Gå til innhold

Treffer ikke

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Treffer ikke den rette jeg, har ett barn på 8 år er i full jobb og gjør alt alene. Av ogt til så misunner jeg dem som er familier, selv om jeg også er glad for at det finnes lykkelige par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-ikke jeg heller.- Kanskje det har med flaks å gjøre?

Men som du sier, er glad når jeg ser lykkelige par, og ikke bare treffer par som har store problemer.- For noen ganger kan det virke som om nesten alle har det kjipt i parforhold.(mannen drikker, er utro osv). Vet av erfaring at forhold er knallhard jobbing, men så får man liksom tilbake i fullt monn hvis det funker.

Så enkelte ganger er jeg glad for at jeg er single. Men, så er det et MEN,da.......savner en mann som er glad i meg for den jeg er, og som jeg kan dele hverdagen med, på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest-M-

Jeg treffer heller ikke noen. Merkelige greier.......når jeg er singel treffer jeg ingen, og når jeg er opptatt, får jeg masse oppmerksomhet fra andre menn.....hmmm.

Men jeg vet med meg selv, at jeg kommer til å finne kjærligheten igjen, så i mellomtiden, nyter jeg livet som singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer ikke den rette jeg, har ett barn på 8 år er i full jobb og gjør alt alene. Av ogt til så misunner jeg dem som er familier, selv om jeg også er glad for at det finnes lykkelige par.

Samme her...

Er visst kun god nok for "lettere affærer"...

Men har heller ikke tid eller ork til å gå på sjekkern....og det burde jeg kanskje hatt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble forsket litt på det om at man ofte får mer oppmerksomhet når man er i fast forhold, enn når man er singel ... De kom frem til at når man er i fast forhold så slapper mann mere av, føler seg kanskje litt tryggere på seg selv, og dette syns på kroppsholdning osv. Når man er singel og ønsker noen å være sammen med, så er man mer på jakt og utstråler en form for desperasjon etter noen å være sammen med. Jeg skal ikke sitte her å påstå at dette stemmer, men det kan kanskje være noe i det. En ting er i alle fall sikkert og det er at man får mye mer oppmerksomhet når man er i ett forhold, enn det man får når man er singel. Pussig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også singel
Det ble forsket litt på det om at man ofte får mer oppmerksomhet når man er i fast forhold, enn når man er singel ... De kom frem til at når man er i fast forhold så slapper mann mere av, føler seg kanskje litt tryggere på seg selv, og dette syns på kroppsholdning osv. Når man er singel og ønsker noen å være sammen med, så er man mer på jakt og utstråler en form for desperasjon etter noen å være sammen med. Jeg skal ikke sitte her å påstå at dette stemmer, men det kan kanskje være noe i det. En ting er i alle fall sikkert og det er at man får mye mer oppmerksomhet når man er i ett forhold, enn det man får når man er singel. Pussig ...

Dette leste jeg også et sted, og for moro skyld så eksperimenterte jeg litt med denne teorien. Skulle reise bort et sted for en måneds tid, og være sammen med folk jeg ikke kjente fra før. Deriblant også single menn.

Jeg sa til dem som spurte, at jeg hadde kjærest, ikke for å være slem, men bare for å se om det stemte. Og fordi jeg var lei av å "forklare" at jeg var singel på xte året.

Men kan ikke si at det gjorde særlig forskjell.

Kanskje man utstråler det ubevisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette leste jeg også et sted, og for moro skyld så eksperimenterte jeg litt med denne teorien. Skulle reise bort et sted for en måneds tid, og være sammen med folk jeg ikke kjente fra før. Deriblant også single menn.

Jeg sa til dem som spurte, at jeg hadde kjærest, ikke for å være slem, men bare for å se om det stemte. Og fordi jeg var lei av å "forklare" at jeg var singel på xte året.

Tror du har rett i det med ubevisst utståling. Jeg har også prøvd å eksprimentere litt med denne teorien. Merket heller ingen betydelig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det ubevisst. man er som regel lykkelig og har mer selvtillit som utråles. Nå sier jeg ikke at man ikk er lykkelig eller ikke har selvtillit når man er singel, men den utstråles på en helt annen måte. Man har på en måte ikke no å bevise eller oppnå når man har kjæreste. BLir det samme som at gravide har en helt annen utstråling en de ikke gravide, selvom de ikke har noe mage enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

Men jeg lurer på om dette bare gjelder kvinner.....? Jeg klarer hvert fall ikke snuse meg fram til single/ikke single mannfolk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også singel
Men jeg lurer på om dette bare gjelder kvinner.....? Jeg klarer hvert fall ikke snuse meg fram til single/ikke single mannfolk......

Hm...du sier noe.- Kanskje det ikke er så tydelig når det gjelder menn?

Men syns å huske at jeg har gått litt fem på der, jeg har trodd at de var single, og så kommer kona/dama spaserende, hun har bare vært på do eller noe.

Håper ikke skuffelsen har stått skrevet i panna på meg. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer nok det. Kan med ganske god margin si om en kvinne er singel eller ikke uten å i det hele tatt prate med henne. Alt er annerledes, spesielt om de er i et forhold de er lykkelige i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også singel
Stemmer nok det. Kan med ganske god margin si om en kvinne er singel eller ikke uten å i det hele tatt prate med henne. Alt er annerledes, spesielt om de er i et forhold de er lykkelige i.

Interessant.- Det må jo være praktisk å ha innebygd singel-varsler hvis man er en mann ute i samme ærend- eller ikke ?

- Utstråler vi single "desperat" hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant.- Det må jo være praktisk å ha innebygd singel-varsler hvis man er en mann ute i samme ærend- eller ikke ?

- Utstråler vi single "desperat" hele tiden?

Vel, ingenting er garantert, og jeg regner jo med jeg får høre om en eventuell kjæreste uansett. Ingen som utstråler "desperat" i min bok, det handler blant annet om øyekontakt (lengde, selvsikkerhet og ansiktsuttrykk sammen med øyekontakt), kroppsspråk (forandring i kroppsspråk rundt menn, generelt og kroppspråk rundt andre - åpen eller ikke) og verbal kommunikasjon med deg og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie
Vel, ingenting er garantert, og jeg regner jo med jeg får høre om en eventuell kjæreste uansett. Ingen som utstråler "desperat" i min bok, det handler blant annet om øyekontakt (lengde, selvsikkerhet og ansiktsuttrykk sammen med øyekontakt), kroppsspråk (forandring i kroppsspråk rundt menn, generelt og kroppspråk rundt andre - åpen eller ikke) og verbal kommunikasjon med deg og andre.

Hvem er mest selvsikre da, mener du? De single eller de som er i forhold? Lengde på øyekontakt?

Hvordan kan du se på kroppsspråk i forhold til menn om en kvinne er single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...