Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sluttet for en tid siden med p-piller og har siden gått OPP i vekt. Føler meg oppblåst og det virker som om jeg har vannansamling i kroppen. Er det noen som har lignende erfaringer og er det evt forbigående? Alle jeg kjenner har gått NED i vekt når de slutter med pillen, så jeg er litt oppgitt. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Jeg gikk også OPP i vekt og jeg ble ikke kvitt det før jeg begynte på p-piller igjen.

Skrevet

takk for svar. Ikke så veldig oppløftende altså. Grunnen til at jeg er litt oppgitt er at jeg har brukt de siste månedene på å gå kraftig ned i vekt og føler at det nå er litt "bortkastet". Og vi ønsker oss barn, så det er jo ingen god ide å begynne på med pillen igjen heller... :wink:

Gjest Duchess
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener, jeg la på meg rundt 5 kg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så at i et annet innlegg at det var Yasmin du hadde brukt. Yasmin er vanndrivende, så det er nok derfor du har gått opp i vekt. Så da bør du kanskje prøve vanndrivende midler.

Gjest Duchess
Skrevet

Kan hende det, jeg la på meg da jeg slutta med Marvelon jeg da...

Og gikk ned igjen da jeg begynte med Yasmin...

Skrevet

Hei,

bruker selv Yasmin, men sluttet i januar pga sykdom...har lagt på meg endel rundt magen. Vil dette gå tilbake til normal når jeg starter med pillene igjen ?

Hva vil det si for kroppen at Yasmin er vanndrivende ?

Gjest ++++++20
Skrevet

Dette er ikke vel noe råd, men jeg opplevde det samme da jeg slutett med Yasmin og gikk over til p-ringen. Regner med at det er pga. den vanndrivende effekten som Yasmin har og ikke de andre p-pillene har. Ble også svært oppblåst av å skifte prevansjon.

Håper du finner ut av det. Det ersikkert lurt å gå til anskaffelse av et vanndrivende middel.

Skrevet

Også jeg gikk opp i vekt da jeg sluttet på Yasmin.

Rart det der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...