W. Wallace Skrevet 7. februar 2008 #21 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvem er mest selvsikre da, mener du? De single eller de som er i forhold? Lengde på øyekontakt? Hvordan kan du se på kroppsspråk i forhold til menn om en kvinne er single? Det er selvsikre kvinner som både er single og opptatte selvsagt, men generelt har kvinner som trives i forhold høyere terskel for å holde øyekontakt, og hvis de gjør det føles det og ser mer nøytralt ut enn når man har øyekontakt med en kvinne som åpenbart liker det hun ser. Det er umulig å forklare med ord pga alle variasjonene av øyekontakt og ansiktsuttrykk man kan ha, men det er veldig enkelt å spotte med litt trening, på samme måte som det er enkelt å se om noen ikke ser på deg fordi de er usikre eller rett og slett ikke interessert i å se på noen av det andre kjønn. Prøv å legg merke til det litt selv, er helt sikker på at du finner utav det veldig fort. Når det gjelder kroppsspråk så handler det om åpenhet og interesse. Det er for eksempel ikke så enkelt å fake interesse i kunst eller fotball. Man ser enkelt om noen er engasjert i noe eller ikke. Det finnes selvsagt massevis av unntak, både blant de som alltid er engasjerte, og de som alltid ser uengasjerte ut - uansett hvor interesserte de er. Neste gang du er ute på kafè eller restaurant på kveldstid, se om du kan se hvem som er på date og hvem som ikke er det, hvem som er med kjæresten og hvem som ikke er det, hvem som er opptatt og hvem som ikke er det. Etterpå kan du jo spørre de Det er selvsagt også veldig interessant å observere menn, spesielt for deg som kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #22 Del Skrevet 10. februar 2008 Treffer ikke den rette jeg, har ett barn på 8 år er i full jobb og gjør alt alene. Av ogt til så misunner jeg dem som er familier, selv om jeg også er glad for at det finnes lykkelige par. Samm her, men så stygg som jeg er så er vel ikke annet å forvente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. februar 2008 #23 Del Skrevet 10. februar 2008 Treffer ingen "riktige" jeg heller... Så nå leter jeg etter Mr. Wrong i stedet :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. februar 2008 #24 Del Skrevet 10. februar 2008 Treffer ingen "riktige" jeg heller... Så nå leter jeg etter Mr. Wrong i stedet :gråte: Må ikke gi opp helt da, Lipstick. Hvis du ikke kan få "Mr. Right" får du enten lete etter "mr. right now" eller "Mr. almost right". Herregud så dårlig humor jeg har akkurat i dag. Får skylde på at jeg var ute med kompisene fredag kveld. De har til tider verdens dårligste humor Jeg har blitt så kresen at sjansen for å finne noen jeg ikke forkaster innen 5 minutter er minimal. Holder han i 3 timer uten at jeg har himlet med øynene eller tenkt: herregud, er det mulig å si noe så teit, må han være mannen i mitt liv, men da er han selvsagt opptatt. Det skal ikke være lett, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest My2cents Skrevet 10. februar 2008 #25 Del Skrevet 10. februar 2008 Den kjente australske sexologen Tracy Cox skriver i sin bok "Hot relationships and how to have one", dette: "If you are not meeting the right people, you are mixing in the wrong social crowd"... Kloke ord og veeeeldig sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel Skrevet 11. februar 2008 #26 Del Skrevet 11. februar 2008 Joda, kloke ord fra Tracy Cox - men hvordan bryter man med sin sosiale sirkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #27 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har blitt så kresen at sjansen for å finne noen jeg ikke forkaster innen 5 minutter er minimal. Holder han i 3 timer uten at jeg har himlet med øynene eller tenkt: herregud, er det mulig å si noe så teit, må han være mannen i mitt liv, men da er han selvsagt opptatt. Det skal ikke være lett, nei. Du har aldri tenkt tanken at det kan være DEG som har er problem når du forkaster de aller fleste før det er gått 5 minutter? Det kan selvfølgelig være slik at du er utrolig fantastisk, mens de aller fleste menn er utrolig håpløse. Jeg tror kanskje dere som sliter med å finne den rette over lengre tid kanskje bør gå litt i dere selv. Har dere realistiske forventninger? Jeg har respekt for folk som har innsett at de er for kresne og sære til noen ganger å finne en partner - men det blir slitsomt med de som hele tiden må mase om at de "aldri finner den rette" når deres krav til evt. partner er latterlige høye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. februar 2008 #28 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg må jo si at jeg blir imponert over at du klarer å dra fram mitt svar, som faktisk begynner med å si at jeg er for kresen som eksempel på en person som ikke ser sine egne feil og som syter og klager, mens den egentlige feilen er at man er for kresen. Endret 12. februar 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. februar 2008 #29 Del Skrevet 13. februar 2008 -ikke jeg heller.- Kanskje det har med flaks å gjøre? Men som du sier, er glad når jeg ser lykkelige par, og ikke bare treffer par som har store problemer.- For noen ganger kan det virke som om nesten alle har det kjipt i parforhold.(mannen drikker, er utro osv). Vet av erfaring at forhold er knallhard jobbing, men så får man liksom tilbake i fullt monn hvis det funker. Så enkelte ganger er jeg glad for at jeg er single. Men, så er det et MEN,da.......savner en mann som er glad i meg for den jeg er, og som jeg kan dele hverdagen med, på godt og vondt. Singnerer den jeg! Finner bare de som med en gang sier "Jeg er ikke ute etter noe seriøst altså". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå