Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

nam nam og atter nam nam! Jeg kommer gjerne og tar restene :jepp: Det er jo bare favoritt maltid.. Ikke helt det samma nar man ma ha den helt gjennomstekt men, jaggu er det ikke godt fordi om.. + med et hav av Bernaise sause :popcorn: nam

Jeg har desverre en type som sjeldent lager mat du, sa det skal du vare glad for at du blir varta opp sann, heldig du :) ... Nei na fikk jeg litt darlig samvittighet, min kjare er god, men ikke den huslige typen er jeg redd.. Hjelper om jeg sporr men..

Sa du begynte a kjenne liv uke 18? Er nok ei stund til jeg kjenner no.. Pga at ul og mens termin er sa ulike, fole jeg at jeg har vart i uke 11 og 12 i flere uker na, irriterende :kjefte: ... Tiden ma ga fort!! litt fort...

Ei venninne av meg og kjaresten kjente utvendig i uke 16! Men bare den ene gangen, hun har kjent liv hele veien etter det.. Haper jeg kan ogsa.. Men forsatt er UL'n forste mal na.. Etter det er det vel bare a ga a vente pa mage og liv :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeps, begynte å kjenne virkelig liv i uke 18 og klarte til og med en gang å kjenne utenpå! Tror jeg var virkelig flaks.

Det ble dessverre ikke noen rester til deg, og vi hadde peppersaus til :P

Det var supergodt.

Snart skal jeg kjøre en tur til Minni :)

Gleder meg til å se ho igjen jeg :) Virker som en evighet siden sist. Bare synd jeg har litt vondt i hode :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Hatt en fin helg?

Jeg har vært plaget mye med migrene, ofte og kraftig migrene.. Dette har nesten gitt seg etter jeg ble gravid, men nå har jeg også mye av denne "vanlige" hodepinen.. skikkelig irriterende, kan jo ta humøret fra en hver..

Må vel lage noe mat nå, spaghetti tenker jeg.. Jaggu som jeg har appetitt, vil spise heeele tiden.. Men til gjengjeld så spiser jeg (heldigvis) ikke så mye om ganga! Noe annet kunne blitt skummelt så ofte som jeg spiser :fnise:

18 uker, en liten mnd til.. Kan trygt si at graviditet er en tålmodighetstesting! Sett alle jordmødrene serien på nett nå, det maratonet :jepp: ... tenker bare : Jøsse navn, skal jeg virkelig gå igjennom detta? Virker så uvirkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke 29. februar som tradisjonelt skal være dagen damer kan fri? :klø:

Ellers har du jo valentine allerede til torsdag. Mange muligheter her :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan huske fra forumet, så har du hatt lyst til å fri en stund, har du ikke? :) Tenk så fint å gjøre nå som du har babyen hans i magen og alt :rødme: Vi heier på deg vi, dersom du har lyst :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har veldig lyst... hører det på deg... Men jeg tror du tørr og jeg...

Klemmm...

Hehe, ja jeg har kjempe lyst :P

Er det ikke 29. februar som tradisjonelt skal være dagen damer kan fri? :klø:

Ellers har du jo valentine allerede til torsdag. Mange muligheter her :-D

Joda, men jeg vil ikke bruke disse datoene uten at det blir en tilfeldighet. Frir jeg skal jeg ikke være avhengig av at det er en slik dato. Hvertfall ikke valentine :knis:

Så vidt jeg kan huske fra forumet, så har du hatt lyst til å fri en stund, har du ikke? :) Tenk så fint å gjøre nå som du har babyen hans i magen og alt :rødme: Vi heier på deg vi, dersom du har lyst :duskedame:

Joda, jeg snakka alt om det i fjor vår jeg. Så det er snart ett år jeg har hatt lyst til å fri.

Skuddårsdagen har jo jentene "lov" til å fri!

Det hadde jo vært kjempemoro hvis du tør det.

Har lovt til å fri når jeg har lyst (eller tørr heter det kanskje :ler:)

Jeg tror ikke jeg tørr :sjenert:

Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre, eller hvordan eller hvorfor, og nervøs og skummelt og ja...... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Tror nok ikke han sier nei jeg heller. :)

Evt. kan du jo hinte litt, og håpe at han frir i stedet da. Legge fram en katalog med ringer, og kommentere fine brudekjoler i butikkvinduer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spørre rett ut? Trenger jo ikke gjøre mye utav det hvis ikke du vil.

Han sier nok ikke nei ;)

Nei, jeg trenger ikke gjøre mye av det. Men vil lissom ikke fri mens man sitter å ser på tv eller noe :fnise: så en mini slagplan må man nok ha :P

Tror nok ikke han sier nei jeg heller. :)

Evt. kan du jo hinte litt, og håpe at han frir i stedet da. Legge fram en katalog med ringer, og kommentere fine brudekjoler i butikkvinduer og sånt.

Kan nok godt være at han ikke sier nei :)

Men han vet at jeg vil gifte meg, så det er ingen hemmlighet, og han vet at jeg egentlig bare har ventet på å få vite at han er klar. Men jeg tror han er klar, på en måte hvertfall. Tror kanskje det er derfor det føles skummelt fordi jeg er redd for at han ikke er klar, han har jo tross alt vært gift før. Vanskelig det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skjønne at du helst vil finne en helt annen dato...

Kanskje du må hinte litt mer :fnise: Mannen min kikket plutselig utrolig mye på forlovelsesringer når vi var på handletur når han begynte å tenke i de baner :fnise:

Han var litt redd for et direkte frieri, jeg kunne jo ha funnet på ås i nei... Men han hintet i grunn tydelig nok til at jeg skjønte poenget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vel hinta nok når jeg har sagt rett ut at jeg bare venter på han. Hahaha. Men vi har jo snakket om hva vi kunne tenkt oss når vi skal gifte oss. Og jeg har sagt at jeg ikke tørr fri fordi jeg er redd han ikke er klar, og da svarte han med at når han var klar visste jeg det nok. Men halloooooo????!!! :klø:

vi snakker jo om det, kan han ikke bare si at han er klar hvis han er klar :fnise: jeg vil ikke lese sånne tegn fordi jeg vil virkelig at han skal være klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja, dumme mannfolk :fnise:

Men men :)

I dag er jeg trøtt. ZzzzzzzZZZ

Hvorfor vet jeg ikke, ikke la jeg meg spesielt sent, og jeg har vondt i hode :( Men kjennes ut som om det kan lette litt utover dagen, men jeg har også sååååååå vondt i hoftene. Og det er ikke gøy, så gruer meg nå til å skal være i barnehagen i 7,5 time. Må kjøre for å rekke frem i tide. Ha en fin dag, dem som måtte finne på å titte innom dagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 21 uker :danser:

Kanskje greit å sjekke hvis du har vondt i hoftene... Mye ulumskheter som kan sette seg der når du er gravid... Stort sett greit å ta sånt før det blir for ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...