Gå til innhold

Explorer lukker seg hele tiden

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Primært det at du bruker Explorer. :P

Neida, jeg ville ha scannet for virus og spyware. I tillegg ville jeg ha sett etter om det finnes en nyere versjon, evt. oppdateringer, til Explorer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg får hele tiden sånne feilmeldinger med "Internet explorer må lukkes, vi beklager det inntrufne". Hva er galt?

Dette problemet har jeg også hatt i det siste!

Det viste seg at jeg hadde mange (ca 7) oppdateringer jeg ikke hadde lastet ned! :plystre:

Gikk inn på verktøy, windows update og lastet ned det jeg manglet! Etter det har jeg ikke fått den irriterende meldingen!

Kanskje du må gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Hei igjen trådstarter! :vinke:

Jeg hadde fortsatt problemer med hjemmelaptoppen min etter at jeg gjorde det rådet jeg gav deg!

Hos meg var det rett og slett at den Flash Playeren jeg hadde var "for gammel" så jeg måtte laste ned en nyere (gratis) utgave!

Må legge til at det var Windows Vista som foreslo det etter at explorer startet igjen.

Det rådet W.V. gav var jo til meg og min maskin, men kanskje ditt råd er noe annet!

Lønner seg å se på rådene den gir om "mulige årsaker" (Selv leste jeg og fulgte rådene først nå etter ernte gang W.V. har kommet med forslag :sjenert: )

Lastet ned via adobe.com - nærmere bestemt:

http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør jeg for å få de rådene?

Det vil jeg også vite, jeg har samme problem som ts. Det kom etter at jeg oppdaterte explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må stadig disable Flash i IE 7 på Vista. Det er det eneste som virkelig for IE til å tryne. Gå til Tools, Manage Add-ons, Enable or disable add-ons, merke Flash og klikk Disable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må stadig disable Flash i IE 7 på Vista. Det er det eneste som virkelig for IE til å tryne. Gå til Tools, Manage Add-ons, Enable or disable add-ons, merke Flash og klikk Disable.

Tools? Hvor finner jeg det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audrey Horne
Tools? Hvor finner jeg det hen?

Verktøy, om du har norsk versjon. Så går du til administrer tillegg, aktiver eller deaktiver osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør jeg for å få de rådene?

Når den lukker seg og automatisk lukker seg opp igjen så kommer det opp en feilmeldingssak neders på verktøylinjen.

Der står det at meldingen finns ikke på ditt språk og da velger du engelsk!

Dere som har problemet kan uansett laste ned flash fra Silmarills link.Det skader ikke så lenge den er nyere enn den dere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den lukker seg og automatisk lukker seg opp igjen så kommer det opp en feilmeldingssak neders på verktøylinjen.

Der står det at meldingen finns ikke på ditt språk og da velger du engelsk!

Dere som har problemet kan uansett laste ned flash fra Silmarills link.Det skader ikke så lenge den er nyere enn den dere har.

Pass på at det ikke ligger inne noen eldre versjoner av flash, i tillegg til de nyere.

Sjekk det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke le nå...men hvor finner jeg verktøy? Fant det ikke på kontrollpanel.

Du ser på det nå ;) om du ser litt opp og på skrå til venstre på skjermen din, på menylinjen.

Der står det jo: Fil Rediger Vis Favoritter Verktøy Hjelp

Om du ikke har den linjen så holder du musepekeren på menylinjen og høyreklikker, huk av for menylinje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Min har vært fin en stund nå uten at den lukker seg.Nå gjorde den det igjen.

Fikk denne meldingen

Problem caused by Adobe Flash Player

This problem was caused by Adobe Flash Player. Adobe Flash Player was created by Adobe Systems Incorporated.

Adobe Systems Incorporated is aware of this problem and working as quickly as possible to make a solution available.

Recommendation

To learn more about this problem, Adobe Systems Incorporated recommends that you go online to the following website.

Adobe Systems Incorporated

Rate this response:Provide Feedback

Så da er dem klar over problemet og jobber med saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...