Gjest Pysepus Skrevet 17. juli 2008 #1201 Del Skrevet 17. juli 2008 Nommen :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1202 Del Skrevet 19. juli 2008 Snakk om å ha snille x-naboer Fikk pakke i dag av han jeg bodde ved sidenav i danmark. Der var det 2 bodyer, en bukse, en genser, lue, skjerf og tøffler. Som da var ett sett med pellefanter på. Sååå søt. Er jo bare såååå koselig da! Hadde virkelig ikke forventet det. Snakker ikke så mye med han, men innimellom sender vi melding til hverandre på facebook eller snakkes på msn! Snille snille x-nabo (og dama hans) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 #1203 Del Skrevet 19. juli 2008 Så koselig med smil ifra "lisjeguten" din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juli 2008 #1204 Del Skrevet 19. juli 2008 Åå :-D Så herlig med sånne snille folk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. juli 2008 #1205 Del Skrevet 19. juli 2008 Så koselig det er med sånne x-naboer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #1206 Del Skrevet 24. juli 2008 Flinke meg Vi innfører nå dag/natt, altså om dagen sover han der det er lyst og har på seg en type klær, og om kvelden skifter vi til pysj og når han sovner legger jeg han i sprinkelsenga, men når han våkner får han ikke komme ut fra soverommet. Men det gjør jo så jeg ikke kan følge med på han, men jeg har da lagt han ned like vel..... flinke mammaen som klarer å legge fra seg gutten sin (har babycall da) er å ser inne til han da hvis jeg tilfeldigvis Så er han blitt 6 uker (var på tirsdag da men) begynner å bli stor, og på tirsdag som kommer skal vi på kontroll. Er skikkelig spent altså Så har vi besøk av søss til kjære (med mann og minste barn, som egentlig er ganske stor) så i dag har vi vært på stranda å kosa oss. Hadde med parasol så vogna sto i skyggen så det gikk veldig fint. Var ikke lenge jeg satt i sola, men likevel er jeg blitt ganske så rød på bryste men gjør heldigvis ikke vondt. Så koser oss fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 #1207 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Så fint å se at dere prøver å innrøre skikkelige rutiner. Ikke at jeg har slik erfaring fra før, men har sett flere tilfeller hvor det burde ha blitt gjort for lengst... Endret 24. juli 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juli 2008 #1208 Del Skrevet 24. juli 2008 Høres ut som det går kjempebra med dere! Koselig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 25. juli 2008 #1209 Del Skrevet 25. juli 2008 Høres ut som dere kjempe koser dere!!! Syns du er flink jeg også!!! Selv om han kanskje er litt liten til å forstå slike rutiner, er det vel lettere for deg å komme inn i de så tidlig så mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juli 2008 #1210 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg synes også du er så flink Amalie Høres ut som hele familien har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #1211 Del Skrevet 30. juli 2008 Så fint å se at dere prøver å innrøre skikkelige rutiner. Ikke at jeg har slik erfaring fra før, men har sett flere tilfeller hvor det burde ha blitt gjort for lengst... Vi prøver, men det er flere dager det har sklidd litt ut Men regner med når hverdagen begynner så blir det og litt lettere Høres ut som det går kjempebra med dere! Koselig å lese Går helt supert Høres ut som dere kjempe koser dere!!! Syns du er flink jeg også!!! Selv om han kanskje er litt liten til å forstå slike rutiner, er det vel lettere for deg å komme inn i de så tidlig så mulig!!! Så tror jeg det blir lettere å forstå rutiner jo fortere man begynner med dem. Jeg synes også du er så flink Amalie Høres ut som hele familien har det fint vi har det kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #1212 Del Skrevet 30. juli 2008 I går ble det skikkelig kræsj med leggerutinen av en eller annen grunn fant han ut at å være våken til 12 var kjekt Så har sovet masse i dag og er våken nå. Men men, er ikke så lett å si at nå skal du være våken og nå kan du sove. I dag har vi hatt Kvisten, Kvistemannen og Kvistegrisen på middag. Det var skikkelig koselig Så håper vi snart kan ha dem på besøk igjen. Uff, jeg er trøtt men minstemann er våken som bare det. jaja...vi får prøve å legge oss i senga og se hva som skjer. God natt til alle på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. juli 2008 #1213 Del Skrevet 30. juli 2008 I dag har vi hatt Kvisten, Kvistemannen og Kvistegrisen på middag. Det var skikkelig koselig Veldig koselig var det! Og deilig mat... gikk hjem mette og blide alle tre Gleder meg til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #1214 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig koselig var det! Og deilig mat... gikk hjem mette og blide alle tre Gleder meg til neste gang Så bra Gleder meg alt jeg og Glemte å fortelle her om at vi var kontroll i går. 4670gram 55,5cm lang 39cm hodeomkrets Så det er skikkelige greier den her morsmelka Vokser jo som bare det. Og det er deilig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 31. juli 2008 #1215 Del Skrevet 31. juli 2008 Koselig å høre at det går så bra med dere da :D Høres ut som dere koser dere masse! Blitt stor gutt også jo :gjeiper: Håper jeg får hilse på han på treff snart =) Ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 31. juli 2008 #1216 Del Skrevet 31. juli 2008 Flott å høre at det går bra med dere. Søvnrutiner er babyen selv som styrer. Det er han som er sjefen nå. Du mø bare prøve å sove når han sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #1217 Del Skrevet 31. juli 2008 HELVETTES DRITT FAEN HELVETTE ALTINN LÅNEKASSE FAENSKAP MANNSKIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Har fått melding fra lånekassen at nå kan jeg levere gjeldsbrevet mitt via altinn, gjør jeg ikke det vil det bli sendt i posten etter 15 aug. Men dette er lenge til for min del som venter på penger. Men jeg har aldri logget meg inn på altinn så bare det var jo ett lite helvette. Men fikk da logget inn til slutt, men når jeg da skal trykke på gjeldsbrevet fra lånekassa krever den en sikkrere innloggings metode, altså bypass. MEn det har da ikke jeg, åssen i FFFFFFFf.......skal jeg da klare å logge inn. Så jeg må da vente til den 20 før jeg kan sende inn gjeldsbrevet fordi jeg ikke får det før da, så skal det sendes tilbake og registreres så jeg får vel ikke penger før i sep. :gråte: aaaa skjønner ingen ting. Og ikke skjønner jeg hva jeg egentlig har fått, for jeg skulle ha fødselsstipend og har fått brev om at jeg ikke får forsørgerstipend, heeelt greit. Men jeg får samme beløp som jeg fikk i fjor i følge brevet jeg har fått elektronisk på lånekassen sine innloggingssider. Og det er for lite for at vi skal klare oss for jeg vil jo få mindre penger enn det jeg bruker å få i lønn fordi jeg blir trekt en dagslønn fordi min kjære skal være hjemme. Og bare rot og tull og tøys-penge-problem-dritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 *sutresytreklagegråte* :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. august 2008 #1218 Del Skrevet 1. august 2008 Å Lånekassen skal ikke være enkel å ha med å gjøre alltid... Håper dere finner ut av det - ring dem og snakk med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2008 #1219 Del Skrevet 3. august 2008 Så kjekt med så snille x-naboer da! :-D Dere er flinke som styrer med rutiner allerede, det gjør ikke vi... Må vel begynne med det snart vi også, så vi ikke får store problemer med å legge han når han blir større Teite, teite lånekassen! Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. august 2008 #1220 Del Skrevet 29. august 2008 Heisann Amalie Hvordan går det med den lille familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå