Gå til innhold

Konfliksky samboer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 år nå og vi har bodd sammen mesteparten av denne tiden. Jeg er til tider svært frustrert fordi han er svært konfliktsky. Og jeg er typen som trenger og snakke om ting. Han har den holdningen at hvis vi later som om problemene ikke eksisterer så går det over av seg selv. Dette funker dårlig for meg. Når jeg ikke får snakket om ting så ligger det inni meg og kverner og blir bare større og større. Har forklart dette rolig til samboer, men han nekter å snakke om dette temaet, sier vi har snakket om dette før. Men vi kommer aldri noen vei siden han aldri vil diskutere det.

Er det noen som har hatt det på samme måte i et forhold? Hvordan løste dere det? Eller lot det seg ikke løse? Noen som har tips til meg som gjør slik at jeg klarer å la være å mase? For jeg vet snart ikke om jeg orker dette lenger, men er fryktelig glad i fyren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-D Jeg og mannen min har det på samme måte, jeg diskuterer, stiller spørsmål og svarer helt alene. Har godtatt at han ikke liker eller føler behov for å snakke om ting og han godtar at jeg har dette behovet. Når han ser at jeg er helt på tuppa tar han seg sammen og samme andre veien når han blir veldig lei.

Ikke optimalt men det går jo, og vi har det fint sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...