Amalie_85 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #781 Del Skrevet 21. april 2008 Fyyyy FFFF.......!!!! Når jeg kommer til legestasjonen tar det såååå lang tid før det kommer noen til skranken, og jeg fikk ikke komme inn i dag, fordi det passa ikke fordi legen min skulle bla bla bla.....men kunne komme i morra kl 10, men det passer ikke for meg hvis jeg skal ha noen til å kjøre meg! Så fikk komme kl 8 da! Men jeg kjenner jeg blir irritert fordi jeg har gått å vært svimmel siden torsdag og alt jeg ber om er at de sjekker blodtrykket mitt. Fikk beskjed om at det var mye sånt som gikk nå av svimmelhet. Er det smittsomt å være svimmel nå? Og de på gruppa mi er jo litt irritert over at jeg ikke kommer på skolen, og det skjønner jeg godt. Blir jo selv irritert over folk som uteblir hele tiden. Men jeg kan jo ikke noe for det, men jeg får skikkelig dårlig samvittighet Men i morra passer det hvertfall med buss og lege Så da tar jeg bussen til skolen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. april 2008 #782 Del Skrevet 21. april 2008 Er man svimmel så er man svimmel, kan ikke gjøre noe med det og gruppen din forstår det sikkert fordet om de synes det er kjipt at du er borte Håper du har en fin mandag, ikke-naken-klem fra reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2008 #783 Del Skrevet 21. april 2008 Hmm... synes det er rart du ikke fikk komme til legen før... Godt du får sjekket det iallfall! Håper det er noe legen din kan gjøre da. Ikke bry deg om gruppa di, er du svimmel så er det uansett ikke så mye du kan gjøre av gruppearbeid sikkert, og det kan ikke du for! Dessuten er det forskjell på å skulke og å dra på legetime når man er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. april 2008 #784 Del Skrevet 22. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #785 Del Skrevet 22. april 2008 :juhu: jeg har fått en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. april 2008 #786 Del Skrevet 22. april 2008 :juhu: jeg har fått en Du kan få en av meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 22. april 2008 Du kan få en av meg også hurra!! Så heldig jeg er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. april 2008 #788 Del Skrevet 23. april 2008 Du kan få en klem idag også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 23. april 2008 #789 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) må bare gi deg en klem fordi jeg er i så godt humør og fordi du er utrolig hyggelig For 31 uker Endret 23. april 2008 av lolita90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 24. april 2008 #790 Del Skrevet 24. april 2008 Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bare få målt blodtrykket. Det gjøres på par minutter. Første gang jeg hører at svimmerlhet er smittsomt Men det bør uansett sjekkes ut. Spesielt siden du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #791 Del Skrevet 24. april 2008 ikke er det blodtrykket og ikke er det mangel på jern :klø: så ikke vet jeg....men men....men det er ikke så ille nå som det var, men ille nok. Har vært å henta tannkrem hos mamma (ikke vanlig butikktannkrem ) og da fikk jeg gått innom rema og kjøpt meg druer. Nam nam nam nam.....fikk så lyst på det i ste Min forlovede er så vakker og, i ste satt jeg og ser på tv og så plutselig sier han "du er så vakker du. er ikke alle som ser så sexy ut når de er gravide!" det var bare så kos å høre...hihihi :rødme: Han skal bli min mann :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. april 2008 #792 Del Skrevet 24. april 2008 Åååå! Så søt din tilkommende er Håper du har en fin kveld ps du burde føle deg litt spesiell, internett her krangler så får ikke oppdatert meg i alle dagbøkene, men din er så ekstra koselig at jeg bare måtte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #793 Del Skrevet 24. april 2008 Åååå! Så søt din tilkommende er Håper du har en fin kveld ps du burde føle deg litt spesiell, internett her krangler så får ikke oppdatert meg i alle dagbøkene, men din er så ekstra koselig at jeg bare måtte innom! Nååååå ekstra koselig jeg som føler jeg klager mye, men det er kanskje bare i virkeligheten akkurat nå :klø: har egentlig en fin kveld, jeg hadde druer (men spiste dem opp) og ser på tv og sløver og tanker om eksamner og alle andre vanskelig ting er laaaaangt borte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #794 Del Skrevet 25. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naboen har ei jente som begynner nå å bli så stor at ho hører på musikk, men ho hører på musikk HELE tiden ho er alene hjemme, og det er ikke direkte lavt. Så jeg hører jo dunk dunk dunk dunk dunk hele tiden. Og jeg prøver å være flink å lese :gråte: Kan jeg gi naboen forbud mot å spille musikk hele neste uke? er jo bare en uke til den første eksamen min! Jeg får ta litt husarbeid først nå og se hvor lenge det varer. Vist det varer for lenge tror jeg rett og slett jeg bare må si ifra tror jeg! Blir helt sprø! Bodd her litt i over 1 år og ALDRI hørt noe fra dem, men nå når ho har fått for seg å høre på musikk når ho er alene hjemme, da hører vi! Blir litt frustrert jeg :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. april 2008 #795 Del Skrevet 25. april 2008 Uff, sånne naboer har vi hatt også, men heldigvis sluttet han etter at vi sa fra Tror det er det eneste som hjelper, med mindre hun er tankeleser da.. kan jo hende Håper du får en fiiin helg Amalie!! (Og bare sånn btw, jeg synes ikke du klager mye hvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #796 Del Skrevet 25. april 2008 Vi har allerede sagt ifra en gang. Vi lurte på om de hadde fått nytt anlegg eller hadde flytta på sitt gamle fordi vi plutselig hørte dem så godt. Og tror nok selve naboen tenker over det, men ikke dattra! Vet ikke hvor gammel ho er jeg. 11 kanskje??!! Men det er stille nå, men nå vil jeg ikke lese Nå holder jeg på å prøve å rydde :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. april 2008 #797 Del Skrevet 25. april 2008 Åå.. det er kjedelig.. Men desto bedre at det er stille nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #798 Del Skrevet 25. april 2008 Satt her å kjeda meg litt, min forlovede :rødme: er ute med jobben. Og jeg tok meg i å tenke hvor heldig jeg er som ikke trenger å engste meg over hva han gjør Det tok ikke så lang tid før jeg kunne stole på denne mannen, noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre med noen menn. Dumme x`n gjorde så jeg tenkte sånn. Det er så deilig å kunne være i ett sånt forhold at jeg kan sende han ut og si "kos deg" og virkelig mene det Han er bare perfekt :rødme: Selv om det betyr at jeg må kjede meg alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. april 2008 #799 Del Skrevet 25. april 2008 Det er da man vet at man har funnet Mr Right :love: Kjæresten min har en jobb hvor han gjerne kan ha opp mot 150 reisedøgn i året, og det bekymrer meg ikke i det hele tatt å tenke på hva han kan finne på når han er på tur, bare at jeg ikke vil at han skal dra da Men hvem gjør ikke det liksom? Elkser kjæresten min sånn jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #800 Del Skrevet 25. april 2008 Heldig vi er da som har det sånn :rødme: vil jo heller ikke at han skal være ett annet sted uten meg, men unner han det veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå