Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Så morro med liv som dere begge kan kjenne!! :hoppe:

Ang. det med hva kjønn det er.. Er det ikke noe med formen på magen også da, som kan fortelle litt om kjønnet? Har hørt at typiske guttemager der får man ofte bare mage fremover.. Mens med jentemagene så legger man seg litt ut i sidene.. om du skjønte forklaringen min :ler: Men er ikke sikker på om dette gjelder alltid da... :sjenert:

:hoppe: litt mer for UL på mandag! Ikke lenge igjen nå! ;)

Ha en fortsatt koselig helg :klem:

Hehe, ja jeg tror jeg skjønte hva du mente. Har hørt noe om det før, men jeg syns magen min er litt over alt jeg. :ler: får jeg to da eller? en gutt og en jente? :P

:hoppe: det er ikke lenge til ul nei, vi sov leeeenge i dag. Det var deilig. Så skal vi handle, slappe av, spise middag, så skal vi på kino sammen med kvist og hennes mann, og ut å ølle etterpå. Eller dem da :fnise: jeg er med. Så i dag kan gå fort. Værre med i morgen, søndager går alltid sakte.

:klem:

Helga får bare gå fort nå ja :jepp: Misunner deg som skal på UL, det er så GØY :)

Dagen i dag er fullbooket så da er det bare i morgen som jeg må få til å gå fortfortfort. Du har jo vært på ul :P så er vel ikke så mye å være misunnelig på?? gleder meg en masse. tar det lang tid eller??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er misunnelig selv om jeg har vært på UL :fnise: Er bare så herlig å få sen lille. Kunne hatt UL hver dag jeg, men det hadde nok ikke lille hatt så godt av :fnise:

Hvor lenge man er inne varierer vel litt, selv var jeg vel inne ca. 20 min tror jeg.

Kos deg i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare inn og tippe litt. Jeg tror du skal ha to nurk jeg :)

Hahahahaha!

Hvorfor tror du det? Jeg tviler egentlig veldig på det. Er vel ikke plass til det inni der nå. Er ikke tvillinger arvelig? Min bestemor sa alltid at jeg eller søstrene mine ville få tvillinger, men jeg vet da ikke om noen tvillinger i familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier vel at tvillinger kan ligge i familien. Men så ei som hadde studert på det.

Tror det var to eggede tvillinger som kunne være arvelig, mens eneggede ikke var det... Eller kanskje det var motsatt :klø:

Var mange som fleipet med at jeg sikkert hadde tvillinger også, men nå har ultralyden vist et lite nurk to ganger. Så ganske sikker på at det bare er en :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med en av gangens syns jeg! :)

Men hadde nok blitt gla, men overrasket skulle det være to! Da må jeg jo ha ny bil og det har jeg ikke råd til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med at det holder med en... Ikke fordi vi trenger ny bil i så tilfelle, men tror kanskje en baby er nok for to veldig uerfarne foreldre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Hahahahaha!

Hvorfor tror du det? Jeg tviler egentlig veldig på det. Er vel ikke plass til det inni der nå. Er ikke tvillinger arvelig? Min bestemor sa alltid at jeg eller søstrene mine ville få tvillinger, men jeg vet da ikke om noen tvillinger i familien!

Det var bare noe som pluttselig slo meg :) Men helt klart er sjansen stor for at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :jepp:

Er vel sannsynligvis bare en :)

Takk :)

Heldigvis sannsynlig bare en :fnise:

Det var bare noe som pluttselig slo meg :) Men helt klart er sjansen stor for at jeg tar feil.

Sjansen er nok veeeeldig liten :P

Men du skal få vite det i morra ;)

Tenk det i morra :hoppe:

Sitter her med sommerfugler i magen nesten.

Vi skal male gangen i dag, så da får vi tia hvertfall litt til å gå. Men jeg skal la min kjære sove litt til først. Vi var på kino og bar med Kvist og hennes mann i går. Det var kjempekos, så håper de vil være med en annen gang og jeg :) så det ble litt sent, og når vi kom hjem spiste vi litt så da ble det jo enda senere. Så han var helt ødelagt stakkar. Jeg våkna av sånn vondt i magen igjen, så jeg måtte bare stå opp! Ekkelt altså. Spørre ul-jordmor kanskje i morra om ho vet noe om sånt.

ja, så nå sitter jeg her å venter å kjeeeeeder meg! Kanskje jeg egentlig burde begynt å rydde ut av en hylle vi skal bære ned! Njaaaaa, snart kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin mage du har fått allerede! Er vel en stund igjen til det for min del :)

Så spennende med UL i morgen - vil dere vite om det er gutt eller jente? Gleder meg til rapport! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy med magebilde :) Jeg er for lite flink å oppdatere meg her inne altså... håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin mage du har fått allerede! Er vel en stund igjen til det for min del :)

Så spennende med UL i morgen - vil dere vite om det er gutt eller jente? Gleder meg til rapport! :hoppe:

Vi vil veldig gjerne vite hvis det lar seg gjøre. Er så spent på hva som ligger i magen :hoppe:

Er vel ikke alle som får mage så tidlig som meg heller, men noen :)

Åh, så gøy med magebilde :) Jeg er for lite flink å oppdatere meg her inne altså... håper du har hatt en fin helg :)

Kjenner den der med å ikke være så flink til å oppdatere seg overalt :fnise:

Hatt kjempe fin helg jeg :)

Nå har vi fått flytta bokhylla ned på soverommet og bytte om på ett skap og en kommode. *stolt* vi er litt trege til å komme igjen. Så nå er det skikkelig skikkelig rotete her siden vi har tatt ut alt som var for å klare å flytte på ting, men vi får ta litt og litt om gangen så blir det nok så bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk alle sammen. ER kjempe spent. Venter nå bare på at tiden skal gå! Er masse sommerfugler i magen. Gleder meg sånn! Sambo ligger å sover han :fnise: turte ikke sove lengre enn til halv 10. :ler:

Så nå sitter jeg her egentlig bare å venter. Om 1 time må vi kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...