Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter et Troll Vegghengt stellebord. Noen som vet hvor man får kjøpt et slikt? Jeg vil gjerne se bilde av det også hvis det er mulig.

Synes det er litt dumt at Brio sitt ikke er i tre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tittet mye på dette, og jeg vet jeg fat det på Barnas Hus i sin tid.

Men vi valgte det ikke, for det var dårlige hyller i det, som ting lett kunne dette ned fra, og treffe barnet. Pluss at det bygget veldig ut fra veggen, og vårt bad er veldig lite.

Har Brio sitt metallstellebord vi, og er superfornøyd!

Bruker det fortsatt til vår 10mnd gamle lille propell, og føler oss fortsatt trygge på at han ikke klarer å ramle ned så lenge vi er der og passer på.

(Vet om veldig mange med jevngamle unger som sluttet å bruke sitt stellebord da ungen begynte å rulle på stellebordet. )

Mulig ikke Brio sitt ser så helt perfekt ut, men det er egentlig ganske anonymt og greit på et hvitt bad.

Skrevet

Jeg har ikke funnet noe bilder av Brio sitt når det er lukket igjen. Vet du hvor jeg finner bilde av det, og eventuelt hvor jeg får kjøpt det?

Troll sitt stellebord er forresten ikke fra Ikea, til personen som lurte over :)

Skrevet
Jeg har ikke funnet noe bilder av Brio sitt når det er lukket igjen. Vet du hvor jeg finner bilde av det, og eventuelt hvor jeg får kjøpt det?

Troll sitt stellebord er forresten ikke fra Ikea, til personen som lurte over :)

Tok et raskt søk på finn.no

Her er Brio sitt, både oppslått og nedslått.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Det kan jo da f.eks. kjøpes brukt. (Tviler på at det er mulig å se på det at det er brukt, bortsett fra i malingen i festene der stellebordet er hengslet.)

Ellers har jo både babyshop og Barnas Hus hatt og/eller kunnet skaffet dette.

Enhver som selger Brio barneprodukter bør kunne så tak i det.

Har ikke lett så mye, men vårt ble kjøpt på barnas hus. (Vi fikk det på tilbud, til 999,- så vet du ca pris også.)

Skrevet

Jeg har et i metall fra Brio som skal selges....... :sjenert:

Sånn i tilfelle du ombestemmer deg vedr. at det må være i tre.....

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jess da! Har du solgt det? Om så IKKE er tilfelle, tar jeg det på dagen :-D Send en sms på XXXXXXXX!

Innleggt er endret-Reglene

titti73 -mod.

Endret av Titti73
  • 1 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Skya (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...