Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ikke mange dagene igjen :) Og håper det er modning på gang, og at det er derfor du har plager.

Har du fått vite hvordan det gikk på forming eksamenen din enda? :)

Håper og det er modning. :) Hvis ikke har jeg vondt unødvendig og det er ikke noe gøy :ler: Altså det er ikke så vondt at det er til noe hinder, men veldig veldig ubehagelig.

Og ja....jeg har fått vite åssen det gikk på formings eksamen :lur:

Hei Amalie :vinke:

Hvordan går det? Er formen bra?

:klem:

Her er alt bare fint :)

Nettopp kommet hjem etter litt småærend. Så nå skal jeg snart sette igang å lage middag til min kjære forlovede som kommer hjem om litt under en time :)

Jeg fikk en B :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjempegod karakter! :juhu:

Takk :)

Sitter her å prøver å finne en værstasjon med alt av tilbehør som man måtte ønske, men det er jo så innmari dyrt. Er til stefaren min, han hadde bare blitt såååå gla for en sånn en. Tenkte jeg, mamma og søss kunne spleisa, men de koster jo 1500kr og oppover for å få noe skikkelig noe virker det som :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hei Amalie.

Jeg har fulgt med på dagboken din en stund, og tenkte å si hei.. Det er så spennende, snart kommer babyen og jeg håper alt går kjempebra! :) Håper de siste dagene blir fine!

Klem lucy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie.

Jeg har fulgt med på dagboken din en stund, og tenkte å si hei.. Det er så spennende, snart kommer babyen og jeg håper alt går kjempebra! :) Håper de siste dagene blir fine!

Klem lucy

Neimenn hallo du :)

Koselig at du legger igjen en hilsen da :)

dagene er veldig fine om dagen, så satser på at de neste er det og ;)

Fant ut at det ikke blir noe værstasjon, heller noe dippedutt som ikke er så dyrt og heller legge penger i bryllupsgave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gråte:

Jeg vil sove

:gråte:

Ja.....første natta da jeg ikke får sove helt. Var oppe kl 2 fordi jeg fikk så vondt i magen, er helt forferdelig. Gikk på do å tissa, men fremdeles kjeeeeempe vondt. Så tenkte kanskje jeg var litt uggen i magen bare så prøvde jo å sitte der en stund uten hell :fnise: Men til slutt var nå smerten borte så da gikk jeg nå å la meg igjen.

Vel, nå er jeg oppe igjen på grunn av samme type smerter. Gud, så ubehagelig. Tørr ikke tenke nå på åssen en eventuelt fødsel vil være. Er nok litt mer pinglete enn jeg trodde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuu!! Kanskje det skjer noe her Amalie! :-D :-D

:popcorn:

Masse klemmer, håper enten det fortsetter slik at du føder eller at det går over så du slipper å ha vondt :)

:klem: og :klemmer: og :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempe bra karakter!! :klappe:

Hvordan er formen din idag? Er den noe bedre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sliten nå!

Magen kjennes helt forslått ut. Snakka med føden som sa jeg måtte slappe av å spise o.s.v. For dette kunne være begynnelsen på noe eller at det ikke var noe i det hele tatt. Men jeg orker jo ikke stå å lage meg mat nå! Ligger rett ut på sofaen. Håper det gir seg på en måte og, for jeg og Kvist og Minni skal egentlig på cafè i dag :fnise: det vil jeg jo ikke gå glipp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :)

Ja da passer det jo ikke at det evt begynner idag, det er jo klart :fnise:

Du får bare ligge og slappe av på sofaen, og når din kjære forlovede kommer hjem kan han lage mat til deg :)

Er ikke vits at du sliter deg ut i tilfelle det kulle være begynnelen på noe heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar hvertfall min kjære neste tog hjem.

noen tider jeg har notert:

13:08

13:16

13:22

13:30

13:36

Kan kanskje være noe...... Ikke noe tegn til noe slimpropp eller annen gugg.

Nå er det på tide at det skjer noe mer eller at det ikke skjer noe i det hele tatt. Holdt på sånn her nå snart i 12 timer. Leeei ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende da :) Håper dette betyr at det ikke er lenge til lillegutt er hos dere :)

Håper at det ikke er lenge til forloveden din kommer hjem for å være med deg, og passe på at alt går greit med både deg og lillemannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære vil vel være hjemme ca halv 3. så er jo en stund igjen.....men men :) ingen forandringer på når taka kommer så er vel ikke noe hast enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...