MellonCollie Skrevet 15. april 2008 #741 Del Skrevet 15. april 2008 Åhh, masse lykke til i dag!! Du må inn og oppdatere oss i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #742 Del Skrevet 15. april 2008 Spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #743 Del Skrevet 15. april 2008 Åhh, masse lykke til i dag!! Du må inn og oppdatere oss i morgen da Det får jeg nok ikke gjort før torsdag da jeg ikke kommer hjem før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. april 2008 #744 Del Skrevet 15. april 2008 Får vel innrømme at jeg har smuglest her litt jeg også Men til mitt forsvar er det så hyggelig å lese her inne Jeg ønsker deg riktig lykke til i dag, selv om du egentlig ikke trenger det Du virker som en skikkelig tøff jente, så dette skal gå bra vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 15. april 2008 #745 Del Skrevet 15. april 2008 Lykke til med friing!!! gleder meg masse til update. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #746 Del Skrevet 15. april 2008 Kose dere på tur og lykke til med frieriet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #747 Del Skrevet 15. april 2008 Får vel innrømme at jeg har smuglest her litt jeg også Men til mitt forsvar er det så hyggelig å lese her inne Jeg ønsker deg riktig lykke til i dag, selv om du egentlig ikke trenger det Du virker som en skikkelig tøff jente, så dette skal gå bra vet jeg Du og? hmmm.... Hadde jeg ikke hatt lyst til at noen skulle lese hadde jeg vel skrevet en papirutgave og lagt under madrassen Så bare kos Håper det går bra jeg. Får helt vondt i magen av å tenke på det da Lykke til med friing!!! gleder meg masse til update. Takk Kose dere på tur og lykke til med frieriet :rødme: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #748 Del Skrevet 15. april 2008 Wooaaa!! Tur OG frieri!!! ÅÅå!! Jeg håper alt blir kjempe romantisk og fantastisk og akkurat sånn som du vil ha det!!!!! ooo!!! Gleder meg så til å høre om hvordan det gikk!!!! Håper du får det fantastisk fint!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #749 Del Skrevet 15. april 2008 Wooaaa!! Tur OG frieri!!! ÅÅå!! Jeg håper alt blir kjempe romantisk og fantastisk og akkurat sånn som du vil ha det!!!!! ooo!!! Gleder meg så til å høre om hvordan det gikk!!!! Håper du får det fantastisk fint!! :-D Takk, nå setter nervene seg! Nå drar vi til båten *puste puste puste* ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ *redd* ble ikke ferdig med oppgaven min da hva skjer da? får ikke gå opp til eksamen?? Nei, det kan jeg tenke på når jeg kommer tilbake. Er tilbake på torsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 15. april 2008 #750 Del Skrevet 15. april 2008 Lykke til fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #751 Del Skrevet 15. april 2008 Takk, nå setter nervene seg! Nå drar vi til båten *puste puste puste* ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ *redd* ble ikke ferdig med oppgaven min da hva skjer da? får ikke gå opp til eksamen?? Nei, det kan jeg tenke på når jeg kommer tilbake. Er tilbake på torsdag :D ÅÅ!! Jeg gleder meg sånn til du skal fri!! jippi jippi jaja :juhu: :juhu: :juhu: Tenk! Bebiss i magen og frier på en gang!! Kos deg masse masse masse! Skal du fri idag eller i morgen eller på torsdag?? :-D :-D :-D Gooo tur klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. april 2008 #752 Del Skrevet 15. april 2008 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. april 2008 #753 Del Skrevet 15. april 2008 Åååh!! Lykke til :juhu: Håper dere får en super tur! :D Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2008 #754 Del Skrevet 15. april 2008 Åj, åj, åj! Frieri? Så spennende! :-D Masse lykke til! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. april 2008 #755 Del Skrevet 16. april 2008 Nå er jeg spent! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #756 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, da var jeg tilbake Og jeg er forlovet :juhu: Får begynne fra begynnelsen kanskje. Da vi kom til DFDS til innsjekkinga var det en egen innsjekking for oss som skulle reise commodore. Vi ble behandlet som VIP mennesker som fortalte hvor vi skulle gå og alt. Hihi! Vi hadde rom på dekk 10, utvendig lugar. Commodore lugar sto det på døra, og det var ett ganske stort rom til å være en lugar, med dobbeltseng, to stoler og ett bord. En benk med stoooort speil bak og en liten tv Så hadde vi bad da men det tror jeg er like stort som de badene i de andre lugarene. Stort vindu var det og. Jeg har bare sovet på lugarer med ett lite vindu og med køyesenger. Så var jo stoooort for meg Gikk å titta rundt og satte oss å kjøpte litt mat mens vi la fra kai, hadde jo ikke spist på en stund og var lenge til vi hadde bord på Marco Polo. Så vi vasa nå litt rundt og gikk tilbake til rommet, så litt på tv og dusja og gjorde oss klar til middag. Kjente jeg var litt smånervøs siden jeg hadde tenkt å gi han korte under middagen. Var kjempefin resturang, men det satt to eldre menn på borde bak oss, og han ene begynner plutselig å snakker om skilsmisser og hva den jævla kjærringa hadde tatt fra han fyren som han kjente. Da turte jeg ikke. Hahaha...... Hadde den kjempe gode 4 retters middagen. Så gikk vi en runde på båten for å se på livet. Så gikk vi tilbake til lugaren vår og kosa oss litt Og da ga jeg han korte. Har aldri hatt så vondt i magen jeg. Han leste det og begynte å titte på baksiden og ned i konvolutten, tydelig litt forfjamsa før han snur seg mot meg og sier "ja, selvfølgelig" WEEEEEEEEE :juhu: Så måtte jeg jo fortelle aaalt jeg hadde planlagt og at jeg egentlig hadde tenkt å gi det under middagen. Det var bare så deilig, så bare lå vi der og prata, og han hadde aldri forventa det! Han hadde faktisk vært inne på tanken å fri til sommeren, men var ikke helt sikker på hvordan. Men jeg var først ute Vi så ingen gullsmed i kbh, så vi har funnet ut vi vil se litt på nett om det er noen ringer vi eventuelt vil ha! Vet om en i england som lager på bestilling og han har mye fint. Så kan vi gjøre det litt personlig og! Meeeen, det er ikke så viktig akkurat nå! Jeg får drømmemannen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 17. april 2008 #757 Del Skrevet 17. april 2008 :juhu: Gratulerer sa masse! Du er toff assa!!!! Ja det er en god folelse a vite at man har kapret seg drommemannen :gjeiper: GRATULERER igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. april 2008 #758 Del Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så mye med forlovelsen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #759 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅ!!! :juhu: :juhu: :juhu: Jeg visste det jeg visste det!!! :juhu: Nå skal du gifte deg Amalie!!! Ååå så glad jeg ble på dine vegne!! Jeg har lurt sånn på hvordan det gikk Håper du koser deg som gravid, forlovet og alt!! Håper du har like fint vær som her! (Er sol og blå himmel, men nå gikk solen bak en sky...) Endret 17. april 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. april 2008 #760 Del Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så mye! Nyt tiden som forlovet - det er herlig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå