Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke bruke tiden min på. Sure oppstøt? Regner med at avisene klarer å plukke ut det som er snacksy, resten gidder jeg ikke å engasjere meg i. Og skal jeg lese den, skal jeg i alle fall låne boka! Føler ikke behov for å gi Valla penger.

Skrevet

Jeg tror jeg kan garantere at jeg ikke kommer til å lese den :). Jeg er i grunnen lei av hele Valla.

Men for all del, hver sin lyst.

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på tittelen hun har valgt? Jeg mener, Prosessen?!? Snakk om å ta seg selv høytidlig, og gå inn i den ultimate offerrollen.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke. Jeg hadde i utgangspunktet lyst, men det virker som om det bare er en ren drittslengingsbok. Hvis jeg skal lese den skal jeg nok låne den.

Endret av Bellatrix
Skrevet (endret)

Nei, tror ikke det står noe interessant i den. Kun angrep på alle andre, sure oppstøt, og hevn.

Endret av Skya
Skrevet

Nei, den kommer jeg ikke til å lese.

Skrevet
Er det bare jeg som reagerer på tittelen hun har valgt? Jeg mener, Prosessen?!? Snakk om å ta seg selv høytidlig, og gå inn i den ultimate offerrollen.

:ler: Reagerte på tittelen, jeg også. Rene Grisham, jo! Jeg kommer nok ikke til å lese boka, selv om jeg er bra nysgjerrig på hva mer vanvittig den gærne dama har å si.

Skrevet

Nei

.. men vi har vel omtrent alle kapitlene presentert som "lekkasjer" i ulike former for media i det siste.

Skrevet

Nei, hun virker som en person totalt blottet for dybde og selvinnsikt så boka hennes er heller ikke interessant for meg.

Skrevet

Makan til blonde kommentarer. Har dere satt dere inn i de politiske sidene av saken, eller er det bare "kule veninner mot Valla"?

Gjest Gjest_Kafka_*
Skrevet
:ler: Reagerte på tittelen, jeg også. Rene Grisham, jo!

Grisham? Jeg håper du er ironisk nå?

Skrevet
Grisham? Jeg håper du er ironisk nå?

Jeg liker ikke Grisham, heller :)

Skrevet

:hoho:

Ikke så mye kafkask over denne boka.

Jeg leser heller originalen en gang til.

Skrevet
Makan til blonde kommentarer. Har dere satt dere inn i de politiske sidene av saken, eller er det bare "kule veninner mot Valla"?

Spørsmålet var vel om jeg skulle lese boken?

Og der er svaret nei! Og jeg begrunnet svaret..

Hvor godt jeg har satt meg inn i den politiske siden av saken er uvesentlig i denne tråden her... Finnes vel en annen tråd om det?

Dessuten tror jeg vi får høre det heteste i boken gjennom medier og evigvarende debatter... :kaffe:

Skrevet

Hehe, den reagerte jeg også på.

Ellers har jeg lest nok om denne saken.

Skrevet

Jeg har ingen planer om å bruke tid og penger på å skaffe meg denne boken. Kan aldri forestille meg at det står noe der jeg ikke bør gå glipp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...