Mona Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Og det er ikke pga for smale marger. Har rett og slett to korte setninger midt i et dokument som ikke blir med på utskrift, er det en formatering jeg ikke ser her? Setningene står innenfor et bokmerke, men det hjelper ikke å flytte setningene ut av bokmerkene f.eks. Noen som vet?
Gjest Vinduskarmen Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det aller letteste er å kopiere all tekst i et nytt dokument. Da forsvinner som oftest slike ulumskheter.
~Minni~ Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hvis du trykker på knappen som ser ut som en speilvendt P hvor det inni P er fylt ut (ikke så god forklaring kanskje, men knappen heter 'Vis/Skjul') så får du i alle fall opp tegn for all formatteringen du har i Word-dokumentet. Kanskje det går an å se hva som er galt da...
Mona Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Fant det! Var merket av for skjult tekst... (Jeg hadde prøvd å kopiere over til nytt dok og div. annet.) Takker for forslag. (Det var fotnoter du mente regner jeg med Minni;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå