Astra Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Nå er jeg frustrert... Jeg hadde en MA i slutten av juli i 12. uke. Fikk mensen 7 uker etter, og da merket jeg eggløsning to uker før. Vi ventet med prøvinga etter anbefaling fra legene... Så skulle vi prøve på nytt. Merket ikke så godt EL denne gangen (men det gjør jeg ikke hver gang), så jeg forventet mensen eller positivt resultat på graviditetstest. MEN... nå er jeg 8 dager over, og får verken mens eller positivt resultat! Jeg som vanligvis har sykluser en kan stille klokka etter. Har MAen ødelagt hele syklusen min? Når kan jeg vente at den er i rute igjen? Må legge til at vi har et barn på 2 år fra før, og hun klaffet på pp1. Det samme skjedde med den spiren vi mista. Er jeg bare bortskjemt eller burde jeg oppsøke lege snart? Noen som har erfaring? Endret 29. oktober 2007 av Astra
angelou Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Kan vel hende at det tar et par måneder før du er helt i rute igjen etter MAèn? Er vel ikke helt uvanlig. Eller at du er gravid men ikke produserer nok HCG til at det slår ut på test helt enda... Lykke til, ihvertfall
Astra Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Kan vel hende at det tar et par måneder før du er helt i rute igjen etter MAèn? Er vel ikke helt uvanlig. I natt spottet jeg, og regner med at mensen kommer snart... Ikke det jeg ønsket meg, men da er vel ting kanskje på tur i neste syklus? Tror forresten vi kommer til å ta en pause i prøvinga den neste prøveperioden - for å få syklusene på tur igjen...
Gjest Astra unplugged Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hei, igjen. Det virker som om det blei med spotting den natta. Ingen mens. Skjønner ingenting, jeg. På tide å teste på nytt kanskje? Astra
angelou Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hm, tror jeg hadde gjort det ja (blir dyrt for deg dette her)
Astra Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Takk for rådet angelou! Jeg påkostet meg min fjerde CB på lørdag, og jammen er jeg ikke gravid! Jeg lurer egentlig litt på hvor langt jeg er på vei, for etter mensen å dømme skulle jeg være 6 uker på lørdag, men jeg hadde jo negative tester så seint som 4+6 (etter siste ordentlig mens). Kan spottingen jeg hadde 5+3 (etter siste ordentlig mens) være en markering av 4+0 (altså ny IKM)? Det betyr i såfall at EL må ha vært ca 10 dager forsinket. Hvor langt er jeg på vei? 6+2 etter siste ordentlig mens, eller 4+6 etter spotting på dag 4+0??? Noen som har erfaring? En som lurer litt i all gleden Endret 29. oktober 2007 av Astra
Gjest Apple- kjempekvalm Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Å, Astra, så utrolig bra!! Gratulerer!! :juhu: :juhu: :juhu: Da gikk det jo bra til slutt! Dette fortjener du etter så mange usikre tester! Er det ikke vanlig å spotte litt ifm. at egget fester seg? Jeg har ikke hatt det, men har hørt at festeblødninger er vanlige. Jeg hadde tatt utgangspunkt i første dag på siste mens, hadde jeg vært deg, og bare hoppet over spottingen. Da er du 6+2 eller 3? Jeg er 6+3 og har foreløpig termin 20.6. Velkommen i klubben!!!
angelou Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Aner ikke hvor langt på vei du kan være jeg, men gratulerer masse Er jo vanllig å spotte litt både når egget fester seg, og når man egentlig skal ha mensen, og utenom det også....
Astra Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk for gratulasjonene, Apple og angelou. Etter siste mens er jeg vel 6+1, men tar jeg utgangspunkt at spottingene var hhv dag 1 (0+0) og 4+0) er jeg 4+6 i dag. Antar at sannheten befinner seg en gang i mellom, og at terminen blir et sted mellom 24. juni og 3. juli. Spottingene stemmer ikke så godt med EL hos meg, og jeg har aldri hatt EL-spotting før heller. Tror heller på at de markerer starten og slutten av pp1, selvom det er spinnvillt i fht. den skikkelige mensen. Må vel vente til ordinær UL med å få en nærmere termin... Skal uansett ikke klage, og håper at spiren klorer seg fast denne gangen. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå