Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

:kose: Det går seg nok til skal du se. Virker som mye styr en stund, men det er jo verdt det. Er jo heldigvis bare midlertidig med alle plagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest:

Uff, skjønner at ting er kjipt når alt er vondt. Og uansett hvor positivt man ser på ting og selv om man vet det går over så er det NÅ det er kjipt. Og da er det lov å syntes litt synd på seg selv. Er det noe jeg kan gjøre for deg da? Send meg en melding hvis du orker et besøk eller noe da vennen. Hører gjerne på litt syting en kveld jeg :) Skulle bare mangle...

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er nå søte :klem:

Nå er det sånn at jeg heldigvis ikke ønsker barnet mitt bort. Men til tider lurer jeg virkelig på om jeg hadde valgt anderledes hvis jeg hadde vist at det kom til å bli sånn her. Men jeg er virkelig virkelig spent. I dag når jeg lagde mat kjente jeg tydelig at h*n var våken. Kanskje det blir en liten kokk :fnise:

Det er bare 20 dager til ul. :)

Jeg har sett på flere vogner i dag og noe babyutstyr, men har funnet ut at det blir vel den teutonia vogna. Nettopp fordi den er så liten og lett så både jeg og skal klare å dra den inn og ut av bilen uten å klage :fnise:

Jeg er litt redd for at det skal være ille i rygg og bekken etter fødsel og, jeg vil nødig bli som sambo sin x som enda ikke jobber. Men en ting er sikkert. Jeg kommer ikke bare til å bli sittende og ikke gjøre noe i huset eller noen steder og kreve at han skal gjøre alt :)

Det er bare ikke meg, og jeg liker ikke å bli "lammet"! JEG VIL JOBBE :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 16 uker :hoppe: Innbilte meg at du var så langt etter jeg, men det er du søren meg ikke. Dette går jo unna...

Fint at du er mer positiv igjen... Tror ikke du skal se for mye på x'en til samboeren. Du skal være maks uheldig for å bli så dårlig...

Tror også du slipper billigere unna plagene etter fødsel hvis du er flink til å lytte til kroppen nå...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt redd for at det skal være ille i rygg og bekken etter fødsel og, jeg vil nødig bli som sambo sin x som enda ikke jobber. Men en ting er sikkert. Jeg kommer ikke bare til å bli sittende og ikke gjøre noe i huset eller noen steder og kreve at han skal gjøre alt :)

Det er bare ikke meg, og jeg liker ikke å bli "lammet"! JEG VIL JOBBE :ler:

Jeg er akkurat som deg. Jeg klarer ikke å overlate alt til samboeren. Men innser nå de siste ukene at jeg må overlate mer og mer til ham. Jeg er så utrolig sliten når jeg kommer hjem fra jobb. Så nå er han nødt til å gå 2 turer med hunden, mens jeg går bare en om dagen.

Du bør ikke gjøre mer enn du klarer. Men jeg tror det er allikevel viktig å gjøre noe. Kroppen har godt av å være i bevegelse. Bare du kjenner dine egne begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 16 uker :hoppe: Innbilte meg at du var så langt etter jeg, men det er du søren meg ikke. Dette går jo unna...

Fint at du er mer positiv igjen... Tror ikke du skal se for mye på x'en til samboeren. Du skal være maks uheldig for å bli så dårlig...

Tror også du slipper billigere unna plagene etter fødsel hvis du er flink til å lytte til kroppen nå...

Ha en fin dag :klem:

Det er heldigvis ikke ofte jeg er helt negativ. Men det kommer innimellom, men aldri for lenge :) Tror heller ikke jeg kommer til å bli som x`n til sambo, ho sutrer jo hele tiden, men så kan ho plutselig gjøre noe helt vilt fordi det er jo noe ho har lyst til. Så jeg tror nok ikke jeg blir sånn :)

Ja, tenk 16 uker :hoppe: bare 24 igjen og hoppe litt for ul som du skal på. Spennende spennende

:hoppe: for 16 uker!

Lov å syte litt, vet du :) Godt å ha KG å klage til...

:klemmer:

Ja det er virkelig godt vi har KG, er vel det eneste stedet jeg faktisk klager sånn sett og. :fnise:

:klem:

Jeg er akkurat som deg. Jeg klarer ikke å overlate alt til samboeren. Men innser nå de siste ukene at jeg må overlate mer og mer til ham. Jeg er så utrolig sliten når jeg kommer hjem fra jobb. Så nå er han nødt til å gå 2 turer med hunden, mens jeg går bare en om dagen.

Du bør ikke gjøre mer enn du klarer. Men jeg tror det er allikevel viktig å gjøre noe. Kroppen har godt av å være i bevegelse. Bare du kjenner dine egne begrensninger.

Du er jo litt lengre enn meg da ;) så skjønner godt om ting kan begynne å bli litt tyngre nå :) Det er ikke så lenge igjen nå for deg :) Spent? Det er jeg. hihi. Men jeg er ikke så spent for min egen del. haha. det er skummelt jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i på ise i går, var vel ikke akkurat rakkestad for å se på noe baby-utstyr der. Fy så mye jalla egentlig. Men men....noe greit var det jo og, men jeg tror ikke det var noe spessielt billig.

Tror det blir til at jeg kjøper vogn i dag jeg. Hihi. Klarer ikke la vær. Så kan jeg slutte å se på vogner hvertfall. Sambo har veldig lyst på den så da blir det nok den. Så vil jeg heller prøve å få litt hjelp til de ande tingene vi trenger. Jeg trenger en kommode til å ha på badet nede, og vi har endelig funnet en i riktig størrelse og form, men den koster rett over 2000kr. Så må vi ha bilstol, den koster 1300kr, så må vi og ha en kommode til å ha på soverommet til babyen og den trenger jo ikke koste all verden bare den er fin :) og det er sikkert andre småting som dukker opp etterhvert :)

Hva slags størrelse kjøper man klær og sånt?? :klø:

det er jo så mye søtt der ute, men syns det er vanskelig å tenke på størrelsen, den minst er 52/56??? så blir da neste 56-noe og det er ikke store forskjellen. Tenk om jeg får ett stort barn så er alt jeg har kjøpt for smått :ler: Har faktisk kjøpt to bodyer, men de kosta 20kr til sammen eller noe så da tenkte jeg at det var greit :)

I dag skal jeg på Barn i Magen treff i fredrikstad, men er gla Minni skal være med og så jeg slipper å føle meg helt helt helt alene :fnise: selv om jeg tror det kan bli hyggelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis ikke ofte jeg er helt negativ. Men det kommer innimellom, men aldri for lenge :) Tror heller ikke jeg kommer til å bli som x`n til sambo, ho sutrer jo hele tiden, men så kan ho plutselig gjøre noe helt vilt fordi det er jo noe ho har lyst til. Så jeg tror nok ikke jeg blir sånn :)

Ja, tenk 16 uker :hoppe: bare 24 igjen og hoppe litt for ul som du skal på. Spennende spennende

Nei, godt å få tømt seg av og til... Trenger det :)

:hoppe: for UL ja :hoppe: Kjempespennende :-D

Dere er i full gang med planlegging av innkjøpene ja...

Vi har ikke begynt å se på noe en gang vi... :sjenert:

Får kanskje ta en tur nå etter UL. Har liksom vært en grense for meg det... Aner ikke hva slags vogn vi skal ha eller noe annet...

Heldigvis arver vi mye da, så sikkert derfor jeg er så rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 er minste str ja. Er nok greit å kjøpe det meste i litt større strl, dere kommer sikkert til å få masse smått, og så vokser de jo fort sånne små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 16 uker snuppa! :duskedame:

Og ikke minst takk for ikveld! Var koselig det, selvom ikke så mange dukka opp. Må jo le også da, skikkelig gravid gjeng da.. Hun ene måtte plutselig dra fordi hun ikke takla varmen der, og etterhvert meg da som ikke klarte å holde øynene oppe omtrent..Sååå trøtt! Slet faktisk på bilturen hjem, måtte ha vinduet åpent og høy jallaradio på. Merket at øya falt igjen flere ganger..Skummelt... :sjenert:

Men, nå er jeg oppe å "hoppe" igjen. Fått litt søvn og det var deilig. Spist dagens første normale måltid også, ellers har det gått i yoghurt, masse gulrøtter også den gulrotkaka istad..Deb var GOD! :-D

Blir det babyutstyrstitting på oss imorgen da? Koselig det, og fint nå som de har fyllt op butikken med nye konkursvarer også :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var OSTEKAKE :fnise:

Det var hyggelig å møte noen andre gravide :) får håpe det blir noen fler etterhvert hvis vi fortsetter sånne treff, fordi dere føder jo før jeg vet ordet av det og da er det jo bare meg :(

Men det er jo nesten opp til deg om det blir baby-shopping, er jo ikke jeg som rangler til kl 3 på nattan :fnise: ring meg i morgen du ;)

JEG HAR KJØPT VOGN I DAG :hoppe:

Litt tidlig kanskje, men den var på salg og passer fint i bilen og sambo ville veldig gjerne ha den så da ble det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooops!

Jeg har så dilla på gulrot om dagen at jeg skrevfeil jeg, vet jo at det var ostekake da..*teiten*.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teutonia Mistral (2007 farge) så den kosta oss 5200kr med sofbag og stelleveske :)

Og den kjøpte jeg på Siljes barn og utstyr.

Tror den passer til oss. Sambo ville ikke ha 3 hjul fordi han mener at den kan jo presse seg ned i snø og sån. Ja det er veldig mye snø her :hoho:

Men men, jeg skal ikke krangle på det, er det 4 hjul han vil ha så skal han få 4 hul ;)

Han er veldig fornøyd hvertfall med at vogna er i hus og skal sette den opp i dag til og med. Han ville se at alt er der. Tror nok han gleder seg ja ;)

Blir veldig gla jeg når han bryr seg så mye om hva vi har og ikke har. Han har meninger og av og til ikke de samme som mine og det syns jeg er topp. Vakre mannen som er min :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn da!

Du skulle ikke nevnt gulrotake, det fikk jeg kjempelyst på nå!

Ostekake ;) det var en kjempe god ostekake.

Minni frista meg i går så jeg kjøpte det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...