Gjest Gjest_Anonym1_* Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 På lørdag var jeg og samboeren ute med en kompis av samboer. Han har akkurat blitt singel og trengte litt oppmuntring. Jeg hører min samboer si at han burde sette han opp med en av damene på jobben. og vips før jeg vet ordet om det så sender han melding til denne damen og spør om hun er ute... nå skal det sies at jeg har vært sjalu på henne før... ikke fordi det har skjedd noe men fordi de har et godt forhold. Det er vel kanskje ikke det at han sendte melding som plager meg heller, men at han ikke sa noe til denne damen om at han sendte melding fordi han hadde en singel kompis, så hun damen tror nå at min samboer var ute med meg, men likevel hadde behov for å melde henne... det er vel det som jeg synes er litt ekkelt... Min samboer skjønte at det plaget meg, han ble sint... tror han mente jeg var litt vel hysterisk, og at jeg ikke hadde noe som helst grunn til å være sjalu. Jeg er vel i grunn ute etter at noen sier at jeg overdriver... jeg håper jo at det er det jeg gjør selv.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg ville nå si at du overdriver veldig jeg da.. Jeg har null problemer å sende meldinger til mine venner selv om jeg er ute med sambo. De er jo bare venner. Selv har jeg en kamerat som jeg kan kødde masse med og sende meldigner o.s.v med selv om jeg har sambo og han er der.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes helt klart du overreagerer.
Tinelise Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 jeg synes du overdriver litt. dersom hun var ute og møtte dere skjønte hun vel fort tegninga når hun møtte den single kompisen hans så..
Gjest Gjest_Anonym1_* Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:) Takk. Det var det jeg ville høre. vet at jeg overreagerer... men det er litt greit å høre dere si det også. Er det noen som vet om det er mulig å få slettet denne tråden nå? hvordan går jeg frem da?
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Skal veldig mye til før de slette tråder. Med mindre det er noe virkelig spesielt så det står nok til den forsvinner..
Gjest lissi32 Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Du er jo anonym så er jo bare å glemme hele tråden. Ja du får gå til typen din å be om godt vær igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå