latte Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei dere... Hiver meg på i dette forumet....ettersom jeg(vi) for tiden er prøvere. Tok ut hormonspiral 8 aug, hadde ikke noen foventninger om at det skulle skje noe med en gang, men kjenner nå at det er kun det man tenker på.( Gode tanker til dere som har virkelig prøvd...dette blir jo småtteri i forhold) Er 34 år, har 2 barn fra før, 5 og 7 år, men med ny samboer som ikke har barn, vil vi gjerne ha sammen. Hadde siste mens første dag 1.okt..og har hatt 28 dagers syklus. Hadde aktive dager fra 11.-14. okt. har ikke prøvd eggløsningstest, noen som har god erfaring med det? Endret 22. oktober 2007 av latte
LilleLy Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Masse lykke til med kjærlighetsbarnet Har ikke prøvd eggløsningstest enda!
smilefjes Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Velkommen! Håper det lykkes fort for dere (det håper jeg jo for alle her inne)! Har ikke prøvd med eggløsningstest enda jeg heller, men lurer på om jeg skal prøve det neste måned (om det blir noen, venter i spenning på å teste/mensen om noen dager). Kanskje sjansen for å klaffe er enda litt bedre da. Enda vi jobber bra på rundt midten av hver syklus... Litt utålmodig nå Kjenner igjen det du skriver om at det er det det tenkes på om dagen... Lykke til
Gjest s.n Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Velkommen - og håper du blir gravid i en fei!
happy_85 Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:) Velkommen. Jeg er også ganske ny prøver så har ikke mye erfaring med EL tester, men har prøvd. Og det er jo ganske kjekt siden man får vite ganske omtrent når man har EL og holder litt mer orden i syklusen:) (hvertfall for min del som ikke ante hvor lang den var eller noe..hehe). Har ingen barn fra før så er veldig spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå