Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #721 Del Skrevet 8. april 2008 Åh, så skjønne klær da Da blir nok lille "Leif" kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #722 Del Skrevet 8. april 2008 Hihi! Satser på det Men stakkars, han må ha noe mere klær enn det der, har ikke kjøpt noe mer nesten. men skal etterhvert få tak i noen bodyer med og uten armer tenkte jeg og strømpebukser. Er jo sommer når han kommer så regner med at vi ikke trenger så mye varmt tøy, og han vokser sikkert litt til det blir kaldere i været. Syns fremdeles det ser stort ut. Stakkars bekkenet mitt. Hvordan skal det her gå.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #723 Del Skrevet 8. april 2008 Sånn tenker jeg også. Men bekkenet vider seg jo ut da. Kroppen er heldigvis laga sånn at man skjelden får større unge enn man klarer å presse ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #724 Del Skrevet 8. april 2008 Hehe, heldigvis ja. Vi er faktisk laga for dette. Ganske så fantastisk Men han er litt slem med meg, han ligger på høyre side så det kjennes ut som han ligger mellom ribbeina og hofta. Det er litt vondt til tider, så sparker han meg i ribbeina. :gjeiper: Så hva brukes resten av magen til? Han ligger jo bare på høyre side og resten er tomt. Hihi. Bare han ikke snur seg da, for det var vondt. Så håper han blir med hode ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. april 2008 #725 Del Skrevet 8. april 2008 Så fine klær :-D Greit å ha litt før han kommer ja, selv om dere sikkert får masse i gaver også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #726 Del Skrevet 8. april 2008 *gråte gråte* *syte klage* kjennes ut som jeg har de menssmertene akkurat nå! No fun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. april 2008 #727 Del Skrevet 8. april 2008 Næmmen vennen da! *trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. april 2008 #728 Del Skrevet 9. april 2008 Grattis med 29 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. april 2008 #729 Del Skrevet 9. april 2008 Glemte å si at den dragebuksa var jo kjempesøt da! Tenk at du er 29 uker på vei i dag, helt utrolig så fort tida går for deg og så sakte den går for oss andre... Snåle greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #730 Del Skrevet 9. april 2008 Grattis med 29 uker Takk Glemte å si at den dragebuksa var jo kjempesøt da! Tenk at du er 29 uker på vei i dag, helt utrolig så fort tida går for deg og så sakte den går for oss andre... Snåle greier... Syns det går sakte jeg lei lei lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. april 2008 #731 Del Skrevet 9. april 2008 jeg føler med i spenning hver eneste dag jeg... hvis jeg fortsatt er aktiv på KG når det blir min tur, så gjett om jeg skal lage dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. april 2008 #732 Del Skrevet 11. april 2008 Lenge siden jeg har tittet innom her, mye som har skjedd siden november gitt! Gratulerer så masse! Ønsker deg en riktig fin tid videre! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #733 Del Skrevet 12. april 2008 Lenge siden jeg har tittet innom her, mye som har skjedd siden november gitt! Gratulerer så masse! Ønsker deg en riktig fin tid videre! iingvild Så koselig å se deg her Lenge siden jo I dag har jeg vært i alle bokhandler jeg kan tenke meg for å finne en bok jeg skulle bruke til en oppgave jeg må levere på tirsdag. Men fant den ikke så vet ikke helt hva jeg gjør. Stemor ringte og for å spørre om jeg hadde bare en dyne (fått av søss) for jeg får låne kurven som lillesøss lå i når ho var lita, men den dyna er litt stor til det. Så ho skulle fikse dyne Og nå ringte ho igjen, og de har kjøpt dynetrekk, putetrekk og laken, og fiksa madrass til både kurv og sprinkelseng, og hadde vist rikelig så jeg slapp å tenke på det var bare såååå deilig snille snille dem Så da er senga i boks. Mangler nå bilstol, men det tenkte jeg kanskje jeg skulle få mamma til å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. april 2008 #734 Del Skrevet 14. april 2008 Måtte nesten titte innom, siden vi har samme termindato og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #735 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei du søte som muntrer meg opp med blomsterreker og andre morsomheter! Håper oppgaven begynne å ta form (?), sånne ting er jo litt kjedelig, men må gjøres! (Og bare tenk hvor deilig det blir når du er ferdig!) :duskedame: Go Amalie, Go! :duskedame: (Bare sånn om du trengte litt motivasjon og heiing) Endret 14. april 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 14. april 2008 #736 Del Skrevet 14. april 2008 Hva slags oppgave er det du må skrive? Har du prøvd å finne boken på nett? Kanskje på finn.no eller noe lignende. Hos oss går det for det meste i bodyer, sparkebokser og pysjamas. Vi kan ikke ha for mange sparkebukser i hvert fall. Hun vokser så fort. Vi foretrekker sparkebokser framfor bukse og genser fordi sparkebukser strammer ikke rundt magen som vanlige bukser kan gjøre. De fleste klær til babyen som vi fikk i gave var i størrelser 62 og oppover, og det er størrelser fra 2 måneder. Anbefaller deg å kjøpe noen klær i størrelse 50 og 56. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #737 Del Skrevet 14. april 2008 Hva slags oppgave er det du må skrive? Har du prøvd å finne boken på nett? Kanskje på finn.no eller noe lignende. Hos oss går det for det meste i bodyer, sparkebokser og pysjamas. Vi kan ikke ha for mange sparkebukser i hvert fall. Hun vokser så fort. Vi foretrekker sparkebokser framfor bukse og genser fordi sparkebukser strammer ikke rundt magen som vanlige bukser kan gjøre. De fleste klær til babyen som vi fikk i gave var i størrelser 62 og oppover, og det er størrelser fra 2 måneder. Anbefaller deg å kjøpe noen klær i størrelse 50 og 56. Skal skrive en oppgave om småbarna i barnehagen med vekt på barna som medskaper av både kunnskap, identiteter og kulturer. Men jeg står heeeelt fast. Så jeg er nok redd for at jeg ikke kommer til å kunne gå opp til eksamen. Nå har jeg prøvd siden torsdag og er fremdeles like tom. Og oppgaven skal leveres i morra. Hurra :gråte: Hmmm.....da skjønner jeg at jeg trenger noen klær til da. Får se litt nærmere termindato om det ikke blir noe kjøp kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #738 Del Skrevet 14. april 2008 Har du prøvd å finne boken på nett? Kanskje på finn.no eller noe lignende. Glemte å svare her. Boka fins på nett den ja. Men problemet er jo bare at jeg måtte jo hatt boka der og da..... ikke om en uke når det er aaaalt for sent å levere inn oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #739 Del Skrevet 15. april 2008 Innom med en liten hilsen! (har sniklest her en stund da ) Kjedelig når man ikke får til å skrive noooenting på oppgaver... Den hørtes litt komplisert ut også spør du meg! Nå går jeg allmennlærer så har ikke så mye med barnehagebarn å gjøre, men hadde jeg fått en sånn oppgave til "mine" barn hadde jeg blitt litt sjokka, ja... Hvilket fag er det? Men kan du ikke stikke til legen og få en sykemelding da med en liten utsettelse??? (hehe... dette har du sikkert tenkt på...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #740 Del Skrevet 15. april 2008 Innom med en liten hilsen! (har sniklest her en stund da ) Kjedelig når man ikke får til å skrive noooenting på oppgaver... Den hørtes litt komplisert ut også spør du meg! Nå går jeg allmennlærer så har ikke så mye med barnehagebarn å gjøre, men hadde jeg fått en sånn oppgave til "mine" barn hadde jeg blitt litt sjokka, ja... Hvilket fag er det? Men kan du ikke stikke til legen og få en sykemelding da med en liten utsettelse??? (hehe... dette har du sikkert tenkt på...) Snikleser?? fysj :gjeiper: Neida, bare koselig med litt besøk Hehe, jeg har tenkt tanken på sykemelding, men jeg tror jeg heller spiller med åpne kort å sier det som det er egentlig! Så jeg prøver det beste jeg kan i dag og får jeg ikke til så får det bli det det blir, sende det avgårde, så kunne mamma hjelpe meg å skrive på torsdag. Så får jeg eventuelt sende den inn på nytt og si jeg ikke var fornøyd med den første Det er i pedagogikk by the way. Nå har jeg fått meg eget kontor på UiO, så nå sitter jeg her med maskina mi (tok med den jeg) og masse bøker rundt meg. Så nå er jeg klart til å gå i gang. Skal bare spise yoghurten min først. I dag er og dagen! Etterpå drar vi på turen jeg vant her på KG. Jeg kjenner jeg får kalde føtter når det gjelder å fri. Er jo så skummelt Men har klart å smugle med meg korte som jeg skal gi helt uten at han har sett det så langt Så hvordan det blir overrekt tar jeg litt på sparke egentlig Men ååååå som jeg gleder meg. 4 retters middag i dag, og lugar over vannet, noen fine timer i kbh og hjem. En liten tur, men det kommer til å bli innmari godt å komme seg litt vekk kjenner jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå