Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Det er klart :)

Men er lov å virke litt snurt når de gjør ting vi ikke får lov til å være med på, når de kommer hjem igjen. For da føler de kanskje at de vil gjøre det godt igjen, og hvem vet på hvilken måte det er?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ooooh du sier noe ;)

Kanskje jeg må spille litt på det at jeg har vært veeeeldig ensom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Skulle jo egentlig bare mangle! :fnise: De må jo vise hvor mye vi betyr for dem - og når de har dårlig samvittighet prøver de gjerne enda mer å vise hva vi betyr for dem :)

Det skal ihvertfall jeg spille på når kjæresten min kommer hjem fra guttetur i Lisboa på søndag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, din er så langt vekk. Min er jo bare en time med tog unna :gjeiper:

Får håpe han har kjøpt med noe fint til deg da ;)

Men spørs om jeg kanskje ikke må spille på hans samvittighet i morra, kjenner jeg er kjempe trøtt nå, og jeg skal ikke hente han før kl 1. Så spørs om det blir noe da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å spille på den for alt den er verdt i morgen! Du får samle på kreftene til du ser han i morgen, slik at har blir utslitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg trenger litt hjelp her hjemme til vasking og div og siden vi får besøk! Så får ta alt hva jeg kan i morra av han :fnise:

Måtte sende han en "mobbe" melding og. Han sa han skulle sende melding når han tar toget, akkurat som om det ble tidligere enn det siste toget. Og jeg sa, ja det blir siste toget det. Og jeg hadde rett :ler:

Men sa at det var bare bra at han kosa seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Det er da mennene våre syne at det gøy å gå ut, men enda bedre åkomme hjem igjen, når de vet at de som sitter hjemme synes det bare er positivt at de har det gøy uten kjæresten hele tiden. Selv om vi også må få være med rett om det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er nå heldige som har oss og som lar dem gå ut :ler:

Husker sambo sa en gang at det var så deilig å kunne gå ut, for med sin x var ikke det aktuelt. Var hun hjemme skulle han være hjemme.

Men når han skal ut så spørr han alltid først, er nok av ren høflighet og for å se at vi ikke hadde noen andre planer som han har glemt. Sjeldent han er ute på sånn fyll som han er i dag da. Men han har en kompis han er på kino med i ny og ne så tar de seg alltid en øl etterpå.

Men må si jeg gleder meg til bestemor kan passe lillemann så jeg og min forlovede kan ta oss en tur ut :fnise: savner det litt. Er jo sikkert ett år siden jeg var ute å festet nå, og blir vel 7-8 mnd til jeg føler jeg kan dra ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gjett hvor gøy det kommer til å bli når du endelig har muligheten igjen! :)

Gleder meg til jeg og kjæresten min skal starte familie jeg :) Vet at han kommer til å bli en super pappa, selv om han sier at han ikke liker unger. Men det motbevises kraftig når mine nieser på 5 år skal ha hans oppmerksomhet :fnise:

Han kom frem til et forslag da: jeg skal ha hovedansvaret for ungen mens den enda er å liten at den ikke kan snakke skikkelig, og så tar kjæresten over i 12-13 års alderen :fnise: Men når han får en liten bylt i armene tro jeg at alle tidlige tanker bare forsviner, for spedbarn er jo bare så herlige :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok og farsrollen kommer veltende over han når han først ser den lille. Vet at min vil være fantastisk for han har en sønn alt.

Men han og sier at de er morsomt først når de når 3 års alderen for da kan man lissom snakke til dem :fnise: selv om han blir imponert over hva sånne småtasser klarer.

Å jeg er trøtt. Jeg som egentlig skulle rydde masse i dag har bare rydda litt. Jaja, får stå opp i ok tid å gjøre noe fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ikke gjøre det som man egentlig skulle gjort noen ganger, så det må du bare huske på :)

Burde lagt meg jeg også. Skal opp i 6 tiden for å ta fly til Bergen. Skal være der i 36 timer, for å være med på den eldste niesen min sin konfirmajon.

Men må bare se litt til på tv først .... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 timer ja, det må jeg si er en liten snartvisit :fnise:

konfirmasjon høres egentlig dørgende kjedelig ut??!! skal i en i slutten av mai, og kan ikke akkurat si at jeg direkte gleder meg, men kommer jo selvfølgelig for gutten sin del. Har aldri vært i konfirmasjon....så vet lissom ikke helt hva jeg skal forvente. Syns og det er litt merkelig opplegg rundt det, i invitasjonen vi har fått står det hvor det er og klokkeslett. Men ikke noe om kirke, vil det si at vi ikke er invitert i kirka, eller må jeg finne ut på egenhånd når det er? :klø:

men er litt kjedelig å utsette ting man skulle ha gjort når man får besøk. Har ikke lyst at det skal være rotete og "skittent" her nå pappa og dem kommer! Men de kommer ikke før i 3 tia, så har jo sånn sett tid til å rydde. Skal ikke ta storvask, men støvsuge og vaskin av gulv trengs uansett, så er greit å få besøk så jeg får ræva i gir å gjør det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke fan av konfirmasjoner jeg heller, men gleder meg sånn til å møte familien min igjen, så derfor ser jeg virkelig frem til dette :)

Når familie kommer på besøk er det greit å ha orden i hjemmet. Ihvertfall ingen synlige hybelkaniner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke ser familien så ofte så er det jo en perfekt anledning for å samles. Vi ser disse egentlig ganske ofte til at dem bor så langt vekk! Bor 6 timer unna. Kan ikke si jeg gleder meg til å sitte i bil høygravid og skal kjøre frem og tilbake!

Nå er det snart bare en time til jeg kan hente min kjære :hoppe: er bra for jeg er kjempe trøtt. Vet ikke helt hva jeg skal finne på for å holde meg våken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei det kan jeg godt skjønne at du ikke ser frem til.

Bare en time igjen. Det går fort det! Men det å holde seg våken når man egentlig bare vil synke godt ned under dyna er utrolig vanskelig. Du får sitte og sappe på fjernkontrollen. Er ingen som kan bli plaget av det, så da er det bare å benytte seg av muligheten :) Slik får jeg mye av min tid til å gå når jeg bare sitter å vener på at noe skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så trøtt at jeg ikke orka å skrive mer en gang jeg :fnise:

Nå er du vel i bergen småkjekset, og jeg håper du koser deg :)

Ble litt action på meg i natt selv om jeg var så trøtt :lur:

Sto opp kl 9, for da måtte jeg tisse, og jeg tenkte at nå kunne jeg like gjerne stå opp fordi jeg følte meg ganske så våken. Men nå er det motsatt, jeg er så trøtt igjen at jeg godt kunne tenkt meg å legge meg ned her på sofaen å sove. Men SKAL ikke det.

Skal vi se hva som må gjøres i dag

- rydde kjøkken

- rydde stue

- tørke støv i hele huset

- støvsuge hele huset

- vaske bad

- vaske gulv i 1. og 2. etasje

- vaske klær

:)

Jeg får ta å sette igang jeg da :) tenkte at jeg skal lage frokost til min kjære forlovede om en halv time! Men får se om det bare blir med tanken eller ikke :fnise:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå er jeg i Bergen og har det kjempekjekt :)

Høres ut som om du har en skikkelig ryddedag fremfor deg! Men det er godt med alt som er gjort, så når du er ferdig kan du lene deg tilbake og bare kose deg og nyte et rent og pent hjem sammen med din kjære forlovede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var gjestene dratt og jeg kan nyte at det er sååå ryddig her :) og rent.

Nå står kurven i stua som minstemann skal sove i når han er her sammen med oss på kveldene, og jeg blir jo helt fødeklar :fnise: noen sengetøysett har vi fått og noen klær, var kjempe stas :)

Og de tenkte til og med på lillemann og hadde med gave til han og (siden de hadde så mye med til den nye som skal komme), men vi har han ikke denne helga. Men syns det var veldig deilig at de hadde tenkt på han hvertfall :)

Lagde god mat gjorde jeg og :fnise: flink jeg er ;)

Så nå kan han snart komme :) trenger bare å sette opp sprinkelsenga og vi trenger bilstol. Er det egentlig mer jeg trenger tro???? :klø:

Jeg har:

- bodyer

- sparkebukse (men bare med føtter, så skal se om jeg finner noen uten føtter)

- luer

- sokker

- hånklær

- kluter

- seng (sengetøy, dyne og pute)

- vogn

hmmm....er kanskje noe mer jeg har og??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler nesten ingenting dere, før dere er 100% klar for at minstemann skal komme. Og det er jo heller ikke så altfor altfor lenge til dere er 4 i steden for 3 :)

Gleder lillemann seg til å bli storebror nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...