Gå til innhold

Lakkbukse, hvor kan jeg kjøpe det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ymer ønsker seg en lakkbukse. Til meg, da.

Jeg synes ikke de hadde så veldig mange på Manillusion nå, men kanskje på Bodymap? Vet dere om noen andre steder hvor man kan prøve buksa først? Gidder ikke bestille, det tar så lang tid, dessuten vil han vise meg fram som en kinky lakkdame på en fest på lørdag.

Prisen spiller ingen rolle - det er ikke jeg som betaler. :sjarmor:

Så, bortsett fra Bodymap og Manillusion, finnes det noen andre steder det går an å få kjøpt en stakkars lakkbukse? Latex går og greit, egentlig.

Endret av Pax
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til deg? Jeg ønska meg til megselv, for fhaan! Du skal altid stjæle oppmerksomheten min :kjefte:

Du bruker meg, bare fordi jeg har sirka (dvs nøyaktig) 107.405 kr /snurt

Endret av Yme
Skrevet

Jeg kjøpte min i London for et par år siden..., og har derfor ikke noen anbefaling.

Men - bare et lite tips:

Har brukt den et par ganger på byen, og den er utrolig kald å ha på når man er ute.. Dessuten utrolig klam når man er inne. Anbefales derfor STERKT å bruke strømpebukse under...;)

Skrevet

Duo Shop, og kanskje Orion er vel de to butikkene jeg ville besøkt. Ellers er det jo bare å søke på erotiske butikker, Oslo - så finner du mange.

Skrevet
Men - bare et lite tips:

Har brukt den et par ganger på byen, og den er utrolig kald å ha på når man er ute.. Dessuten utrolig klam når man er inne. Anbefales derfor STERKT å bruke strømpebukse under...;)

Takk for tipset. Det fant jeg også ut, da jeg gikk med lakksjørt. :)

Skrevet
Duo Shop, og kanskje Orion er vel de to butikkene jeg ville besøkt. Ellers er det jo bare å søke på erotiske butikker, Oslo - så finner du mange.

Takk for tips. Ja, man får mange treff ved googling, men flesteparten av dem er urelevante.

Skrevet
dessuten vil han vise meg fram som en kinky lakkdame på en fest på lørdag.

Vise deg frem? Har du lyst selv da eller bare for å tilfredsstille han? Du bestemmer vel selv hva du vil gå med vel...

Skrevet
Vise deg frem? Har du lyst selv da eller bare for å tilfredsstille han? Du bestemmer vel selv hva du vil gå med vel...

Ja, han tvinger meg til å gå i lakk. Det er grusomt. :tristbla:

Skrevet

Hei!!

Kjøpte meg lakk bukser på streets of London, så det går jo ann å sjekke om de fortsatt har der... :)

Skrevet

Sorry, så at det stod i Oslo etter jeg posta... Ja, det ligger i sarpsborg...

Skrevet

Aldri hørt om trofèkjereste, eller? Pax er "ute blandt folk kjeresten" min, sån at folk kan se opp til meg! Når jeg er hjemme har jeg ei jente som ikke er like pen, men som jeg har mer til felles med og som det er lettere for meg å ha kontroll på.

Skrevet

Det han egentlig mener å si er at jeg er homo-dekket hans. Han er homo, men tør ikke komme ut av skapet, og jeg er alibiet hans. Men det er greit, for betalinga er bra.

Gjest Gjest - mann
Skrevet

Hei Pax

Får vi ikke høre om hvordan det var å være på fest i lakkbukse?

Skrevet (endret)

Nei, for jeg glemte å ta den med. :gråte: Men korsettet hadde jeg fått med meg, da. (skulle opprinnelig gå med lakkbukse og korsett) Men jeg skal bruke den på torsdag så Yme får sett meg i den, og i helgen drar jeg til en venninne i Bergen, så da får buksa nok luftet seg litt i Bergen på lørdag. :)

Endret av Pax
Skrevet

Heeiiiii!

Nå må jeg bare spørre: Er det ok å gå på byen i lakkbukse igjen?? Hadde et par for noen år siden, og elska de!!! Kan jeg ta de fram igjen??????????? Eller er det bare halloween fester det er snakk om ? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...