Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Må bare spørre; Hva er hensikten med anonyme og frivillige bruker/kundeundersøkelser hvis man til stadighet mottar "purringer" og påminnelser for at man ikke har svart???!! Må bare spørre.. Fikk for en tid tilbake en kundeundersøkelse man skulle svare på. Denne kom på vårt firmas "firmapost", den er jeg ansvarlig over så jeg tenkte at dette er lite relevant for meg, så jeg sender denne videre i firmaet. Det er tydelig at de forventer svar fra akkurat "firmapost" fordi jeg mottar til stadighet påminnelser og purringer fordi jeg ikke har svart. Så står det i den opprinelige undersøkelsen; "Undersøkelsen er helt frivillig og du kan velge å være anonym" Javel, siden det er helt frivillig, velger jeg å ikke svare på denne undersøkelsen. Jeg har fått 2 påminnelser på denne undersøkelsen. Hva i all verden er vitsen med "frivillig og anonym" når de driver å purrer...??!?!?
wondergirl Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 når jeg får sånne purringer, blir jeg bare litt trassen og så gidder jeg i hvertfall ikke å svare.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Arg, jeg hater sånne ting Jeg ble tilnærmet lik trakassert fra utdanningsforbundet eller hvem det nå var etter jeg ble ferdig med mastergraden for to år siden. De har sendt meg så mange spørreundersøkelser med påfølgende purringer både to og tre ganger at jeg blir helt gal. Ikke faen om jeg noensinne kommer til å svare på noen av undersøkelsene slik som de holder på. Miljøvennlig er det heller ikke, store konvolutter med masse drit inni. Gå og dø dere som sender ut slike ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå