Gjest kenneth Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har tittet litt på de ulike leverandørene, og - naturlig nok - er det en del reklame som følger med. Noen som kjenner til blogger med minimalt reklame-drit?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker blogspot.com, og har ingen reklame på bloggen min. Det er valgfritt.
Catzy Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Blogspot.com er nevnt, av de som er gratistjenester. Hvis du kan kjøre bloggen på egen server, kan jeg anbefale Community Server. http://communityserver.org/
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Du kan jo tjene penger påå ha reklame i bloggen din!
Gjest kenneth Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Du kan jo tjene penger påå ha reklame i bloggen din!Jepp. Akkurat det verden trenger - mer reklame...
Bjørn-Tore Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Du kan jo tjene penger påå ha reklame i bloggen din! Anbefaler å kjøpe din egen, da kan du gjøre akkurat som du vil. Domener får du for en slikk og ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå