Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser amerikanske kvinner på tv, enten de er 16, 20 eller 30 - så synes jeg de ser så himla gamle/eldre ut! Men jeg klarer ikke sette fingeren på hvorfor. Er det håret (mer stylet/fønet?), brunkrem, sminken?

Kikket nå på "Ekte frustrerte fruer" på TV3, og en av kvinnene der trodde jeg var i midten av 30-årene. Hun var 24!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeelt enig med du :jepp:

Har tenkt på det jeg og, men klarer ikke å sette fingeren på hva som gjør det.

Stort hår kanskje??

Skrevet

Jeg tror kanskje det er litt fordi de vi ser på tv ofte er ganske gammeldagse også; konservative (eller slappe om det er en eller annen trashdokumentar) i klesveien og husmoraktige (ekstremt hjemeværende) i vesen. Jeg tror kanskje også at de har et sterkere voksen-ideal enn her; at det er stas å være etablert "husfrue" eller noe sånt?

Skrevet
Jeg tror kanskje det er litt fordi de vi ser på tv ofte er ganske gammeldagse også; konservative (eller slappe om det er en eller annen trashdokumentar) i klesveien og husmoraktige (ekstremt hjemeværende) i vesen. Jeg tror kanskje også at de har et sterkere voksen-ideal enn her; at det er stas å være etablert "husfrue" eller noe sånt?

:jepp:

jepp, de er mer kjerring, rett og slett.

men søren og, glemte det programmet i går jeg. noen som vet når det går i reprise? fasinerende å se en annen verden!

Skrevet

Enig - de ser ut som kjerringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...