linky Skrevet 17. februar 2008 #561 Del Skrevet 17. februar 2008 Takk:) Mange som har spurt om jeg er lengre på vei enn jeg er eller om jeg venter tvillinger. Kjenner til det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #562 Del Skrevet 17. februar 2008 Kjenner til det ja Er rart det der egentlig. Alle mager er jo normale mager føler jeg så er rart hvordan noen tror noe annet enn det som er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. februar 2008 #563 Del Skrevet 17. februar 2008 Alle babymager er normale for dem de sitter på Jeg ser jo av mitt magebilde i uke 22 at jeg så og si ikke hadde noe mage... Folk er forskjellige. Ventet du tvillinger, ville du nok vært større ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2008 #564 Del Skrevet 18. februar 2008 Så fin mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 19. februar 2008 #565 Del Skrevet 19. februar 2008 Aaaaaaaa - du er heldig du! som har sa fin mage!! *gledermeggledermeggledermeg* Hatt en fin helg da? Funnet pa noe sprell? Leste akkurat na om Sverige da , koselig med en liten kjoretur! Og heldig var du som fikk liten gave og greier, det var skikkelig sott gjort! Var pa UL i gar og sa en levende sprellende sak, sa na er "belonningen" a shoppe pittelitt pa baby gap neste uke nar lonna kommer, gleder meg masse til a kjope sanne sma sokker / gledet meg til deg i ukesvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #566 Del Skrevet 19. februar 2008 Gjorde ikke noe spess i helga nei. Bare brukte penger I dag henta vi stompen hos mamma, han har vært der siden søndag, tror de har kosa seg en helt masse, han hadde såååå mye å fortelle, men var klar for å dra hjem igjen Er så mye liv og røre i magen at jeg begynner å lure på hvordan han vil være når han kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. februar 2008 #567 Del Skrevet 20. februar 2008 Åhh, så fin mage du har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. februar 2008 #568 Del Skrevet 20. februar 2008 22 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 20. februar 2008 #569 Del Skrevet 20. februar 2008 Juhuuu, 22 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #570 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, hurra meg rundt 22 uker. "Bare" 18 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 21. februar 2008 #571 Del Skrevet 21. februar 2008 Gratulerer med 22 uker, over halvveis og greier :-D Og fin magen du har fått også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 21. februar 2008 #572 Del Skrevet 21. februar 2008 Grattis med 22+1 da Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. februar 2008 #573 Del Skrevet 22. februar 2008 Håper du får en fin helg Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #574 Del Skrevet 22. februar 2008 Håper du får en fin helg Noen planer? Takk det samme Jeg har ingen nedskrevne planer, men har en liten plan i mitt hode om å kjøre inn til Gamlebyen og finne bruktbutikken der Se om de har noe fint. Jeg ønsker meg en settekasse, og ett vaskefat med mugge til og ett stoooort speil med stor, tykk ramme rundt Men ellers er det ingen planer. Bare slappe av å kose meg. Jeg og ei i klassa klarte akkurat å bli ferdig med en oppgave i dag som skulle leveres kl 14. Flinke oss. Så nå fortjener jeg en liten hvil før jeg starter for fult igjen med oppgaver på mandag. Tror kanskje jeg skal vaske litt hus i helga. Det trengs! Så er det så deilig etterpå når man er ferdig. Men får se, mistemann må på trening først *sukk* det vil ikke jeg være med på kjenner jeg. Men men, den tid, den sorg. Ha en super helg alle sammen som er innom å leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. februar 2008 #575 Del Skrevet 22. februar 2008 Vaske hus det sko jammen meg jeg også gjort Får se hva jeg har ork til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #576 Del Skrevet 23. februar 2008 I dag måtte jeg stå opp halv 9, da hadde jeg vondt i magen. Men hjalp etter å få spist litt. Gjorde vel ikke noe spess før guttene dro på trening, da sov jeg litt på sofaen, så kom de tilbake, hentet meg, så dro vi til Gamlebyen for å finne bruktbutikken. Den var liten, men veldig morsomt, det sto jo stablet blader og bøker oppå hverandre så skulle du hadde den nederste boken hadde du hatt ett problem. Men min kjære fant serien "den lille vampyren", husker jeg leste den når jeg var liten. Og han klarte ikke la vær å kjøpe den for den hadde han lest og mente det var kjempe god øvelse for sønn. Stor skriftstørrelse og ikke så alt for lange setninger. Så var det bare å dra hjem, og til nå har vi vasket badet, gangen, vindfanget og soverommet. Og nå støvsuges det oppe i andreetasjen. Sitter ned litt her i mens jeg fikk litt vondt i bena, så tenkte jeg at jeg skulle vente med å vaske til han var ferdig med å støvsuge alle gulv. Flinke er vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. februar 2008 #577 Del Skrevet 23. februar 2008 Flinke dere ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #578 Del Skrevet 24. februar 2008 ånei, jeg har blitt hønemor jeg og :gråte: Var lite liv i magen i hele går, ellers har han jo vært kjempe aktiv, masse spark, men i går kveld når jeg la meg klarte jeg lissom ikke huske om jeg hadde kjent noe liv, så jeg ble liggende våken med hånda på magen helt til jeg fikk et lite knuff i hånda. Men kjenner at jeg fremdeles går å venter på kraftige sprak, kjente at det hvertfall beveget seg der inne når jeg våkna i dag så alt er nok bra. Men føler meg som skikkelig hønemor som har lyst å løpe rundt og være hysterisk fordi jeg ikke har kjent like mye som vanlig. Er så deilig å ha rent hus så i dag skal vi lage ferdig kostyme til minstemann, for han skal på karneval neste fredag. så jeg får vel bare sette igang regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #579 Del Skrevet 24. februar 2008 *sukk* venter enda på å kjenne han godt. Tror jeg kjente noe da jeg satte meg for å spise middag i dag, men det var svakt og er ikke helt sikker på om det var min lille gutt en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. februar 2008 #580 Del Skrevet 24. februar 2008 De har vel sine rolige dager også disse små, men forstår veldig godt at du blir litt bekymra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå