KristineT Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei.. Dette er ikke noe spørsmål, men bare litt info om hvordan vi velger å gifte oss. Tar gjerne i mot synspunkter og slikt Vi er 2 somhar opplevd mye trist siste åra. Vi har begge mistet våre to mødrer og har ikke fedre som kan vere med på vår dag. Derfor har vi valg å ta med oss 25 gjester og reise til florida og gifte oss i kirke der. Vi gifter oss i en kort sermoni og så drar vi med hele gjengen på en ukes cruise i karibien. Vi har betalt for alle cruise billettene, menst gjestene betaler for flybillettene. Har vert MYE jobb og tatt mye tid å få alt til å gå. Jeg er litt bekymret for alt ikke skal gå slik vi ønsker samtidig som jeg ikke vil ta alt så høytidlig. Jeg er ei jente som ikke er så glad i oppmerksomhet. Så jeg må innrømme jeg gruer meg litt til alt sammen, sammtidig som jeg gleder meg. Vi har valgt å la 2 gode venner ordne alt som skal skje under bryllupsmiddagen, slik vi ikke vet noe som skal skje. Vi skal i kirke ene dagen og så ha feiring neste dag.. Håper og tror at alt vil bli bra og kjenner nå at nervene begynner å komme. Er det noen som har gjort noe lignende?? Noen som hqar gifet seg i Miami? Håper på mange innspill.. Takker for dere leste dette.. :kaffe:
X-up Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Synes det høres kjempekoselig ut!! Et bryllup som de som reiser med dere, sannsynligvis kommer til å huske bedre en andre bryllup siden det blir en ukes tur på dem også... Mange minner Gled deg, tror det kommer til å bli kjempehyggelig og romantisk
*Emma* Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Vi giftet oss i Orlando i mars i år. Hadde med oss våre to barn og 11 venner/familie. Vi var totalt 15 stk og det var virkelig bare en drøm!!
Meadow Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg synes det høres ut som en veldig fin løsning, kunne godt ha funnet på noe liknende selv. Lykke til
annkristin Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Min samboer og jeg reiser til Miami for å gifte oss i desember. Vi tar kun med oss våre forlovere, og reiser på en ukes cruise etterpå. Gleder oss stort!!!!!!!!!!!! LYKKE TIL!!!!!!!!
Gjest MrsC-ii Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Det høres ut som et nydelig og utradisjonelt bryllup. Tror både dere og gjestene vil få mange gode minner. Selv valgte vi også å ha med flere venner enn familie og det har ingen av oss angret et sekund på. Kos dere og ta dagene og ting som de kommer.
Afea Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har akkurat kommet hjem fra Miami, det er helt fantastisk der. Min forlovede gikk ned på kne og fridde da vi var i Key West, og det var helt fantastisk. Hvilken kirke i Miami skal dere gifte dere? Så nemlig en helt nydelig kirke på Lincon, South beach
KristineT Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2007 Vi skal gifte oss i den norske sjømanskirke. Den ligger på kaia like ved der alle cruise skipa går i fra. Dvs vi skal ha sermonien ute... en enkel sermoni, før vi drar direkte på ncl cruise og tar all feiringa der hele 7 dager til ende.. Vi har vert i Miami mange ganger før. Ikke lenge igjen.. Så nå kjenner jeg at jeg er litt stresset, men er nok slik det skal vere. Blir nok veldig romantisk og flott dette Jeg er hvertfal gifte klar.. :rødme:
KristineT Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2007 Takker så masse... Kjenner nervene kommer for fult.. Og gleder meg noe helt sinnsykt.. Under ei uke igjen nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå