Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer sa masse! Du er toff assa!!!!

Ja det er en god folelse a vite at man har kapret seg drommemannen :gjeiper:

GRATULERER igjen

Gratulerer så mye med forlovelsen! :duskedame: :-D

ÅÅÅÅÅÅÅ!!! :juhu: :juhu: :juhu: Jeg visste det jeg visste det!!! :juhu: Nå skal du gifte deg Amalie!!! Ååå så glad jeg ble på dine vegne!! Jeg har lurt sånn på hvordan det gikk :fnise:

Håper du koser deg som gravid, forlovet og alt!! Håper du har like fint vær som her! (Er sol og blå himmel, men nå gikk solen bak en sky...)

:klem:

Gratulerer så mye! :duskedame: Nyt tiden som forlovet - det er herlig! :-D

:klemmer:

Oi, gratulerer så mye! Jeg ble faktisk veldig rørt akkurat nå, det hørtes kjempefint ut! :rødme:

Gratulerer så masse :hoppe::smilyblomst:

Gratulerer som forlovet :roser:

Gratulerer så mye! Ble så glad og rørt da jeg fikk den meldinga :rødme:

Takker takker.

Tenk at han sa jaaaaa. Jeg hadde vel ikke spurt hadde jeg ikke trodd det :fnise:

Men like vel, min fremtidlige mann :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Amalie, kos deg med din første helg som forlovet :juhu:!! :klem:

Haha...takker! I dag har vi grilla. Var kjempe deilig. Sola var dessverre bak trærne når vi kom så langt men vi har sånn øh...markise og varmelamper så det funka kjempe bra! Gleder meg alt til neste gang. Grillmat er jo sååååååå godt.

Jeg er svimmel. Har vært det helt siden torsdag, så nå begynner jeg å bli temmelig lei. Prøvde å ringe legen på fredag men det er jo helt umulig å få tak i dem der på legesenteret! Så vurderte nesten å ringe føden bare for å spørre om de kunne måle blodtrykket mitt og komme med råd på hva jeg eventuelt kan gjøre for å få det bort. Har prøvd å drikke masse vann! Men hjelper ikke.

Tørr jo ikke kjøre bil når jeg er sånn her heller :(

Men ellers, har det veldig fint. Godt vær og jeg er forlovet! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gjøremål:

- skrifte til sommerdekk

- vaske vinduer

- pusse og male utebord

- lage middag

- slappe av

er spent om jeg får vært med på noe av det. Jeg er så svimmel at jeg har lyst å sitte hele tiden egentlig! Er skikkelig lei det her nå! Hva gjør jeg i morra hvis jeg enda er svimmel. Jeg kjører ingen steder jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn vennen min! Så ekkelt å være svimmel. Rart at det skal være så vanskelig å få en legetime da. På mitt legesenter har jeg stort sett alltid fått time samme dag, eller i hvertfall innen to dager, litt avhenging av hvor "akutt" det var. Må jo si det er på tide med en legetime når du ikke tør å kjøre bil og ikke får gjort noen ting da. Si i fra hvis du vil ha navn og nummer til dem jeg bruker.

Om ikke annet så får du være ekstra nøye med punkt fem på lista di, og konsentrere deg om det. Så kan din forlovede ( :) ) ta de andre punktene...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk vaska vinduer i dag :)

Min forlovede har pussa bord og malt det. Så skal han etterpå skifte dekk på bilen.

Tror nok ikke problemet er å få time hos legen min, problemet er at jeg aldri kommer igjennom på tlf. Skulle tro de hadde svartelista meg, så de ser at "å, nei, nå ringer ho igjen, ho liker vi ikke så vi lar vær å ta tlf!" :fnise: de er sikkert så onskapsfulle :gjeiper:

Hvor går du til lege da kvisten? Jeg har plankebyen-legesenter. Hadde håpa at det skulle bli bedre etter at de flytta fra sentrum-legesenter, men neeeeida. Dumme mennesker.

Ser egentlig etter en annen lege, jeg er bare litt treg av meg. Har lissom ikke noe imot legen min (tror jeg, har bare møtt ho en gang) men det er det at jeg aldri fåt tak i dem som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, svimmelhet er utrolig ekkelt :troest: Slet med det en liten periode, var egentlig ikke noe annet å gjøre enn å ta det med ro. Legen min mente det kom av lavt blodtrykk eller lave jernlagre :vetikke: Jeg går på jern nå, og jeg er ikke særlig svimmel lengre. Men jern bør man vel ikke ta før man vet at man faktisk trenger det... Håper du får time snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nyforlovet :roser:

Lykke til i jakten på legetime, håpløst når det er så vanskelig å komme igjennom på telefon :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, det er så søtt når du omtaler samboen som min forlovede :rødme: :fnise:

Håper du har en fin søndag :klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, svimmelhet er utrolig ekkelt :troest: Slet med det en liten periode, var egentlig ikke noe annet å gjøre enn å ta det med ro. Legen min mente det kom av lavt blodtrykk eller lave jernlagre :vetikke: Jeg går på jern nå, og jeg er ikke særlig svimmel lengre. Men jern bør man vel ikke ta før man vet at man faktisk trenger det... Håper du får time snart!

Jeg ga blod før jeg ble gravid og da fikk jeg alltid jerntab. fordi dem sa jeg hadde litt lite og anbefalte meg å kjøpe noen. Så har noen stående i skapet. Så kanskje det er det. Men har ikke så lyst å ta noen piller hvist jeg ikke trenger. Så hvis jeg ikke er bra i morra får jeg vel bare droppe skolen og få sambo til å kjøre meg til legesenteret så får jeg heller ta bussen hjem :(

Gratulerer som nyforlovet :roser:

Lykke til i jakten på legetime, håpløst når det er så vanskelig å komme igjennom på telefon :roll:

Takker :)

Ja, dumme legene :roll:

Åå, det er så søtt når du omtaler samboen som min forlovede :rødme: :fnise:

Håper du har en fin søndag :klem:

Ja, er det ikke søtt. Min forlovede :rødme:

Jeg er FORLOVET :juhu:

Har en super søndag :) godt vær og lillemann har bare vært helt super å ha her i helga. Den solstråla, så det blir jo ekstra sol ute :fnise:

Og min forlovede (:fnise:) som har vært så flink å styra og ordna han og :)

Deilig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lenge siden jeg har fått oppdatert meg her inne... Men så mye stort som har skjedd i det siste! Tenk at du er forlovet, og over 30 uker på vei! :hoppe:

Gleder meg til å få tid til å følge med ordentlig her inne fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lenge siden jeg har fått oppdatert meg her inne... Men så mye stort som har skjedd i det siste! Tenk at du er forlovet, og over 30 uker på vei! :hoppe:

Gleder meg til å få tid til å følge med ordentlig her inne fremover :)

Kjenner til den du :fnise: er så dårlig til å oppdatere meg innimellom på dagbøkene til andre :sukk: får håpe ingen blir sure ;)

Da har jeg spist frokost og laga nistemat til min forlovede (L) sto opp litt før jeg måtte fordi jeg måtte tisse og fant ut at det ikke var noe vits å legge seg igjen. Vi skal kjøre sammen inn til byen i dag, så jeg får dratt innom legen!

I går var det helt værst på svimmelheta. Skikkelig ekkelt. Så blir jeg så lei! Jeg vet jo ikke hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...