Epona Skrevet 22. oktober 2007 #1 Del Skrevet 22. oktober 2007 Velkommen til min juletråd! Idag har jeg bestilt 7 fotokalendre for 2008 med bilder av Gullet, og dermed var 5 gaver i boks, og en i reserve Skal ha en selv også. Julegaver så langt: Mine foreldre Svigermor Svigerfar Gullets oldemor Gullets grandtante/fadder Ellers av julete ting: Smakte den lokale julebrusen i helgen. Uten at jeg fikke noe videre julestemning for det, men det nærmer seg styggelig fort. Derfor har jeg herved laget juletråd som huskeliste for meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #2 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så gøy! Enda en juletråd! Jeg elsker juletråder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. oktober 2007 #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk for besøk Tigerjente og Kiwii! Ikke kommet så mye lenger i julestrien, men det er jo bare oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 13. november 2007 På tide å oppdatere juletråden. Julegaver så langt: Mine foreldre - fotokalender med bilder av Gullet Svigermor - fotokalender Svigerfar - fotokalender Gullets oldemor - fotokalender Gullets grandtante/fadder + mannen - fotokalender Svoger - fotokalender Sambo - bestilt, men kan ikke skrives her pga mulig sniklesing, hehe Gjenstår: Gullet Naboene Venninne S fadderbarn jente på 5 år Vennepar SE jente på 8 år jente på 4 år Storebror + svigerinne Nevø 10 år Nevø 3 år Sikkert noen flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 14. november 2007 Kjøpt et par julegaver til, og to ruller gavepapir og klistremerkelapper Idag skal julemarsipanen smakes på! Julegaver så langt: Mine foreldre - fotokalender med bilder av Gullet Svigermor - fotokalender Svigerfar - fotokalender Gullets oldemor - fotokalender Gullets grandtante/fadder + mannen - fotokalender Svoger - fotokalender Sambo - bestilt, men kan ikke skrives her pga mulig sniklesing, hehe Nevø 3 år - Godnatthistoriebok Venninne N - lekker liten bok med oppskrifter Venninne S - lekker liten bok med oppskrifter Gjenstår: Gullet Naboene gutt på 6 år jente på 5 år Vennepar SE jente på 8 år jente på 4 år Storebror + svigerinne Nevø 10 år Venninne M1 Venninne M2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 22. november 2007 Når eksamen er ferdig skal jeg: * Pakke inn gavene som jeg har ordnet så langt. * Ha et lite juleverksted og lage julekurver (og kanskje lenker, men jeg er ike så glad i det) etter tips fra "billig-jul-tråden" i juleforumet - nemlig med glanset papir fra bladr og sånn. Skal i hvertfall se hvordan det blir. Har en bla julekatalog fra HM som ser lovende ut i forhold til farger i gull, lilla, rødt osv, det tror jeg kan bli bra, for det er store flater. Pinlig å si det, men jeg har faktisk ikke råd å kjøpe glanspapir som jeg ikke bruker til noenting annet enn å lage julepynt, så jeg synes det var et genialt tips * Bestille fotojulekort med bilde av Gullet * Bestille frimerker med bilde av Gullet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. november 2007 #8 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) ... Pinlig å si det, men jeg har faktisk ikke råd å kjøpe glanspapir som jeg ikke bruker til noenting annet enn å lage julepynt, så jeg synes det var et genialt tips ... Det skal du ikke syns er pinlig når dere er en liten familie på tre med huslån, husleie, to biler, og en inntekt!!!! Syns dere er flinke jeg!! Og det var et helt genialt tips for alle egentlig! Hvis du har mulighet så vil jeg gjerne ha satt av den 26.desember i romjulskalenderen din Lykke til med juleplanlegging og forberedelser, skulle ønske jeg hadde vært litt flink til å begynne på julegaver jeg også... Skal begynne i god tid hvert år, det er i allefall intensjonen.. Men gjennomføringen pleier å være elendig, med resultatet at jeg stresser de siste dagene før juleaften Snart 1. desember og julekalender tid Jeg får ikke julekalender, men har helt på egenhånd gått og kjøpt meg en med sjokolade Voksen jeg???? Nehh, ikke helt enda Endret 29. november 2007 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 29. november 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg jobber desverre 26/12 jeg, Bizzy... *dumme jobb* Men jobber tidlig da, så hvis du orker ettermiddagstur er du hjertelig velkommen! Og du har rett om det å ha dårlig råd - vi pleier å minne oss selv på akkurat det samme når økonomien skranter, at vi har både eget hjem og to biler på tunet Snart skal adventsstjernen og adventstaken opp!! Synes datoene flyr litt fort unna akkurat nå... Henger ikke ghelt med i svingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. desember 2007 #10 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei igjen! Jeg blir hos mamma og pappa første uken over nyttår også så da kanskje det passer bedre en av de dagene?? Hvis ikke så kan jeg ta meg en kveldstur også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi skal nok få det til, Bizzy! Har ikke oversikten inni hodet akkurat nå, men dette skal vi finne ut av! Julegaveoversikt, nettop bestilt en gave på nett: Julegaver så langt: Mine foreldre - fotokalender med bilder av Gullet Svigermor - fotokalender Svigerfar - fotokalender Gullets oldemor - fotokalender Gullets grandtante/fadder + mannen - fotokalender Svoger - fotokalender Sambo - bestilt, men kan ikke skrives her pga mulig sniklesing, hehe + penger til ny mobil (være med å spleise) Nevø 3 år - Godnatthistoriebok Venninne N - lekker liten bok med oppskrifter Venninne S - nydelig sminkepung Gjenstår: Gullet Naboene gutt på 6 år jente på 5 år - tips om veldig lettlest bok, eller noe rosa... Vennepar SE jente på 8 år - tips om klær og rosa stæsj jente på 4 år- tips om klær Storebror + svigerinne Nevø 10 år Venninne M1 - symbolsk... Venninne M2 - symbolsk... Venninne N2 - symbolsk... gutt på 1 år venninne A - symbolsk... jente på 1 år Bizzy Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. desember 2007 #12 Del Skrevet 11. desember 2007 Heisann!! Ville bare innom en liten tur å si at det mest sannsynlig passer best for oss med et lite møte på nyåret. Blir fort litt stress i romjula med masse familie som har ferie og vil ha besøk Men jeg blir hjemme på Gjøvik helt til lørdag 5.jan. Håper noen av dagene på nyåret passer for deg!!! Stoooooooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 16. desember 2007 Så godt som ferdig, skal sende masse avgårde imorgen. Snart jul jo!!!) Julegaver så langt: Mine foreldre - fotokalender med bilder av Gullet Svigermor - fotokalender Svigerfar - fotokalender GUllets oldefar - 3pakning sokker + dusjsåpe og deodorant Gullets oldemor - fotokalender Gullets grandtante/fadder + mannen - fotokalender Svoger - fotokalender Sambo - bestilt, men kan ikke skrives her pga mulig sniklesing, hehe + penger til ny mobil (være med å spleise) Nevø 3 år - Godnatthistoriebok Venninne N - lekker liten bok med oppskrifter Venninne S - nydelig sminkepung jente på 5 år - lettlest leseløve-bok om Prinsessen på fjerten (ja, du leste rett) Vennepar SE S: fleecegenser til henne, teknodings til ham jente på 8 år - mobilveske av typen sokk + mobilsmykke jente på 4 år- hårpynt og smykker ("prinsessestæsj") Storebror + svigerinne - enig om ikke presang, bare til ungene Nevø 10 år - mobilveske av typen sokk Venninne M1 - symbolsk... droppet, blir bare julekort... Venninne M2 - symbolsk... - dropper, blir bare julekort.. Gjenstår: Gullet Naboene gutt på 6 år Venninne N2 - symbolsk... gutt på 1 år venninne A - symbolsk... jente på 1 år Bizzy Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 17. desember 2007 Ah - en lettelsens dag! Alle sende-avgårde-julegaver er sendt, og alle julekort likeså. Hatt gløgg-ved-postkassen med to nabopar i ettermiddag, det var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 18. desember 2007 Julemiddagen er i hus! I dag er pinnekjøttet kjøpt. Gleeeeder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) To dager igjen til jul!! :hoppe: Nyter en frihelg før jul I dag roer alt seg. Det meste er i hus og i orden, i går pyntet vi huset, så nå er det jul i stuen Sinna gutt her, så juledagboken får vente litt.. Julegaver: Mine foreldre - fotokalender med bilder av Gullet Svigermor - fotokalender Svigerfar - fotokalender GUllets oldefar - 3pakning sokker + dusjsåpe og deodorant Gullets oldemor - fotokalender Gullets grandtante/fadder + mannen - fotokalender Svoger - fotokalender Sambo - bestilt, men kan ikke skrives her pga mulig sniklesing, hehe + penger til ny mobil (være med å spleise) Nevø 3 år - Godnatthistoriebok Venninne N - lekker liten bok med oppskrifter Venninne S - nydelig sminkepung jente på 5 år - lettlest leseløve-bok om Prinsessen på fjerten (ja, du leste rett) Vennepar SE S: fleecegenser til henne, teknodings til ham jente på 8 år - mobilveske av typen sokk + mobilsmykke jente på 4 år- hårpynt og smykker ("prinsessestæsj") Storebror + svigerinne - enig om ikke presang, bare til ungene Nevø 10 år - mobilveske av typen sokk Venninne M1 - symbolsk... droppet, blir bare julekort... Venninne M2 - symbolsk... - dropper, blir bare julekort.. Gullet - duplo Naboene - eletrisk pepperkvern gutt på 6 år - spionsett, alarm til døren på rommet Bizzy - *hemelig* Gjenstår: Jørgen Dakkar Jørgen mangler enda Han skal få presang han også Endret 22. desember 2007 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå