Gå til innhold

han sa

Gjest her og nå

Anbefalte innlegg

Gjest her og nå

Har blitt kjent med en dritkjekk fyr på msn .

Da vi byttet bilder sa han : du er en pen dame .

Er dette sånn gutter sier uten å mene det , eller syntes han kanskje jeg er litt pen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han synes du er en pen dame ;)

Menn er generelt er flinkere til å mene det de sier enn kvinner er til å si det de mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som en mann vil jeg si det er en vurdering fra fyr til fyr.

jeg har kompiser som tror på alt sprøytet mitt, mens mine nærmeste jente venner bare ler og ser rart på meg.

Dere er lure nok til å vurdere det fordi dere har flere tanker i hode enn menn som for det meste tenker på hvordan du ser ut i senga hans.

Men som sagt tidligere, Menn er generelt er flinkere til å mene det de sier enn kvinner er til å si det de mener...

Hvis en mann sier du er pen er du pen!

Post bilde du ga ham? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et inntrykk at det er det alle menn sier på msn, eller hvor enn det måtte være. Om det er ærlig eller ikke vet jeg ikke. Men tviler på at menn orker å "chatte" med noen han ikke synes er pen... or what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Don Giovanni

Jeg tror de fleste menn er pragmatiske i sin tilnærming til kvinner. Å si at du er pen betyr nok somregel at han syns du er i den pene enden av skalaen, men han sier det også for å gi deg litt trygghet for hva han mener om deg, slik at du skal slippe å lure gjennom hele samtalen hvorvidt han syns du var pen eller ikke. Slik får man komme seg et hakk videre i prosessen til et evt. møte. Vanskelig å bedømme folk på bilder uansett. Etter dere har møtt hverandre vil du raskt finne ut om han liker deg eller ikke. Kanskje ikke i løpet av møtet men iallefall i det faktum at det ikke blir et nr. 2 møte ;)

Hvis jeg fikk et bilde på MSN av en jente jeg overhode ikke ser noe attraktivt med, ville jeg bare sagt noe sånnt som "takk for bildet, greit å se hvem man prater med"... Var hun pen ville jeg sagt hun var pen. Eller jeg ville brukt Vakker. Jenter liker bedre Vakker en Pen har jeg en mistanke om.

Men det forventes av en mann at han gir komplimenter til kvinner. Iallfall har jeg lært det. Når komplimentene går andre veien er det litt overaskende. Når en kvinne sier jeg er dritkjekk eller flott er det ikke bare morsomt å vite, men det forteller litt om jenta som sier det også. Hun er utradisjonell, modig og prater litt fra levra. Alle egenskaper som jeg leter etter i kvinner. Tror ikke jeg har samme behov for slik bekreftelse som kvinner, men de kvinner som sier det de mener og mener det de sier er inner-tiere i min bok.

Fortsetter han å prate med deg på msn og prosessen går fremover syns han uansett du er pen nok, er min antagelse. Hadde han syns du var stygg ville du neppe hørt noe mer fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan si at du er pen, selv om han ikke er interessert. Gutter kan også dra det langt bare for å være snill, noe som kan gjøre vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...