Amalie_85 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1221 Del Skrevet 29. august 2008 Heisann Amalie Hvordan går det med den lille familien? Hei du :happy: Jo, her er alt helt topp Men får lissom ikke tid til å skrive i dagboka lengre Leser mens jeg ammer, så hvertfall med meg hva som skjer her inne. Han er en god liten klump. Var på helsestasjonen i dag. 5700gram og 60cm lang. Så han vokser jo som bare det Elsker denne tilværelsen. Men litt slit å skal ta skolen samtidig. Er veldig gla for at jeg bare har 2 dager i uka. Men er litt usikker på hvordan jeg skal klare å ta igjen de eksamene jeg strøk på Tenkte kanskje jeg kunne gå ferdig. Så jobbe som assistent 1 år mens jeg tar en og en eksamen kanskje jeg orker ikke stresse kjenner jeg. Men tar det litt etter litt å ser hva som skjer. kos med besøk i dagboka mi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. august 2008 #1222 Del Skrevet 29. august 2008 Kan se for meg at det er litt stress med baby og skole Men er veldig sikker på at du klarer det Uansett, det er jo bare til å følge planen du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. august 2008 #1223 Del Skrevet 30. august 2008 Alt ordner seg for snille jenter vettu, på en eler annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #1224 Del Skrevet 31. august 2008 Kan se for meg at det er litt stress med baby og skole Men er veldig sikker på at du klarer det Uansett, det er jo bare til å følge planen du hadde Det går seg nok til etterhvert Men kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å dra på skola i morra. Er lei enda jeg har så vidt starta Alt ordner seg for snille jenter vettu, på en eler annen måte Sant nok Nå skal jeg bare skryte av meg selv. Sto opp halv 11 i dag. Satte over vann til å koke fisk. Spiste frokost. Så satte jeg i gang med å lage fiskegrateng. Så det hadde vi til middag i dag Rydda kjøkkenet. Gått tur. Og nå står det muffins i ovnen som jeg og lillemann har laga. *følesegsuperflink* :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. august 2008 #1225 Del Skrevet 31. august 2008 Både du og lillemann har vært kjempe flinke i dag Så det er bare å skryte av dere selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 1. september 2008 #1226 Del Skrevet 1. september 2008 Du var veldig flink i dag. Jeg føler meg som superkvinne når jeg får så mye i løpet av en dag. Jeg vet ikke om jeghadde klart skole og ei så lite baby amstidig. All ære til deg. Hvordan gjør du det med amming og forelesninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. september 2008 #1227 Del Skrevet 12. september 2008 Er stille her i dagboka di nå, Amalie Håper det går bra med den lille familien ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 12. september 2008 #1228 Del Skrevet 12. september 2008 Det er så stille her at du har falt ut av mine innlegg faktisk. Hente opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1229 Del Skrevet 12. september 2008 Er stille her i dagboka di nå, Amalie Håper det går bra med den lille familien ihvertfall Hmmm.....ja....det er egentlig litt for stille. Men vi har det helt superdupert Det er så stille her at du har falt ut av mine innlegg faktisk. Hente opp igjen. Usj da. Skal prøve å være litt flinkere å skrive så jeg kanskje klarer å holde meg i lista di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1230 Del Skrevet 12. september 2008 Vel....jeg får vel oppdatere litt da Min lille vakre prins er jo blitt 3 mnd alt. Tenke seg til. 60cm og 5700gram. Stor og deilig baby. Han sovner dessverre for natta veldig sent. 11-12 tiden på kvelden, men sover tilgjengjeld frem til 6-tia før han skal ha mat og sover igjen da til 8-9 før det er mat igjen, og kl10 er han våken nok til å stå opp. Blir jo ikke helt sånn når jeg må dra han opp for å dra på skolen, men han sover seg gjennom de aller fleste timene. Ellers så er han så stille at det ikke gjør noe. Han er mer stille enn de som sitter å småsnakker heeele tiden (grrrrr) Har hørt med både lærer og medelever, de syns bare det er koseligat han er med. Og det er ikke noe problem siden han er så rolig Men blir nok ikke så lenge til han skal være hjemme med far....og da får jo jeg konsa litt mer når jeg er på skolen hvertfall Men han er en engel, sover en masse, spiser som bare det. Og er nesten bare blid. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. september 2008 #1231 Del Skrevet 13. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. september 2008 #1232 Del Skrevet 16. september 2008 Godt å høre at det går bra med deg og lillegutt Du er flink som greier å ta han med på skolen om dagene! Tror jeg ikke hadde gått her... S er kjempesnill, men han er litt urolig og da blir jeg stressa... Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. september 2008 #1233 Del Skrevet 20. september 2008 er koselig å lese om deg og ditt, lykke til med skole og småtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #1234 Del Skrevet 22. september 2008 ja Nå sitter jeg her, klar til å dra på skolen. Men uten min lille bolle! Han skal for første gang være hjemme sammen med pappa. Det er helt rart å skal reise avgårde uten han. Jeg har hatt han så tett inntil meg siden dagen jeg viste om han, men nå skal jeg altså være uten. Blir nok litt godt og for å få litt tid til meg selv. Og pappa og sønn får knyttet bånd. Men jeg kommer til å savne han :gråte: Pappa`n har fått streng beskjed om å være tilgjengelig HEEEEEEEELE tiden da :vink: da drar jeg *skummelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. september 2008 #1235 Del Skrevet 22. september 2008 Masse lykke til i dag! Skjønner det er ekkelt å dra fra han, føler det slik jeg også selv om jeg bare er borte fra han korte perioder av gangen. Han er jo det lille gullet mitt, samme hvor sliten jeg er av at han gråter og er vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. september 2008 #1236 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan gikk første dag uten bolle? Det var litt søtt at du kalte han bollen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1237 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan gikk første dag uten bolle? Det var litt søtt at du kalte han bollen din bolle i ovnen....så på utsiden da jeg kom på skolen i går føltes det veldig merkelig ut....så sendte melding til min kjære etter 1 time, ventet 1 time, hadde ikke fått noe svar, og jeg trengte virkelig ett svar. Så jeg prøvde å ringe, MEN TLF HANS ER JO IKKE PÅ. KRIIIIIIIIIIIIIIIISE! Klarte ikke å roe nervene før han ringte, men etter det var det greit. så i dag var det helt greit å være på skolen, avslappa var jeg og fikk konsentrert meg om det jeg skulle Var og så tidlig ferdig i dag at jeg rakk hjem så vi fikk gått tur sammen alle tre. Kjempekos Pappan koser seg og med å være hjemme med vår lille men han var overrasket over hvor lite tid man har, han trodde han skulle fått gjort en masse men ble bare tid til lille bollemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. september 2008 #1238 Del Skrevet 24. september 2008 Så flott at det går bra med skole og mann hjemme med barn Tror veldig mange får seg et sjokk når de oppdager hvor lite tid man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 24. september 2008 #1239 Del Skrevet 24. september 2008 Hei Amalie... hvordan går det med deg da?? har du planer for høstferien?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #1240 Del Skrevet 24. september 2008 Hei Amalie... hvordan går det med deg da?? har du planer for høstferien?? Bare bra her. Kom nettopp hjem fra en 2 timers trilletur. Sliiiiten ja. Og trøtt. Men sovner jeg nå hører jeg vel ikke min lille hvis han skulle våkne. Sover i vogna utenfor døra. Men det er jo en etasje ned! Høstferie? hva er det? Vi på høgskolen har ikke høstferie, men studiedag så vi har egentlig ikke fri, vi skal lese. Så vi har fått studiedag så lærerne skal få fri Ingen planer. Skrive eksamen hvertfall. Litt. kjeeedelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå