Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg å samboeren har kranglet mye i det siste så jeg hadde egentlig planlagt og reise bort et par dager for og finne ut hva jeg ville men da jeg fortalte han at jeg hadde tenkt å reise bort litt ble han først veldig sint så ble han kjempe søt.. bør jeg fortsatt fullføre det jeg har planlagt??

han er utrolig sårende til vanlig og ikke bare da vi krangler .. vi kan sitte og se på tv sa sier han plutselig sånn som eks. skulle ønske du var mere som søstra mi eller du gjør aldri noen ting du også har jeg vasket hele huset dagen før! men i går var han kjempe søt og laget middag å sånn.. betyr det at han har forandret seg??

litt forvirret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tviler jeg sterkt på..

Reis bort og la ham savne deg et par dager!

Skrevet

Det er ikke så lurt å true med noe du ikke har tenkt å gjennomføre.

Med mindre fyren virkelig viser at han har forstått hva du mener og har tatt det til seg, så bør du nok gjennomføre ideèn med å reise bort.

Gjør du det ikke når du har sagt du skal det, så vet han jo at det bare er å være ekstra snill et par dager, så ordner det seg nok.

Skrevet

Jeg hadde nok kanskje gitt ham en ekstra sjangs. Men du kan da ikke tro at han har forandret seg fordi han er hyggelig EN dag?

Fra nå av må han alltid være hyggelig. Jeg hadde hatt en liten bagg stående klar med tanbørste og klesskift slik at jeg kunne dradd på dirrekten neste krangel eller neste gang han var ufin. Eller jeg vet ikke, jeg tror kanskje det skulle mer til en dette for at jeg ikke skulle dra. Jeg skulle nok hatt ham til å påpeke problemene og fortelle at han ser hvorfor jeg ville fra, og komme med konkrete planer for hvordan han skal forandre seg. Om han her faktisk viste forståelse hadde jeg kanskje gitt ham EN sjangs til, men ikke mer og som sakt dradd på dirrekten neste gang han brøt løftet.

Skrevet

Hør på de andre her. Du trenger den lufteturen. Bare les gjennom de siste trådene du har startet her. Du må finne ut hva du vil uavhengig av om han har oppført seg snilt en dag.

Skrevet (endret)

jeg har vært borte i 3dager nå og da jeg kom hjem synes jeg egentlig at det bare gjorde alt verre.. var ikke den gentelmannen han var da jeg dro liksom... gårsdagen var prget av mistemksomhet, krangling , sex og enda mere krangling.. skulle nok ikke reist...:s

men men.. gjort er gjort...

Endret av usikker_
Skrevet

Høres ikke ut som et forhold som er noe å være i?

Det er vel ikke fordi du var borte i tre dager at han oppførte seg sånn, ting var jo bare rosenrødt i EN dag før du dro, ettersom jeg fikk inntrykk av?

Skrevet
Høres ikke ut som et forhold som er noe å være i?

Det er vel ikke fordi du var borte i tre dager at han oppførte seg sånn, ting var jo bare rosenrødt i EN dag før du dro, ettersom jeg fikk inntrykk av?

det var sånn som det var føre den dagen...

Gjest StockDama
Skrevet

Virker som han har skjønt at skuespill ikke funker, så nå gir han rent fanden?

Skrevet

Men da har du i alle fall fått svar på at han ikke har forandret seg da.

Da er det jo opp til deg om du vil fortsette å leve med dette eller ikke. Det virker ikke som at noe av det noen her inne sier går inn på deg uansett, og det er i bunn og grunn du som må ta valget. Han kommer ikke til å forandre seg, det er ikke din skyld at han er som du er. Det var ikke galt at du trengte noen dagers pause, og han kan ikke straffe deg for dette. Og det at han i det hele tatt forsøker å straffe deg, viser bare hvor kontrolerende han er og at han heller ikke kommer til å forandre seg.

Du kom jo også tilbake så hvorfor skulle han behøve å forandre seg? Hsn får jo deg uansett hvordan han er så han behøver jo ikke å forandre seg heller.

Skrevet

Jo, du gjorde riktig i å reise, men galt i å komme tilbake.

Skrevet (endret)
Men da har du i alle fall fått svar på at han ikke har forandret seg da.

Da er det jo opp til deg om du vil fortsette å leve med dette eller ikke. Det virker ikke som at noe av det noen her inne sier går inn på deg uansett, og det er i bunn og grunn du som må ta valget. Han kommer ikke til å forandre seg, det er ikke din skyld at han er som du er. Det var ikke galt at du trengte noen dagers pause, og han kan ikke straffe deg for dette. Og det at han i det hele tatt forsøker å straffe deg, viser bare hvor kontrolerende han er og at han heller ikke kommer til å forandre seg.

Du kom jo også tilbake så hvorfor skulle han behøve å forandre seg? Hsn får jo deg uansett hvordan han er så han behøver jo ikke å forandre seg heller.

jeg har aldri vært borte fra han mere en en natt noen gang. og at jeg klarte og reise nå kan jeg takke dere her innefor. men det er ikke så lett og bare reise da man ikke har vært alene på mere en en natt på 2år!! men dere her inne har fått meg til og tenke at det kansje ikke er jeg som gjør alt galt, dere har fått meg til og ringe broren min jeg ikke har snakket med siden han sa jeg ikke fikk lov, dere fikk meg til og reise 3dager og er ikke det en start????

Jeg takker dere så mye for det!! :kose:

Endret av usikker_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...