbudt skilt og reservert skilt, men dog) 57. Backpakket i Europa 58. Reist på loffen i landet ditt 59. Fjellklatring med eksperter 60. Jugd for utenlandske myndigheter for å unnslippe bot 61. Gått midnattstur på stranden 62. Hoppet i fallskjerm 63. Besøkt Irland 64. Hatt hjertesorg lenger enn du faktisk hadde forholdet 65. Truffet noen fremmede i en restaurant og spist sammen med disse 66. Besøkt Japan 67. Løftet din egen vekt i benkpress 68. Melket en ku 69. Alfabetisert platesamlingen 70. Latt som du var en superhelt stadig 71. Sunget karaoke 72. Holdt sengen en hel dag 73. Posert naken foran fremmede 74. Dykket 75. Hatt deg til «Let's Get It On» av Marvin Gaye 76. Kysset i regnet 77. Lekt i gjørmen 78. Lekt i regnet 79. Vært på drive-in kino 80. Gjort noe du skulle ha angret, uten å angre 81. Besøkt den kinesiske muren 82. Prøvd rafting i Sjoa 83. Kuttet ut Internet Explorer og testet ut nye browsere 84. Startet en egen business 85. Blitt forelsket uten å få ditt hjerte knust - noengang ? eller... 86. Gjort unna et kurs via nettstudier 87. Gått på kunstkurs 88. Utkjempet en gentlemanskamp for en kvinnes skyld 89. Spilt playstation i mer enn 6 timer i strekk (ikke ps, men sega, så da kryssa jeg ut like vel) 90. Blitt gift 91. Vært med i en film 92. Gått uinvitert på fest 93. Elsket noen du ikke skulle elsket 94. Kysset noen så lidenskapelig at de ble svimle 95. Blitt skilt 96. Hatt sex på kontoret (ikke mitt kontor da, har aldri hatt kontor heller) 97. Gått uten mat i 5 dager (da jeg tok mandlene gjorde jeg det) 98. Bakt kake fra bunnen av (er ikke det man oftes gjør?) 99. Vunnet «Verst Kledde»-prisen i en konkurranseBad taste party 100. Kjørt gondol i Venezia 101. Fått en tatovering 102. Funnet ut at teksturen i et eller annet materiale har tent deg 103. Spilt paintball 104. Vært på TV som en ekspert 105. Fått blomster helt uten grunn 106. Masturbert på et offentlig sted 107. Fått blackout etter en fest 108. Strikket en sokk 109. Opptrådd på en scene 110. Vært i Las Vegas 111. Spilt inn musikk 112. Spist hai 113. Hatt et one-night stand 114. Vært i Thailand 115. Sett Siouxsie live (hvem er det?) 116. Kjøpt et eget bo 117. Vært i en kampsone 118. Hatt et kjæledyr 119. Vokset eller barbert bort uønsket hår 120. Vært på cruiceskip 121. Snakket mer enn ett språk flytende 122. Vært i slosskamp for å forsvare noen 123. Skrevet ut ugyldige sjekker 124. Opptrådd i «Rocky Horror Show» 125. Lest - og forstått - din kredittrapport 126. Oppdratt barn (strøk det og siden jeg nå ikke har noe valgt på den ) 127. Kjøpt favorittleketøyet fra barndommen, og lekt med det igjen 128. Fulgt ditt favorittband eller artist på turné 129. Gitt navn til din egen stjernehimmel 130. Vært på eksotisk sykkeltur i et fremmed land 131. Funnet ut noe ekstraordinært om slekten 132. Sittet i en park og grillet og drukket vin med dine aller beste venner og følt at livet neppe kan bli bedre 133. Flyttet til en ny by og startet helt på nytt 134. Omskolert deg og startet med det du egentlig ville gjøre 135. Danset naken hjemme i stuen. Med din kjære. 136. Sunget høyt i bilen og ikke stoppet selv om fremmede har observert deg 137. Farget håret 138. Nektet å putte silikon i kroppen 139. Nettopp: Levd uten mobil i én måned! 140. Hatt artikler eller leserinnlegg på trykk i landets største blad eller avis 141. Sett Kongen i det virkelige liv 142. Jobbet som jordbærplukker 143. Styrt et fly 144. Sydd noen sting på kroppen 145. Knust noens hjerte 146. Vært vitne til et dyrs fødsel 147. Blitt sparket fra jobben 148. Vunnet penger i et TV-show (innringer på frokost quiz :haha: ) 149. Brukket et ben eller forstuet noe 150. Vært på jakt 151. Vært på fotosafari i Afrika 152. Kjørt motorsykkel 153. Invitert dine foreldre på en flott middag 154. Piercet ører eller nese (hull/piercet, samme ulla) 155. Skutt med luftgevær 156. Sanket blåskjell 157. Ridd på hest 158. Operert 159. Hatt sex på et tog 160. Vært på reiselivsmesse 161. Haiket fra en by til en annen 162. Sovet deg gjennom en hel flytur (den varte bare i 2 timer) 163. Vært våken i 24 timer 164. Vært på elgsafari i Norge 165. Besøkt alle kontinentene 166. Spist snegler 167. Spist kengurukjøtt 168. Blitt forelsket i en annen del av verden 169. Vært donor 170. Spist sushi 171. Blitt avbildet i en avis 172. Hatt to sunne langvarige forhold i livet 173. Endret noens tankesett på grunn av noe du brenner for 174. Fått noen sparket for usømmelig oppførsel 175. Gått tilbake til skolebenken (aldri slutta) 176. Stått på vannski 177. Byttet navn (måtte ta navnbytte for å få bindestrek i navnet mitt) 178. Tatt på en kakerlakk 179. Spist stekte grønne tomater 180. Lest «100 års ensomhet» 181. Spart på en av skolebøkene og lest den på nytt 182. Spist i en restaurant og tatt med deg bestikk og krydderbøsser hjem fordi du trengte det 183. og blitt utestengt fra samme restaurant fordi de fant ut hvem som stjal bestikket deres 184. Lært deg en kunstart 185. Flådd en høne 186. Bedt om unnskyldning 187. Droppet skolegjenforeningene 188. Kommunisert med en som ikke prater ditt språk 189. Blitt valgt til en offentlig gjerning 190. Gått ned ti kilo 191. Tenkt for deg selv at du lever ut din drøm 192. Lakket en bil 193. Snekret ditt eget møbel (en skammel på barneskolen) 194. Solgt et av dine kunstverk til en vilt fremmed 195. Leid sykkel i Amsterdam 196: Kunne dialogen i din favoritfilm utenat 197: Vært dj 198: Funnet navnet ditt på veggen på din favorittbar 199: Blitt dumpet via telefonen 200: Blitt arrestert for mild overtredelse av loven har gjort håper på å gå gjort Endret 16. oktober 2008 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #1254 Del Skrevet 12. oktober 2008 skal lissom gjøre eksamen jeg nå. Men det er ikke lett kan noen trylle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2008 #1255 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kunne også ha tenkt meg at noe tryllet det slik at jeg kunne fått meg til å lese til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 15. oktober 2008 #1256 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hjemmeeksamen? Ferdig nå, eller holder på fremdeles? Går det bra? beklager alle spørsmålene og lykke til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #1257 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hjemmeeksamen? Ferdig nå, eller holder på fremdeles? Går det bra? beklager alle spørsmålene og lykke til ihvertfall Hjemmeeksamen ja. Ikke ferdig, har energi i det hele tatt eller motivasjon Lille bolla er jo så mye oppe på nattan nå så jeg er helt ødelagt. Nå ligger han å dupper med øynene i mei tai knyttet på magen. Så nå er det vel ikke så lenge igjen før han sover. Men så er det det å få flyttet han til senga. Han er forkjøla så tror det er derfor vi har slitt den siste uka med å få han til å sove i senga si. Vet jo selv når jeg er forkjøla at det tetter seg litt ekstra når jeg legger meg ned. Så eksamen går ikke så bra, men jeg er i gang Ikke dårlig bare det Hadde egentlig som mål å være ferdig på søndagen som var, men det kunne jeg jo bare glemme, så da håper jeg at jeg er blir ferdig søndag som kommer. Skal leveres fredag 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. oktober 2008 #1258 Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg vil bare si Lykke til på eksamen, og du får det sikkert til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. oktober 2008 #1259 Del Skrevet 16. oktober 2008 Masse lykke til på eksamen! Skjønner at det ikke er så lett når man har en liten en hjemme, som i tillegg er forkjølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. oktober 2008 #1260 Del Skrevet 17. oktober 2008 Lykke til videre med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå