Sandman Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Her er linken: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=262674 Verden er i forfall.....ikke nok med krigen, men nå skal ikke engang ketchup'en få være rød lengre....
fruenge Skrevet 8. april 2003 #2 Skrevet 8. april 2003 Har du smakt den grønne ketchupen Sandman. Den ser skikkelig heselig ut.
Jinx Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Grønn ? Jaja.. Så at det hadde kommet en ny ketchup i går, men den var gul ....
jordbær Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 Det er ikke måte på hva de kommer med.. Den gule er med solmodne tomater tror jeg... Tidligere har de puttet sprøstekt løk I pølsebrødet.. Vet ikke om de noen gang fikk solgt dem...
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2003 #5 Skrevet 8. april 2003 Er det muuuulig??? Det er ikke grenser for hva folk er villig til å bruke tid og penger på å fundere ut... Jeg tror nesten det BLÅ kommer til å dominere det meste her i verden snart, jeg...
monja Skrevet 8. april 2003 #6 Skrevet 8. april 2003 Hvor får man kjøpt dette da? Synes blått er flått jeg?!?!
Skusla Skrevet 8. april 2003 #7 Skrevet 8. april 2003 Tror jeg kommer til å holde meg til den RØDE jeg.... Ketshup skal være RØD den, ikke grønn, blå og gul.... Tror ikke pølsa hadde sett så innbydene ut ( om pølser noen gang SER innbydende ut da vel og merke.. ) med blå eller grønn ketchup på........ Blått er flått Monja, men ikke på KETCHUP vel????????????
MarianneE Skrevet 8. april 2003 #9 Skrevet 8. april 2003 Pokker heller!! Ketchup skal være RØD!!!! (hvor er spy-smilyen når vi trenger den??) Men, det forslaget til Jordbær......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå