Gå til innhold

Når regner dere som første dag av mens?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Høres kanskje ut som et dumt spørsmål, men jeg er litt usikker. Når jeg får mensen får jeg først litt sånn, svake 'dråper' i truseinnlegget (unnskyld hvis det blir for detaljert :sjenert: ) Dette kan kanskje bare være en dag eller kanskje to, har menssmerter før og under dette, og så kommer gjerne full menstruasjon den 3.dagen. Og da kommer 'skikkelig' mens.

Spm: Teller jeg med de 2 første dagene i syklusen, eller teller jeg fra den dagen hvor det 'fosser' ( :roll: )

Hilsen prøver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt usikker på dette jeg også.

Men jeg har regnet fra den dagen hvor jeg trenger mer enn bare et truseinnlegg jeg :)

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet
Er litt usikker på dette jeg også.

Men jeg har regnet fra den dagen hvor jeg trenger mer enn bare et truseinnlegg jeg :)

Takk for svar :goodbye::)

Ja har regnet fra den dagen jeg og, men har faktisk aldri visst om dette, så håper noen vet her inne.

Skrevet

Har vel egentlig regna fra det begynner å blø. Men nå blør seg ikke sparsomt i begynnelsen heller da.

Skrevet

Første mensdag er første dag du har friskt blod

Skrevet

Friskt blod er det jeg har regnet med også.. for min del pleier det uansett å begynne med friskt blod. Har kun hatt en gang (som jeg husker) som det ikke var frisk første dag...

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Ja det var det jeg og tenkte, takk alle sammen for svar!! :hallo:

Skrevet

Spotting (dråper og litt mer) regnes som siste dager av forrige syklus. Første dag med "ordentlig mens" er første dag i neste syklus.

Du teller altså ikke de to første (som egentlig er de siste...) dagene.

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet
Spotting (dråper og litt mer) regnes som siste dager av forrige syklus. Første dag med "ordentlig mens" er første dag i neste syklus.

Du teller altså ikke de to første (som egentlig er de siste...) dagene.

Takk for oppklaring!! :) Greit å vite :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...