Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Ostekake ;) det var en kjempe god ostekake.

Minni frista meg i går så jeg kjøpte det samme :ler:

Ja, men du nevnte gulrotkake og! :ler:

Kake er godt... Har lyst til å bake, men mannen min er ikke noen kakespiser desverre, og kan liksom ikke spise en hel kake selv heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Tittei! Fortsetter innrømmelsesrunden min... Har før snoket rundt som anonym bruker, og fulgt med dagboken din siden du la ut en tråd på "Graviditet og spedbarn"s forumet om at du trodde du var gravid. Koser meg med å lese dagboken din :) Så vet du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du nevnte gulrotkake og! :ler:

Kake er godt... Har lyst til å bake, men mannen min er ikke noen kakespiser desverre, og kan liksom ikke spise en hel kake selv heller....

Var Minni som nevte ostekaka :P kan komme å spise kake sammen med deg jeg ;) syns kake er kjempe godt. Spist ostekake i dag og jeg :P

Grattis med vogn :)

Takk :hoppe: står nå sammensatt midt i stua. Var litt koselig. Tror absolutt det var den riktige vogna. Kanskje jeg får lagt inn bilde senere :)

:hallo:

Tittei! Fortsetter innrømmelsesrunden min... Har før snoket rundt som anonym bruker, og fulgt med dagboken din siden du la ut en tråd på "Graviditet og spedbarn"s forumet om at du trodde du var gravid. Koser meg med å lese dagboken din :) Så vet du det :)

Så kos med "nytt" besøk da. Velkommen som registerert bruker og koselig at du la igjen melding her hos meg. Liker besøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg på bekkensvømming og ho ene sa at jeg måtte ta vondt i magen alvorlig men legen min har gått hjem for dagen, så jeg tenkte jeg får ringe sykehuset (sentralbordet altså) så jeg ble nå satt over til en sur dame som sa at det sikkert ikke var noe så lenge jeg ikke blødde. Så la ho nesten bare på røret :klø: tror ikke ho hadde tid til å snakke med meg. Jaja....får satse på at det blir bedre da. Sov skikkelig dårlig i natt jeg p.g.a magen. Så kanskje jeg får bare ta en paracet og satse på det beste og at det går over. Ble litt irritert over hvor kort ho var, ho kunne jo være hyggelig med meg.

Men nå kommer min kjære snart så da skal vi spise litt så blir det å kjøre å låne stefar sin bil, så skal vi helt til svigers og være der til søndag. Skal få med noen ting hjem derfra, så vi må ha stoor bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring!

Er det sånn murring-vondt i magen du har eller?

Har hatt en del av det jeg også... Ikke noe deilig, og så blir man jo bekymra også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det så mange sykehus-damer som er så lite trivelige og hyggelige?? Jeg bare lurer...

Dakkar deg, og god bedring!

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og god tur :klemmer:

Takk :klem:

God bedring!

Er det sånn murring-vondt i magen du har eller?

Har hatt en del av det jeg også... Ikke noe deilig, og så blir man jo bekymra også da.

Nei ikke murring, bare kjempe kjempe kjempe vondt. :klø: rare greier. Sambo var jo mer bekymra enn meg da hihi

hvorfor er det så mange sykehus-damer som er så lite trivelige og hyggelige?? Jeg bare lurer...

Dakkar deg, og god bedring!

Klemmm...

Aner ikke hvorfor de er så "slemme"

Sambo var hvertfall så redd for meg og babyen så han ringte min jordmor på fredag og vi fikk komme innom fordi ho skulle være der til kl 8 på kvelden (sånn er det når man har privat jordmor ;) ) så vi sjekka urin og klemte på magen, og hjertelyd var fin. Men "bare" på 120, og det har jo vært på opp mot 160 :knis: så det er sikkert en gutt :P

Men det kunne være nyrestein eller begynnelsen på en urinveisinfeksjon. Så fikk beskjed om å drikke mye og få i meg c-vitaminer. Lørdags kveld ble det litt bedre men jeg er skikkelig øm i magen enda. Men det kommer å går litt. Men det er hvertfall bedre :)

Var hos mamma før vi dro hjem i dag, og fikk den deilige maten mmmmmm. Men jeg har ikke plass til så mye for tiden. Spiser mindre men oftere, så nå er jeg jo nesten sulten igjen. :knis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ble sjekket opp. Greit å ta sånne ting med en gang det begynner å murre.

Jeg er også som deg. Spiser mindre enn ellers, men kan bli ganske fort sulten igjen...

Men er vel sånn man helst skal spise ellers også, så får trøste oss med det.

Ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Hei! :)

Innom og sniker.. :sjenert:

Har lest hele dagboka di nå, og det er litt ekstra spennende siden jeg ser du er like gammel som meg! Skal selv prøve på en liten spire til sommeren og siden jeg er helt avhengig av planlegging, så vil jeg gjerne følge litt med her.. Hvis jeg kan? :)

ha en fortsatt fin søndagskveld :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ble sjekket opp. Greit å ta sånne ting med en gang det begynner å murre.

Jeg er også som deg. Spiser mindre enn ellers, men kan bli ganske fort sulten igjen...

Men er vel sånn man helst skal spise ellers også, så får trøste oss med det.

Ha en fin kveld. :klem:

Ja, vi blir "normale" vi nå når vi er gravid :fnise:

Hei! :)

Innom og sniker.. :sjenert:

Har lest hele dagboka di nå, og det er litt ekstra spennende siden jeg ser du er like gammel som meg! Skal selv prøve på en liten spire til sommeren og siden jeg er helt avhengig av planlegging, så vil jeg gjerne følge litt med her.. Hvis jeg kan? :)

ha en fortsatt fin søndagskveld :)

:klemmer:

Du er hjertelig hvelkommen til å snike så mye du vil her inne ;)

Vi var jo egentlig avhengig av planlegging vi og men sånn ble det ikke :ler:

Hvor er det du bor da? du må nesten lage deg en dagbok snart du og da så jeg kan snike på hvem du er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Du er en sniker du også, skjønner jeg? Hehe. Dagboka er opprettet og er i signaturen min. Så bare snik det du vil :)

Jeg kommer fra ei bygd på østlandet. Hvis du lurer på eksakt hvor, så er det bare å sende en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Uffda, ikke noe artig å lese at du har hatt vondt i magen. Bra det ble bedre i løpet av helga da :) ..godt at du fikk sjekket at det ikke var noe farlig! (Hvor er du fra forresten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i fredrikstad ;)

er trøtt jeg. er på skolen og har en kjedelig lærer som forklarer alt litt merkelig. Men jeg blir mest lei av alle de som skal prate hele tiden fordi jeg vil virkelig prøve, men er ikke så lett når man stadig hører andre bedre en læreren og. Rare læreren og rare studentene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som studerer mens du er gravid, trenger vel ikke nødvendigvis å være så altfor enkelt ;)

Hehe...litt kjipt når alle prater ja, men da burde vel læreren strengt tatt ta hintet spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god lærer har så mye å si hvordan en lærer faget. For meg har alltid forelesninger vært mye viktigere enn å lese pensum. 90 % av alt jeg lærte, lærte jeg på forelesninger. Og at læreren har en god evnte til å forklare stoffet er utrolig viktig.

Så jeg forstår din frustrasjon over læreren og andre studenter. Det skal ikke være lett å være student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...