Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Høres kanskje ut som et dumt spørsmål, men jeg er litt usikker. Når jeg får mensen får jeg først litt sånn, svake 'dråper' i truseinnlegget (unnskyld hvis det blir for detaljert ) Dette kan kanskje bare være en dag eller kanskje to, har menssmerter før og under dette, og så kommer gjerne full menstruasjon den 3.dagen. Og da kommer 'skikkelig' mens. Spm: Teller jeg med de 2 første dagene i syklusen, eller teller jeg fra den dagen hvor det 'fosser' ( ) Hilsen prøver!
**Emma** Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Er litt usikker på dette jeg også. Men jeg har regnet fra den dagen hvor jeg trenger mer enn bare et truseinnlegg jeg
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Er litt usikker på dette jeg også. Men jeg har regnet fra den dagen hvor jeg trenger mer enn bare et truseinnlegg jeg Takk for svar Ja har regnet fra den dagen jeg og, men har faktisk aldri visst om dette, så håper noen vet her inne.
Gjest imli Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Har vel egentlig regna fra det begynner å blø. Men nå blør seg ikke så sparsomt i begynnelsen heller da.
Chiquita Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Første mensdag er første dag du har friskt blod
LilleLy Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Friskt blod er det jeg har regnet med også.. for min del pleier det uansett å begynne med friskt blod. Har kun hatt en gang (som jeg husker) som det ikke var frisk første dag...
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Ja det var det jeg og tenkte, takk alle sammen for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Spotting (dråper og litt mer) regnes som siste dager av forrige syklus. Første dag med "ordentlig mens" er første dag i neste syklus. Du teller altså ikke de to første (som egentlig er de siste...) dagene.
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Spotting (dråper og litt mer) regnes som siste dager av forrige syklus. Første dag med "ordentlig mens" er første dag i neste syklus. Du teller altså ikke de to første (som egentlig er de siste...) dagene. Takk for oppklaring!! Greit å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå