Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg får hele tiden sånne feilmeldinger med "Internet explorer må lukkes, vi beklager det inntrufne". Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Del Skrevet 22. oktober 2007 Primært det at du bruker Explorer. Neida, jeg ville ha scannet for virus og spyware. I tillegg ville jeg ha sett etter om det finnes en nyere versjon, evt. oppdateringer, til Explorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 22. oktober 2007 #3 Del Skrevet 22. oktober 2007 .. eeeller last ned firefox ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. oktober 2007 #4 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg får hele tiden sånne feilmeldinger med "Internet explorer må lukkes, vi beklager det inntrufne". Hva er galt? Dette problemet har jeg også hatt i det siste! Det viste seg at jeg hadde mange (ca 7) oppdateringer jeg ikke hadde lastet ned! Gikk inn på verktøy, windows update og lastet ned det jeg manglet! Etter det har jeg ikke fått den irriterende meldingen! Kanskje du må gjøre det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 24. oktober 2007 #5 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hei igjen trådstarter! Jeg hadde fortsatt problemer med hjemmelaptoppen min etter at jeg gjorde det rådet jeg gav deg! Hos meg var det rett og slett at den Flash Playeren jeg hadde var "for gammel" så jeg måtte laste ned en nyere (gratis) utgave! Må legge til at det var Windows Vista som foreslo det etter at explorer startet igjen. Det rådet W.V. gav var jo til meg og min maskin, men kanskje ditt råd er noe annet! Lønner seg å se på rådene den gir om "mulige årsaker" (Selv leste jeg og fulgte rådene først nå etter ernte gang W.V. har kommet med forslag ) Lastet ned via adobe.com - nærmere bestemt: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash Endret 24. oktober 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva gjør jeg for å få de rådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 28. oktober 2007 #7 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva gjør jeg for å få de rådene? Det vil jeg også vite, jeg har samme problem som ts. Det kom etter at jeg oppdaterte explorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 28. oktober 2007 #8 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg må stadig disable Flash i IE 7 på Vista. Det er det eneste som virkelig for IE til å tryne. Gå til Tools, Manage Add-ons, Enable or disable add-ons, merke Flash og klikk Disable. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 29. oktober 2007 #9 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg må stadig disable Flash i IE 7 på Vista. Det er det eneste som virkelig for IE til å tryne. Gå til Tools, Manage Add-ons, Enable or disable add-ons, merke Flash og klikk Disable. Tools? Hvor finner jeg det hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 29. oktober 2007 #10 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er riktig at flash forårsaker en del problemer i IE. Utrolig irriterende. Eneste som nytter er å bytte browser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 29. oktober 2007 #11 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tools? Hvor finner jeg det hen? Verktøy, om du har norsk versjon. Så går du til administrer tillegg, aktiver eller deaktiver osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #12 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva gjør jeg for å få de rådene? Når den lukker seg og automatisk lukker seg opp igjen så kommer det opp en feilmeldingssak neders på verktøylinjen. Der står det at meldingen finns ikke på ditt språk og da velger du engelsk! Dere som har problemet kan uansett laste ned flash fra Silmarills link.Det skader ikke så lenge den er nyere enn den dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #13 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når den lukker seg og automatisk lukker seg opp igjen så kommer det opp en feilmeldingssak neders på verktøylinjen. Der står det at meldingen finns ikke på ditt språk og da velger du engelsk! Dere som har problemet kan uansett laste ned flash fra Silmarills link.Det skader ikke så lenge den er nyere enn den dere har. Pass på at det ikke ligger inne noen eldre versjoner av flash, i tillegg til de nyere. Sjekk det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 30. oktober 2007 #14 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke le nå...men hvor finner jeg verktøy? Fant det ikke på kontrollpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #15 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke le nå...men hvor finner jeg verktøy? Fant det ikke på kontrollpanel. Du ser på det nå om du ser litt opp og på skrå til venstre på skjermen din, på menylinjen. Der står det jo: Fil Rediger Vis Favoritter Verktøy Hjelp Om du ikke har den linjen så holder du musepekeren på menylinjen og høyreklikker, huk av for menylinje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audrey Horne Skrevet 30. oktober 2007 #16 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eller trykker på alt-tasten om du har IE7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 30. oktober 2007 #17 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg fikk det til. Takk for hjelpen, folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #18 Del Skrevet 2. desember 2007 Min har vært fin en stund nå uten at den lukker seg.Nå gjorde den det igjen. Fikk denne meldingen Problem caused by Adobe Flash Player This problem was caused by Adobe Flash Player. Adobe Flash Player was created by Adobe Systems Incorporated. Adobe Systems Incorporated is aware of this problem and working as quickly as possible to make a solution available. Recommendation ________________________________________ To learn more about this problem, Adobe Systems Incorporated recommends that you go online to the following website. Adobe Systems Incorporated ________________________________________ Rate this response:Provide Feedback Så da er dem klar over problemet og jobber med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå