Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har problemer med å finne nylastede sanger når jeg skal brenne cd med windows mediaplayer!

Hva gjør jeg galt mon tro? Noen som kan hjelpe?

Endret av magolia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal windows mediaplayer være det eneste saliggjørende når det gjelder å brenne ut musikk på CD ?

Titt litt på cdburnerxp !

Skrevet

Er problemet at du ikke vet hvor sangene er lastet ned, eller er problemet at du ikke vet hvordan du legger sangene til i brennelista?

Skrevet

J lurer på hvordan du legger de til brenne lista,har så vidt prøvd men d gikk ikke.

takker og bukker for all hjelp :)

Skrevet

Husker ikke helt hvordan det fungerer i tidligere versjoner av WMP, men i WMP11 klikker du på fanen "Brenn". Da skal det komme en listerute til høyre, og du kan dra sangene du vil brenne over dit. Du må lete fram sangene i biblioteket til venstre. Hvis sangene ikke ligger i biblioteket blir det litt mer komplisert.

Skrevet

Jeg lager en mappe og drar inn de sangene jeg vil brenne i den mappa. Når du da åpner den så skal det stå "kopier elementene til lyd cd" oppe til venstre. Da åpnes windows mp automatisk og filene kommer inn i brenne lista der til høyre.

Jeg har brukt cdburnerxp lenge,men plutselig ville den ikke fungere mer. Jeg har reinnstallert. Slettet og lastet ned på nytt,men noe cd blir det :riste:

Skrevet

Fikk til å brenne med spiller lista,men den spiller ikke på en vanelig cd spiller,men spiller av i windovs media player.

Hva har j gjort galt da????

Takk : ))

Skrevet

Klikk på den lille pilen under fanen "Brenn" og sjekk at det er hake ved "Lyd-CD".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...